Forum

Topic: Advertenties op PSX-Sense

Anoniem's avatar

Beste redactie.

Ik vond jullie site echt een van de betere, echter krijg ik dermate veel banners en reclame in beeld, dat het gewoon vet irritant begint te worden.
Dat je geld binnen haalt met reclame prima, maar nu is het gewoon te storend, dus ik zou zeggen weg met die meuk.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

103 reacties

  1. 369 XP
    poolOOvision's avatar

    Helemaal mee eens, kom ook steeds minder op de site…. erg vervelend want er zijn al weinig goede game sites ;-(

  2. 41 XP
    The_keF's avatar

    Een site onderhouden kost geld heh? Uitjes als de E3 enzo ook, en om gemaakte kosten terug te verdienen is het helemaal mooi als een uitgever van een blockbuster film je wilt betalen om een hele pagina in beeld te brengen met reclame over die film.

    Kan inderdaad vervelend zijn, maar het is niet zo dat we hoeven te betalen om te genieten van de content die ons aangeboden wordt. Zou anders ook wel mooi zijn, als je tegen een donatie de reclame op de site niet hoeft te zien.

  3. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik begrijp ook dat er reclamegelden binnengehaald moeten worden, maar dat kan op vele manieren. Een full page reclame van pacific rim is wel erg storend.

  4. 589 XP
  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Het is heel simpel, geen inkomsten is geen PSX-Sense… ik snap dat het niet leuk is maar goed, ik wil ook wel abonnementsgeld vragen om PSX-Sense te bezoeken maar dat wil ook niemand.

    Ik begrijp ook dat er reclamegelden binnengehaald moeten worden, maar dat kan op vele manieren. Een full page reclame van pacific rim is wel erg storend.

    Tijden veranderen, jammergenoeg.

    https://adblockplus.org/nl/chrome no prob πŸ˜‰

    Als iedereen dat gaat installeren dan houdt het snel op voor PSX-Sense en hoeft het voor mij ook niet meer, als het me geld gaat kosten stop ik ermee.

  6. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Het is heel simpel, geen inkomsten is geen PSX-Sense… ik snap dat het niet leuk is maar goed, ik wil ook wel abonnementsgeld vragen om PSX-Sense te bezoeken maar dat wil ook niemand.

    Dit is wel erg kort door de bocht magnet. Net of er geen andere manier is om reclame te maken/te adverteren.. Is nergens voor nodig om paginagrote adevertenties te plaatsen op je site. Zitten jullie dan zo erg om geld te springen dat jullie bereid zijn om leden te verliezen? Want er zijn meerdere mensen including myself die deze vorm van reclame maken/adverteren erg irritant vinden.

  7. 1199 XP
    chris65's avatar

    Het is heel simpel, geen inkomsten is geen PSX-Sense… ik snap dat het niet leuk is maar goed, ik wil ook wel abonnementsgeld vragen om PSX-Sense te bezoeken maar dat wil ook niemand.

    Tijden veranderen, jammergenoeg.

    Als iedereen dat gaat installeren dan houdt het snel op voor PSX-Sense en hoeft het voor mij ook niet meer, als het me geld gaat kosten stop ik ermee.

    Magnet, tijden veranderen? Dat is wel erg fatalistisch gedacht. Het is bedoeld als opbouwende kritiek. Ik wil ook dat deze site groeit, omdat ik er veel nieuws vandaan haal. Ik snap ook dat daar inkomsten voor nodig zijn,maar op deze manier is net wel heel erg aanwezig in de vorm van een pagina grote popup. Luister, net als sony πŸ˜‰ , naar je community … Die zijn namelijk ook nodig voor groei.

  8. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Magnet, tijden veranderen? Dat is wel erg fatalistisch gedacht. Het is bedoeld als opbouwende kritiek. Ik wil ook dat deze site groeit, omdat ik er veel nieuws vandaan haal. Ik snap ook dat daar inkomsten voor nodig zijn,maar op deze manier is net wel heel erg aanwezig in de vorm van een pagina grote popup. Luister, net als sony πŸ˜‰ , naar je community … Die zijn namelijk ook nodig voor groei.

    Dit is wel erg kort door de bocht magnet. Net of er geen andere manier is om reclame te maken/te adverteren.. Is nergens voor nodig om paginagrote adevertenties te plaatsen op je site. Zitten jullie dan zo erg om geld te springen dat jullie bereid zijn om leden te verliezen? Want er zijn meerdere mensen including myself die deze vorm van reclame maken/adverteren erg irritant vinden.

