Forum

Topic: The Last Of Us Special Edition niet meer leverbaar?

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,

Ik had op 5 Juni The Last Of Us Joel Edition besteld en verwachtte het gisteren bij mij thuis te ontvangen.
Dit was niet het geval dus belde ik vandaag even naar de Mediamarkt.
Ten eerste lieten ze mij ong. 30 min. aan de lijn wachten.
Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de lijn en heb ik mijn bestelnummer doorgegeven en dit is wat hij er over te zeggen heeft:
”De special edition van The Last Of Us word niet meer naar de Mediamarkt geleverd dus zult u de special edition niet ontvangen.”
Ik vind dit echt een onzin van Mediamarkt!!
Uiteindelijk krijg ik volgende week donderdag de normale editie thuis opgestuurd en de €10,- die ik heb bijbetaald word gewoon naar mijn bankrekening gestort.
Maarja liever wou ik de special edition..

Ik wil jullie allemaal alleen laten weten dat als je zo iets besteld bij de Mediamarkt, dat je het waarschijnlijk niet krijgt. (tenzij je misschien een jaar van te voren besteld -.-)

Bedankt voor jullie aandacht en nog een fijne dag! 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 95 XP
    [J]Space's avatar

    Kan je niet gewoon de gehele order annuleren, geld terug vragen en bij een andere shop de SE kopen? Zelf heb ik gisteren namelijk zonder problemen mijn Ellie SE ontvangen 🙂 Maar die heb ik besteld bij NedGame.nl en die zijn volgens de site nu nog steeds te koop.

    Maar het is wel vreemd dat je hier niet eerder iets van hebt gehoord en dat je hier zelf voor heb moeten bellen…

  2. 235 XP
    FBIman66's avatar

    Kan je niet gewoon de gehele order annuleren, geld terug vragen en bij een andere shop de SE kopen? Zelf heb ik gisteren namelijk zonder problemen mijn Ellie SE ontvangen 🙂 Maar die heb ik besteld bij NedGame.nl en die zijn volgens de site nu nog steeds te koop.

    Maar het is wel vreemd dat je hier niet eerder iets van hebt gehoord en dat je hier zelf voor heb moeten bellen…

    Op NedGame.nl is het €10,- duurder dan die van Mediamarkt, maarja nu mediamarkt het niet meer verkoopt lijkt het me logisch om het via Nedgame te halen.
    Ik had al gemeld bij de Mediamarkt dat ik de normale editie wil, want ik wil gewoon dat game spele nu iedereen het al speelt XD

    Maarja toch bedankt voor de tip! 🙂

  3. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik kan me herinneren dat ik iets soortgelijks heb meegemaakt, ik ging Red Dead Redemption SE ophalen bij Gamemania, toen ik daar was werd ik weggestuurd omdat ik geen 18 was dus dat kon ik nog begrijpen. Maar toen ik terugkwam met een 18 jarige begeleider zeiden ze tegen me ‘oh je hebt de special edition gepreordered? Die hebben we niet, die komt pas volgende maand’. Dus ik stond daar zo van wtf. Vroegen ze aan me ‘Wil je de normale editie?’ dus ik antwoorde ja graag zeggen zei weer ‘hebben we niet’ dus dat was ook erg raar. Maar ik heb toen uiteindelijk de SE ook niet gekregen maar moest gewoon de normale kopen. Vond het erg jammer, hoop dat het bij jou wel beter uitkomt. Dat je gewoon de SE versie krijgt op een of andere manier want het is echt k*t om zo gescrewd te worden.

  4. 235 XP
    FBIman66's avatar

    Ik kan me herinneren dat ik iets soortgelijks heb meegemaakt, ik ging Red Dead Redemption SE ophalen bij Gamemania, toen ik daar was werd ik weggestuurd omdat ik geen 18 was dus dat kon ik nog begrijpen. Maar toen ik terugkwam met een 18 jarige begeleider zeiden ze tegen me ‘oh je hebt de special edition gepreordered? Die hebben we niet, die komt pas volgende maand’. Dus ik stond daar zo van wtf. Vroegen ze aan me ‘Wil je de normale editie?’ dus ik antwoorde ja graag zeggen zei weer ‘hebben we niet’ dus dat was ook erg raar. Maar ik heb toen uiteindelijk de SE ook niet gekregen maar moest gewoon de normale kopen. Vond het erg jammer, hoop dat het bij jou wel beter uitkomt. Dat je gewoon de SE versie krijgt op een of andere manier want het is echt k*t om zo gescrewd te worden.

    wowwww dat is fckin raar!!
    Kreeg je, je geld niet terug dan??

    En thanks ik hoop’t ook 🙂

  5. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Media markt…

    tja, wat een sh*t winkel is dat zeg.
    Heb je gezien wat voor mensen daar werken, die weten zelf nog geen eens wat ze verkopen. Prutsers.

    Daar wilde ik mijn inboedel kopen (wasmachine,fornuis ect.)
    Kreeg nog geen euro korting.
    Toen maar naar de buren gegaan.

    Nee,koop niks meer bij de media markt,alleen als het echt moet,en goedkoper is.
    Wat ook al jaren niet meer is.

  6. 235 XP
    FBIman66's avatar

    Media markt…

    tja, wat een sh*t winkel is dat zeg.
    Heb je gezien wat voor mensen daar werken, die weten zelf nog geen eens wat ze verkopen. Prutsers.

    Daar wilde ik mijn inboedel kopen (wasmachine,fornuis ect.)
    Kreeg nog geen euro korting.
    Toen maar naar de buren gegaan.

    Nee,koop niks meer bij de media markt,alleen als het echt moet,en goedkoper is.
    Wat ook al jaren niet meer is.

    Helemaal mee eens!

  7. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    als je een special edition wilt van TLOU dan heb ik nog mischien een dubbele survival edition, dus 1 over.
    http://www.gamestop.com/ps3/games/the-last-of-us-survival-edition/107706#productDetails