Forum

Topic: PS3 HDD vol, wat nu?

Anoniem's avatar

hallo iedereen.

ik heb een jaartje geleden Playstation + gekocht, en meteen een 500gb HDD in mijn playstation gezet.

nu is mijn HDD vol en wil er een grotere inzetten. kan ik m’n playstation + games dan gewoon weer opnieuw downloaden of kan dat niet meer ??

groeten mark

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Jazeker kan dat. Via je download lijst (in de Store, of bij je account) kan je alles wat je ooit hebt gedownload opnieuw aanzetten.

    Let op: ik heb vorig jaar hetzelfde gedaan, en het kost wel flink wat tijd om alles weer er op te krijgen!

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Tip: Gebruik de webstore om de games in de download wachtrij te zetten, zodat ze s’nachts gedownload worden. Zet je PS3 op automatisch updaten van 22:00-0:00, en je PS3 zal de hele nacht downloaden. In die tijd gaat het vaak veel sneller dan overdag.

  3. 253 XP
    lauwie's avatar

    500gb aan games?!? Ik heb 250 gig vol, maar vind dat ook wel genoeg. Heb je al eens oude games, save-games en game-data verwijderd? Als je een game verwijderd moet je zelf de game-data nog verwijderen wat soms wel flink wat gig is. Zo heb ik vorige maand meer dan 100 gig aan ruimte vrij gemaakt door oude games en game-data verwijderd.

  4. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Mss slimmer om gewoon wat oudere games die je ooit geinstalleerd hebt te verwijderen? 500GB zou toch wel genoeg moeten zijn. Ik red het al langer dan 4 jaar met 80GB. ^_^

  5. 28 XP
    TerroxNL79's avatar

    voor de ps+ leden onder ons is 500Gb zo vol haha

  6. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Ik doe het nog altijd met de 60Gb van mn fat PS3!!!
    Het is bij een nieuw spel wel altijd ff passen en meten maar tot nu toe lukt het aardig!!!!

  7. 1061 XP
    megafire777's avatar

    ik heb mijn 40 gb vervangen voor een 128 SSD hoe krijgen jullie hem zo snel vol? installatie data kan zo weggooid worden hoor:)

  8. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    ik moet het nog doem met mn 40 gb… maar ik vind het zonde op nu een grotere te kopen aangezien de ps4 bijna uitkomt