    Ik denk dat jullie niet zo goed snappen dat wij hier eigenlijk vrij weinig te zeggen hebben qua advertenties. Denk je nu echt dat als het anders kon ik hier niet voor gekozen had? Het is inderdaad kort door de bocht, maar wel de waarheid. Wat jullie doen is een probleem aangeven die inderdaad speelt maar er is geen oplossing voor. Het is de enige vorm van inkomsten die we hebben en adverteren van nu is anders dan vroeger, vandaar ook mijn opmerking dat tijden veranderen. Vroeger kon je wellicht voor 10euro CPM een normale banner verkopen die allesbehalve storend is, maar dit kan tegenwoordig niet meer.

    Het is heel normaal dat je ons hierop aankijkt, maar dit is voor ons eigenlijk best wel vervelend omdat we niet de schuldige zijn. Je moet het zo zien, vroeger kocht je voor 25 cent een zak patat en nu krijg je niets meer voor 25 cent. Kijk je daar de snackbar op aan? Lijkt me niet.

    Zo werkt het ook in de advertentiemarkt, in 2007 kon ik met gemak een banner verkopen voor een redelijk bedrag. Vandaag de dag is dat bedrag wat ik in 2007 voor die banner niet eens hetzelfde als wat ik nu krijg voor bijv. zo’n Pacific Rim. Maar ondertussen zijn de kosten voor treinkaarten, hosting, domeinen, freelancers etc. wel veel hoger geworden.

  9. 227 XP
    wimb00's avatar

    Sommige sites weigeren adblock gebruikers tot hun site, persoonlijk vind ik dat te ver gaan. Dit op psx-sense is ja misschien wat vervelender dan de gemiddelde site, maar ze verdienen er zeker geen miljoenen mee en een site runnen lijkt me niet gratis natuurlijk.

    Zelf schakel ik adblock voor sites die ik wil steunen uit, maar ik snap dat erg opvallende ads het verleidelijk maakt een blocker te installeren voor sommige mensen, zeker als de ads je niet aanspreken.

  10. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Dit is wel erg kort door de bocht magnet. Net of er geen andere manier is om reclame te maken/te adverteren.. Is nergens voor nodig om paginagrote adevertenties te plaatsen op je site. Zitten jullie dan zo erg om geld te springen dat jullie bereid zijn om leden te verliezen? Want er zijn meerdere mensen including myself die deze vorm van reclame maken/adverteren erg irritant vinden.

    Sluit me hier helemaal bij aan.

  11. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Sommige sites weigeren adblock gebruikers tot hun site, persoonlijk vind ik dat te ver gaan. Dit op psx-sense is ja misschien wat vervelender dan de gemiddelde site, maar ze verdienen er zeker geen miljoenen mee en een site runnen lijkt me niet gratis natuurlijk.

    Zelf schakel ik adblock voor sites die ik wil steunen uit, maar ik snap dat erg opvallende ads het verleidelijk maakt een blocker te installeren voor sommige mensen, zeker als de ads je niet aanspreken.

    Klopt dat gaan we niet doen, ieder is vrij om die keuze te maken of ze ons willen steunen ja of nee. Dat mensen het aanzetten omdat ze het als irritant ervaren, vind ik ook begrijpelijk. Alhoewel het mij dan schaad kan ik moeilijk boos zijn op deze mensen, omdat ze in weze ergens nog gelijk hebben ook. Er is eigenlijk in het hele plaatje moeilijk een schuldige aan te wijzen. Er is vandaag de dag nog altijd geen goede oplossing voor sites als de onze om inkomen te genereren zonder in zee te gaan met adverteerders. Wie zijn dan degene met de macht? De adverteerders en als die bepalen dat banners over zijn dan gebeurd dat; kunnen we hoog of laag springen, maar verandert weinig.

    Ik zie ook liever dat deze markt zich anders ontwikkeld en we gewoon op betere manieren inkomsten kunnen genereren. Maar ook daar zijn weer nadelen te vinden, als bijvoorbeeld een Uitgever A een enorm bedrag schenkt aan PSX-Sense dan gelooft niemand meer dat de reviews over deze uitgever oprecht zijn, omdat ze ons betalen.

  12. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik vind die advertentie ook zo irritant als wat, en ik heb er al een aantal keer per ongeluk op geklikt terwijl ik iets aan het typen was. Maar oke, heb het er zeker voor over want PSX-Sense is gewoon een geweldige site!

    Het word inderdaad alsmaar lastiger om inkomsten te krijgen van advertenties. Is er echt geen extra/speciaal inkomstenmodel voor sites als PSX-Sense? Zelf dacht ik aan een webshopje of digitaal maandmagazine, lijkt me niet al te radicaal.

