Forum

Topic: Internet provider

Anoniem's avatar

Goeiemorgen psn leden,

Om met de deur in huis te hebben, ik heb bagger internet.
Waar me vriend 20min over doet, doe ik 3uur over en ik heb nog wel bekabeld en hij niet.

Ik heb KPN Instap, 8down/1up

Continu lag, en gaat gewoon echt niet meer. Nu zou ik graag naar een andere provider overstappen, ben benieuwd wat jullie nou voor provider hebben en welk pakket, jullie fanantieke gamers :p!

We hebben een nog al moeilijk adres kwa ontvangen, daarom kunnen wij kon niet upgraden en ziggo helemaal niet ontvangen.

Alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 153 XP
    noot's avatar

    ik krijg toevallig vandaag upc 150 mb binnen ! ben erg benieuwd had ook 10 mb adsl dat ging nergens meer over

  2. 1199 XP
    chris65's avatar

    50 mb, werkt tot nu toe prima. Volgens mij is het netwerk van het psn vaak de bottleneck.

  3. 153 XP
    noot's avatar

    zeker met psn plus is het wel leuk als je wat sneller internet heb (tenzij je geen haast hebt)

    en 50 mb is snel zat lijkt me zit vooral met de ping dat echt ruk is met dat adsl

  4. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    ik krijg toevallig vandaag upc 150 mb binnen ! ben erg benieuwd had ook 10 mb adsl dat ging nergens meer over

    Oke, hoop dat alles goed uitpakt met je nieuwe pakket!
    Zou je jouw bevindingen hier willen plaatsen, ik persoonlijk heb vertrouwen in upc maar mede bewoners niet door slechte verhalen uit de buurt.

    50 mb, werkt tot nu toe prima. Volgens mij is het netwerk van het psn vaak de bottleneck.

    Ja, merkte ik toen met ps+ wanneer bf3, saints row etc er waren.

  5. 153 XP
    noot's avatar

    is goed ik zal zodra het aangesloten is alles neerzetten hier!

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb ook ADSL, max 14mb download en 1mb upload. Dat is al slecht, maar wat ik er vooral slecht aan vind is de ping inderdaad. Ik woon ver van een centrale en heb vaak een ping van tussen de 30 en 60ms.

    Dat is alles behalve ideaal met shooters natuurlijk. Als er bijvoorbeeld een vijand om de hoek komt ben ik in veel gevallen al dood voordat ik überhaupt de tijd heb om te reageren, in het geval dat de vijand dus een lagere ping heeft.

  7. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Je kan zo ver ik weet internet via de kabel (UPC / Ziggo) of KPN + alle andere ADSL leveranciers via de telefoonlijn ADSL krijgen. Wanneer KPN je geen sneller internet kan leveren via de telefoonlijnen, dan kunnen de andere ADSL leveranciers dit waarschijnlijk ook niet. Dit omdat KPN de eigenaar is van het telefoonnetwerk in Nederland.

    Ik zit zelf bij Ziggo hier in mijn kamer in Groningen (100mbps, haal 45-60mbps via powerplugs op mijn kamer) en dat werkt bijna altijd naar behoren. Bij mijn moeder thuis gebruiken we UPC (Leeuwarden) en daar zijn met het internet nooit problemen, alleen UPC On Demand werkt niet 100%. Bij mijn vader thuis gebruiken we KPN interactieve televisie + glasvezel (ook Leeuwarden) en daar werkt alles naar behoren.

    Het is altijd lastig om de perfecte provider in jouw regio te vinden. Ik zou persoonlijk kijken of KPN de snelheid kan verhogen op de plek waar jij woont. Als dat niet mogelijk is, dan kan je eventueel nog vragen of ze een indicatie kunnen geven wanneer de glasvezel verbinding in je woonplaats aangelegd wordt. Mocht dat te lang duren, dan kan je kijken welke snelheid UPC/Ziggo (de kabelaar die bij jou in de regio actief is) kan leveren en eventueel een overstap maken.

    In het uiterste geval kan je nog kijken of CanalDigitaal bij jou mogelijk is, ik weet alleen niet zeker of dat internet ook via de satelliet komt.

  8. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Je kan zo ver ik weet internet via de kabel (UPC / Ziggo) en KPN + alle andere ADSL leveranciers krijgen. Wanneer KPN je geen sneller internet kan leveren via de telefoonlijnen, dan kunnen de andere ADSL leveranciers dit waarschijnlijk ook niet. Dit omdat KPN de eigenaar is van het telefoonnetwerk in Nederland.

