Forum

Topic: co-op help wanted

Anoniem's avatar

Excuus als ik onnodig een topic start. Ik ben nieuw hier dus weet niet of er al een topic bestaat voor vragen als de mijne

anyway, ik wil graag mijn eerste platinum halen. Voor Far Cry 3 zoek ik iemand die met mij de co-op trophies wil halen. Let me know! Daarnaast kan dit topic gebruikt worden voor als je iemand zoekt voor co-op

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 121 XP
    GTA5owns's avatar

    IK moet ook nog alleen de co-op trophies halen voor Far Cry 3

  2. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    IK moet ook nog alleen de co-op trophies halen voor Far Cry 3

    Ik ook nog 🙂

  3. 382 XP
    e-man's avatar

    Ah, nice, ik zal jullie even adden als ik op de ps3 zit weer, zal morgen worden, nu geen zin meer om te gamen na al dat terassen vandaag!

    Edit, ik ben niet knettergoed in shooters, ik ben meer van de race/fifa. actiegames eigenlijk, maar ik ben ook weer geen complete noob

  4. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    De Far Cry 3 servers werken alleen niet goed op de Ps3 dus je kan vrienden niet joinen in co-op en multiplayer…
    Je kan het proberen als je wilt maar dan zou je de eerste zijn die het lukt…

  5. 382 XP
    e-man's avatar

    KUUUUUUUUUUUUUT Eindelijk kans op een platinum en dan dit:p mja ik heb wel de nat en zo open, maar dat zal vast niks uitmaken