  13. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    YouTube kan ook een andere optie zijn, door bijv. Gameshows, previews enz.

  14. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik vind die advertentie ook zo irritant als wat, en ik heb er al een aantal keer per ongeluk op geklikt terwijl ik iets aan het typen was. Maar oke, heb het er zeker voor over want PSX-Sense is gewoon een geweldige site!

    Het word inderdaad alsmaar lastiger om inkomsten te krijgen van advertenties. Is er echt geen extra/speciaal inkomstenmodel voor sites als PSX-Sense? Zelf dacht ik aan een webshopje of digitaal maandmagazine, lijkt me niet al te radicaal.

    Webshop in wat? Gameshop na gameshop gaat failiet en de retail ligt nog meer op ze gat dan ooit tevoren. Tijdschriten vallen ook bij bosjes neer, digitaal magazine zou eventueel wel kunnen werken, maar vergeet niet dat we een redelijk kleine afzetmarkt hiervoor hebben.

    YouTube kan ook een andere optie zijn, door bijv. Gameshows, previews enz.

    Ja maar ook daar moeten we advertenties dan plaatsen? πŸ˜› Dus dan blijf je in diezelfde cirkel zitten, want dan moet je straks 1 minuut wachten tot je een video kunt kijken. Ik moet ook zeggen dat we het nog behoorlijk beperkt houden en ik ben lichtelijk verbaasd dat bij ons bezoekers hier al over struikelen, want PSX-Sense is nog niks vergeleken met sommige sites.

    Vraag ik me af welke sites jullie nog meer bezoeken, ik zie regelmatig zelfs ads die elke keer komen als je een pagina verder klikt, altijd zonder limiet. Of ads voor elke trailer die je wilt bekijken op een site, dat is iets wat we allemaal niet doen en ook proberen zo lang mogelijk uit te stellen of helemaal niet te gaan doen. Elk nieuwsbericht met screenshots of video’s zijn advertentievrij als je erdoor browst.

    Ik hoop dat jullie ook het positieve dus in zien en niet alleen het negatieve zoals een pop-up, er is namelijk ook veel wat we express laten voor jullie als bezoeker omdat dit gewoon te irritant zou worden. Als we echt zo grijpgraag waren als NuckChorris probeert te zeggen dan waren al die dingen Γ©cht wel aanwezig geweest.

    Neem bijvoorbeeld het volgende eens mee als je klaagt over de ads op PSX-Sense:

    – Video’s zonder ads
    – Forum zonder ads
    – Screenshots zonder ads
    – Gratis iOS-app zonder ads
    – Mobiele website zonder ads
    – Geen watermerken in images en dus vrij te gebruiken
    – Gratis nieuws, reviews, previews, etc. we zorgen dat je altijd wat te lezen hebt
    – Snelle server, die alleen bekostigd kan worden met ads
    – Regelmatig prijsvragen
    – Advertenties die er lopen komen maar een paar keer per bezoek, als je 5/6 paginas hebt bekeken zie je ze niet weer
    – etc.

  15. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Reclame op tv vind ik irritant, maar op sites? Nee, want ik weet dat het onderhouden van een site niet gratis is en uiteindelijk moet er geld verdiend worden. Wat denk je dat vliegtickets, vervoer en hotels kosten? Dit moet ook betaald worden om jullie te voorzien nieuws, previews, reviews en items en proberen dat op de best en leukste manier te brengen. Als je dan even een paar keer de linker muisknop in moet drukken om een advertentie weg te klikken te veel is vind ik dat wel een beetje gezeur. En wat Roy al zegt: kijk eens wat adverertentie vrij is en vergelijk het voor de gein is met andere sites. Dan valt dat wel mee.

  16. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    wat een zeikers zeg ik ga nog effe tien keer op de pacific rim banner klikken als het jullie geld op levert.
    snap dat het irritant kan zijn maar kom op zeg het is geen doodsoorzaak die banner.

    p.s. zolang jullie maar geen twilight banner erop zetten of een xbox one banner πŸ˜‰

  17. 241 XP
    Squidward's avatar

    Een reclame banner van een coole film vind ik niet zo erg hoor. Als het maar niet over waspoeder, shampoo of van die andere reclames die standaard irritant zijn is.

  18. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Webshop in wat? Gameshop na gameshop gaat failiet en de retail ligt nog meer op ze gat dan ooit tevoren. Tijdschriten vallen ook bij bosjes neer, digitaal magazine zou eventueel wel kunnen werken, maar vergeet niet dat we een redelijk kleine afzetmarkt hiervoor hebben.