    Het is altijd lastig om de perfecte provider in jouw regio te vinden. Ik zou persoonlijk kijken of KPN de snelheid kan verhogen op de plek waar jij woont. Als dat niet mogelijk is, dan kan je eventueel nog vragen of ze een indicatie kunnen geven wanneer de glasvezel verbinding in je woonplaats aangelegd wordt. Mocht dat te lang duren, dan kan je kijken welke snelheid UPC/Ziggo (de kabelaar die bij jou in de regio actief is) kan leveren en eventueel een overstap maken.

    Ik heb het zelf bij KPN na kunnen vragen, KPN levert helaas niet via de kabel. Ik heb toen ook verder gevraagd en enige manier om hogere snelheden te halen bij KPN is met glasvezel. Of glasvezel op jouw adres beschikbaar is, en zo niet wanneer dit beschikbaar zal zijn kan je checken op eindelijkglasvezel.nl. Glasvezel wordt aangelegd aan de hand van de hoeveelheid animo in een bepaalde regio.

  9. 153 XP
    noot's avatar

    130 mb download volgens de upc site maar op andere site 15 mb dit ga ik is ff uitzoeken

  10. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik heb het zelf bij KPN na kunnen vragen, KPN levert helaas niet via de kabel. Ik heb toen ook verder gevraagd en enige manier om hogere snelheden te halen bij KPN is met glasvezel. Of glasvezel op jouw adres beschikbaar is, en zo niet wanneer dit beschikbaar zal zijn kan je checken op eindelijkglasvezel.nl. Glasvezel wordt aangelegd aan de hand van de hoeveelheid animo in een bepaalde regio.

    Ah, domme fout in mijn bericht, excuses. KPN + ADSL is via de telefoonlijnen, dat had ik er in de eerste zin niet goed bijgezet. Post is aangepast.

  11. 1199 XP
    chris65's avatar

    Misschien lijk ik nu een verkoper van UPC, maar ik maak nu ongeveer 10 jaar gebruik van UPC en heb nog nooit noemenswaardige problemen met ze gehad. Ik vind het internet goed stabiel. Wel een waardeloze draadloze router, maar dat is zo opgelost door een eigen router en PS3 is bekabeld

  12. 495 XP
    patrick3's avatar

    Misschien lijk ik nu een verkoper van UPC, maar ik maak nu ongeveer 10 jaar gebruik van UPC en heb nog nooit noemenswaardige problemen met ze gehad. Ik vind het internet goed stabiel. Wel een waardeloze draadloze router, maar dat is zo opgelost door een eigen router en PS3 is bekabeld

    Ben het met je eens! UPC doet het goed nooit geen problemen (Op een enkele storing na dan)!

    Ik heb UPC 60 MB internet.

    Gemiddeld altijd 48.5mb download en 2.5mb up..

  13. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    Bedankt voor de reactie’s tot nu toe, het is leuk om te lezen!

    Toenet even glasvezel bekeken en het staat bij ons nog niet op de planning om het aan te leggen.
    Helaas… ;(

  14. 153 XP
    noot's avatar

    ik ben erg tevreden met upc alles loopt lekker ! veel beter dan met adsl

  15. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb Ziggo met 150 Mbps up en 15 Mbps down.
    Mijn Router staat tot 100 Mbps toe, waardoor de recente Upgrade van 120/12 naar 150/15 van Ziggo nutteloos was.

  16. 288 XP
    shooterman100's avatar

    KPN is echt slecht met hun nat-type 3 shit. Zelf heb ik Telfort, ook fucking slecht heel vaak lag ik zou gewoon ziggo 50mb/s nemen minimaal.

    bij Telfort betaal ik voor 30mb/s ik haal net 10 mb/s en eerst zat ik bij ziggo ( ben van plan terug naar ziggo te gaan) toen betaalde ik voor 50mb/s en haalde ik ook 50mb/s

  17. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    KPN is echt slecht met hun nat-type 3 shit. Zelf heb ik Telfort, ook fucking slecht heel vaak lag ik zou gewoon ziggo 50mb/s nemen minimaal.

    bij Telfort betaal ik voor 30mb/s ik haal net 10 mb/s en eerst zat ik bij ziggo ( ben van plan terug naar ziggo te gaan) toen betaalde ik voor 50mb/s en haalde ik ook 50mb/s

    Ja, ik zelf had ook nat-type 3, na veel gedoe nat-type 2 kunnen krijgen.

    Ik ben nu maandelijkse kosten aan het berekenen en optie’s voor telefoon en tv aan het bekijken van UPC.
    Als het zo ver is zal ik ook mijn bevindingen plaatsen zodat iemand met dezelfde vraag hier nog eens zou kunnen kijken.

    Allen bedankt voor het antwoorden, natuurlijk vind ik het nog steeds leuk om nieuwe antwoorden hier te lezen.

  18. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    In aalsmeer heb je eigenlijk geen keus slecht internet van KPN of CAIWAY wel lekker veel HD zenders in het standaard pakket. Binnenkort lekker 150 MB met Caiway.