Forum

Topic: black screen

Anoniem's avatar

ps 3 heeft zwart beeld heb al 20 keer gereset button duwen 3 maal piepen en dan geeft hij constant het zelfde aan 576p ben ten einde raad.kan iemand mij helpen weet echt niet wat ik verkeerd doe.Groetjes

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Uhh… Hij heeft het wel gedaan neem ik aan? Ik ga er ook vanuit dat het lampje van de PS3 uiteindelijk wel groen wordt. Het klinkt in mijn oren alsof er iets mis is met je video kabel, HDMI of wat je ook gebruikt. Haal deze is los en sluit en na een seconde of 30 weer eens aan, wellicht helpt dat. Probeer desnoods andere kabels uit.

    Ik kan er volledig naast zitten hoor, maar dit klinkt voor mij het meest logisch…

  2. 33 XP
    jinlen's avatar

    heb andere hdmi kabel gebruikt helpt ook niet.

  3. 417 XP
    Omer58's avatar

    Heb je al geprobeerd om de aan/uit knop in te drukken tot dat ie 3 keer piept, en daarna weer totdat ie 3 keer piept en in een scherm komt? Je komt dan namelijk in een menu waar je je firmware kan herstellen.

  4. 33 XP
    jinlen's avatar

    Had deze morgen terug beeld weet nog niet wat er is mis gegaan ben benieuwd als ik hem seffens op start . Groetjes en bedankt gamers