Forum

Topic: Minecraft op PS4?

Anoniem's avatar

Weet iemand of Minecraft op de PS4 gaat verschijnen?
Want er zijn toch geruchten dat het naar PS ging komen?
🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 496 XP
    T_inus's avatar

    Als ik me niet vergis is dit een Microsoft exclusive.

    Maar wij hebben terraria 😉

  2. 31 XP
    VAVIVO's avatar

    Weet iemand of Minecraft op de PS4 gaat verschijnen?
    Want er zijn toch geruchten dat het naar PS ging komen?
    🙂

    Minecraft is een Microsoft exclusive, zoals T_inus al zei. Gelukkig maar, anders krijgen we weer een lading kleine hysterische Minecraft-fanaten.

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Minecraft is Microsoft exclusive, maar niet.voor lang meer. De exclusiviteitsdeal vervalt ergens binnenkort.

  4. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    Minecraft is Microsoft exclusive, maar niet.voor lang meer. De exclusiviteitsdeal vervalt ergens binnenkort.

    Zal microsoft dat dan niet verlengen?

  5. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Minecraft is Microsoft exclusive, maar niet.voor lang meer. De exclusiviteitsdeal vervalt ergens binnenkort.

    Daarom, misschien dat daarom het op beide next gens consoles komt?

  6. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik kan me vaag herinneren dat bij Sony een plaatje aan het einde van de eerste persconferentie liet zien met ontwikkelaars erop, die ontwikkelden voor de PS4. Mojang stond daar geloof ik ook bij, dus de kans bestaat dat Mojang Minecraft nu aan het porten is naar de PS4, het kan ook dat Mojang op het moment aan een andere ps4 titel werkt.

  7. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Zal microsoft dat dan niet verlengen?

    Ga daar maar niet vanuit. Ik heb namelijk al op meerdere sites gelezen dat de.devs van Minecraft al bezig zijn met het overzetten van.de game naar andere platforms. Welke dit.zijn is helaas.nog niet bekend.

  8. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Lijkt me met de huidige populariteit van Minecraft ook een duur geintje om deze game exclusief te houden

  9. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik zie zelf niet wat zo antastisch aan deze game is. Doet me niks en ik vind aparte indie games toch wel erg leuk.

  10. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Lego voor volwassenen en kinderen uit de 21ste eeuw, zo zie ik het wat. Al m’n jonge neefjes zitten non stop op hun iPod Minecraft te spelen.

  11. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Lijkt me met de huidige populariteit van Minecraft ook een duur geintje om deze game exclusief te houden

    Dat leek mij dus ook, als je kijkt hoeveel MC verkocht heeft op de X360 (Bijna 7 miljoen keer) dan is er ook zeker zo’n potentieel voor de PS3 en/of PS4. Dus een vergoeding om de game exclusief te houden zou waarschijnlijk tientallen miljoenen kosten.

  12. 288 XP
    shooterman100's avatar

    de game komt wel naar ps4 dus wacht gewoon af. Zelfs Notch vindt de Ps4 vetter dan de XB1.

  13. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    de game komt wel naar ps4 dus wacht gewoon af. Zelfs Notch vindt de Ps4 vetter dan de XB1.

    Hoe weet je dat zo zeker?

    Als ik me niet vergis is dit een Microsoft exclusive.

    Maar wij hebben terraria 😉

    Ik vind Terraria toch niet veel hoor :p

  14. 496 XP
    T_inus's avatar

    Haha ik ook niet, evenals MineCraft trouwens. Heb ’t op de PC ooit gespeeld maar nee, ben er te oud voor denk ik 😉

  15. 101 XP
    Jasonace7's avatar

    Als ik me niet vergis is dit een Microsoft exclusive.

    Maar wij hebben terraria 😉

    Maar die is ook voor xbox..

    Oh en op twitter heeft notch all meerdere keren vermeld dat mensen van andere consoles dan de xbox geduldig moeten zijn en daarna zei hij ik weet niet eens of ik het wel mag zeggen.

    En jeb van mojang zei dat hij ook naar een andere console komt maar dat het hoogst waarschijnlijk niet de wii u woord. Oftwel PS4

    En sony heeft een gouden psone naar notch (baas van mojang) gestuurd als uitnodiging voor e3 en waarom zou je dat doen als je niks met hem te maken hebt?

  16. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Lego voor volwassenen en kinderen uit de 21ste eeuw, zo zie ik het wat. Al m’n jonge neefjes zitten non stop op hun iPod Minecraft te spelen.

    Ok bedankt voor de info. Maar ik zie het nut er niet van in het doet me gewoon niks. Dat betekent niet dat het slecht is maar het is gewoon niks voor mij.

  17. 31 XP
    VAVIVO's avatar

    Als hij er komt, doe dan maar op de PS Vita. :3

  18. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Ik vind minecraft wel een leuk spel, maar ik ben superfanboy. Maar als minecraft naar de PSVITA of PS4 komt ga ik hem wel kopen :P, gewoon omdat ik het erg leuk vind. En dan kan ik ook nog eens met al mijn vrienden op de splitscreen :D! (We gaan soms met z’n vieren naar 1 van ons op de Xbox360, om daar vervolgens dan met z’n vieren de Minecraften, en dan hebben we toch echt wel veel lol :P.

  19. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Ik vind minecraft wel een leuk spel, maar ik ben superfanboy. Maar als minecraft naar de PSVITA of PS4 komt ga ik hem wel kopen :P, gewoon omdat ik het erg leuk vind. En dan kan ik ook nog eens met al mijn vrienden op de splitscreen :D! (We gaan soms met z’n vieren naar 1 van ons op de Xbox360, om daar vervolgens dan met z’n vieren de Minecraften, en dan hebben we toch echt wel veel lol :P.

    Dat doe ik ook bij een vriend van me :p

  20. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Minecraft is Microsoft exclusive, maar niet.voor lang meer. De exclusiviteitsdeal vervalt ergens binnenkort.

    Ik wou net zeggen, want eerder werd er tegen mij gezegt in een soortgelijk topic dat het er wel zou gaan komen.