Forum

Topic: Samsung S4/Note 2 of HTC One

Anoniem's avatar

Heey luitjes!

Ik mag over 2,5 maand mij HI contract verlengen (heb een VIB abbo)

Nu zit ik eigelijk al een hele poos te denken welk toestel ik moet nemen!

Ik heb nu een iPhone 4 en heb deze week een nieuwe gekregen omdat de homeknop kapot was (verzekering VIB abbo)

Ik twijfel tussen een S4 en HTC One maar ook de Note 2 lijkt me een top toestel alleen wel groot.. Aan de andere kant kan ik omdat ik weer een nieuwe iPhone 4 heb contract verlegen voor 1 jaar en dan wachten op de iPhone 6.

Iemand ervaringen met de bovenstaande toestellen?? Ik hoor het graag:)

Ps: Wil geen Sony Experia;)

Gr Tom

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Zou sowieso voor de S4 gaan, beste foon van het moment! Die iPhones zijn allemaal zwaar overpriced

  2. 169 XP
    renzer1133's avatar

    De htc one is ook een zeer mooi toestelletje. Wat anders dan al dat plastic van de s4.

  3. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Ik zou inderdaad ook vor de htc one gaan, de specs halen niet meer uit. telefoons zijn als snel genoeg. en htc one is echt gruwelijk mooi!

  4. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Als je geen Experia wil moet je misschien kijken naar de Xperia?

    Nee grapje. Ik denk wel de S4 want zeg nou zelf, die extra toevoegingen zijn wel erg vet

  5. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    S4 is heb beste toestel op dit moment dus ik zou ook daarvoor gaan!

  6. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Warrom geen xperia dan?

  7. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Warrom geen xperia dan?

    Omdat ik het geen mooi toestel vind.. En ben nooit zo van de Sony telefoons.

    Ik ga denk ik 75% voor de S4

  8. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Als je geen Experia wil moet je misschien kijken naar de Xperia?

    Nee grapje. Ik denk wel de S4 want zeg nou zelf, die extra toevoegingen zijn wel erg vet

    En die “vette” toevoegingen werken allemaal niet hoe ze zouden moeten werken!

  9. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Heb nu al 4 keer achter elkaar een HTC en heb nu ook de HTC One XL en ben er weer heel er goed over te spreken. Het word natuurlijk je eigen keuze 😉

  10. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    OT: Nokia Lumia 920

  11. 95 XP
    wes786's avatar

    HTC One. Het design is echt prachtig en qua specificaties mag die er ook wel wezen.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

  12. 389 XP
    Suugie's avatar

    Er zijn net foto’s van de Note III verschenen, deze zal veel beter zijn dan de S4.
    Gezien je nog 2 en een halve maand moet wachten is het misschien interessant gezien hij waarschijnlijk in september komt.

    Mischien een tip?

    http://tweakers.net/nieuws/89870/foto-van-vermoedelijke-samsung-galaxy-note-iii-verschenen.html

  13. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ja las het! thnx.. Even afwachten dus, eigenlijk vind ik de NOTE 2 te groot omdat ik nu een Iphone 4 heb maar miss krijg ik er een rugtasje bij haha! Vind het wel een gaaf toestel net zoals de S4 en HTC One

  14. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    ja las het! thnx.. Even afwachten dus, eigenlijk vind ik de NOTE 2 te groot omdat ik nu een Iphone 4 heb maar miss krijg ik er een rugtasje bij haha! Vind het wel een gaaf toestel net zoals de S4 en HTC One

    hey tom

    ik zou voor de s4 gaan want je kan er heel erg veel mee (met de andere toestellen ook hoor daar niet van)

    maar min punt van de htc one is dat je geen SDcard erin kan stoppen
    en van de note 2 is de min punt dat ie gigantisch is en alles wat je met de note 2 kan kan ook met de s4 maar alleen is de s4 sneller en beter

    heb trouwens zelf de s4 en ben er hartstikke blij mee
    (mijn mening)

  15. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Ik heb de Samsung Galaxy S3 en ik ben er erg tevreden van!

  16. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik ga voor de Samsung Galaxy S4! Hij is als beste getest bij ComputerTotaal en bij de Consumentenbond. Heb hem ook een aantal x in de handen gehad en vind het echt een super mooi en fijn toestel (vergeleken met mij iPhone 4)

  17. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    hey tom

    ik zou voor de s4 gaan want je kan er heel erg veel mee (met de andere toestellen ook hoor daar niet van)

    maar min punt van de htc one is dat je geen SDcard erin kan stoppen
    en van de note 2 is de min punt dat ie gigantisch is en alles wat je met de note 2 kan kan ook met de s4 maar alleen is de s4 sneller en beter

    heb trouwens zelf de s4 en ben er hartstikke blij mee
    (mijn mening)

    wat wil je in godsnaam nog met een SDcard?
    er zit in de meeste telefoons van tegenwoordig wel 32 GB.
    en als je van plastic houd zou ik voor de Samsung gaan.
    ik heb nu een Xperia maar valt me tegen. ik zou denk ik voor de HTC gaan. die ziet er ook degelijk uit

  18. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    wat wil je in godsnaam nog met een SDcard?
    er zit in de meeste telefoons van tegenwoordig wel 32 GB.
    en als je van plastic houd zou ik voor de Samsung gaan.
    ik heb nu een Xperia maar valt me tegen. ik zou denk ik voor de HTC gaan. die ziet er ook degelijk uit

    Sd kaart maakt indd niks uit. Dat Samsung van Plastic is boeit me totaal niet! Het is een mooie telefoon en ook best stevig en heb er toch een hoesje om;)

  19. 31 XP
    VAVIVO's avatar

    Welke van de twintig HTC One’s (overdrijving) bedoel je?

  20. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Welke van de twintig HTC One’s (overdrijving) bedoel je?

    Welke 20?? de nieuwste HTC ONE heet die..