    Ja maar ook daar moeten we advertenties dan plaatsen? πŸ˜› Dus dan blijf je in diezelfde cirkel zitten, want dan moet je straks 1 minuut wachten tot je een video kunt kijken.

    Webshop in affiliate game producten. Natuurlijk voor een goede prijs. Ik weet niet precies hoe het werkt om geld te krijgen via links naar artikelen op andere websites, in de zin van of je gericht artikelen kan selecteren waarnaar je verwijst. Maar mocht dit mogelijk zijn lijkt het mij wel een leuk idee. Als bijvoorbeeld de mensen van Zondag Budgetdag dan de games die zij vinden ook in deze webshop plaatsen en de shop up-to-date houden qua goede aanbiedingen, kortingen, etc. dan heb je een goed werkend systeem lijkt mij.

    Het kost natuurlijk dan wel wat meer tijd allemaal. Maar ik zou er dan tevens ook hardware in plaatsen zoals TV’s en natuurlijk DS3 controllers, PS3 bundels en PS vita bundels etc. Is dit iets wat je als mogelijk beschouwd Roy of werkt dit niet op de manier dat ik het verkondig? πŸ˜›

    Je zegt zelf al dat een digitaal magazine wel zou kunnen werken. Wat weerhoud je er dan van om het een kans te geven? Eventueel met advertenties tussen de pagina’s door. (Om te kijken of er veel interesse voor is) Ik denk dat veel mensen er wel belang bij zouden hebben om elke maand zo’n magazine te lezen waarin al het nieuws van die maand op een leuke manier in gepresenteerd wordt, in een nette en duidelijke layout. Natuurlijk is het wel erg veel werk om zo’n magazine te maken elke maand. En over de afzetmarkt, deze groeit alleen maar. En ik denk dat je met een kleine afzetmarkt een digitaal magazine als degene die ik voor ogen heb er ook wel uit kan halen. πŸ˜‰

    Ik vind YouTube ook een erg goed idee. Hier kan je ook aardig wat mee verdienen eenmaal veel mensen je video’s bekijken. Ik begrijp niet helemaal dat je zegt dat je dan in dezelfde cirkel blijft zitten vanwege reclame op YouTube. Het gaat hier om extra mogelijkheden voor inkomsten voor PSX-Sense. Reclame’s op YouTube worden daarnaast denk ik niet verwijt aan PSX-Sense en reclames op YouTube heb je eigenlijk altijd dus als het dan ook bij video’s van PSX-Sense zit dan zijn dat peanuts.

    En het “probleem” is overigens dat de beruchte advertentie het hele scherm vult en niet automatisch weg gaat waardoor je de advertentie dus weg moet klikken, wat men irritant vind. De vorm van de advertentie is het “probleem” dus en niet advertenties in het algemeen. Maar zoals je al zei heb je geen invloed op de vorm van de advertentie op PSX-Sense.nl, maar reclame bij YouTube filmpjes is altijd in de vorm van een video. Dus daar kan je dan wel specifiek voor kiezen eigenlijk. πŸ™‚

    Trouwens, beginnen met advertenties op de mobiele versie van PSX-Sense is ook gewoon een goed idee hoor. Best veel mensen gebruiken deze mobiele versie namelijk lijkt mij. Ik zelf zit in ieder geval meer op de mobiele versie van PSX-Sense dan op de PC versie. πŸ˜›

  19. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik.snap.opzich niet dat mensen zo moeilijk doen over die advertenties. Mensen bezoeken graag de site, en om.die te laten bestaan is er geld nodig en.daar zijn advertenties voor nodig. Simpel. Dus wil je geen.advertenties, dan wil.je geen PSX-Sense.

  20. 241 XP
    Squidward's avatar

    Ik.snap.opzich niet dat mensen zo moeilijk doen over die advertenties. Mensen bezoeken graag de site, en om.die te laten bestaan is er geld nodig en.daar zijn advertenties voor nodig. Simpel. Dus wil je geen.advertenties, dan wil.je geen PSX-Sense.

    Puntje zit zeker vlakbij spatie? πŸ˜›

  21. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Puntje zit zeker vlakbij spatie? πŸ˜›

    Haha ja op mn mobiel getypt. πŸ˜€

  22. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ik.snap.opzich niet dat mensen zo moeilijk doen over die advertenties. Mensen bezoeken graag de site, en om.die te laten bestaan is er geld nodig en.daar zijn advertenties voor nodig. Simpel. Dus wil je geen.advertenties, dan wil.je geen PSX-Sense.

    Mee eens. Alsof diegenen die daar over klagen ook alleen maar NL1, 2 en 3 kijken…

  23. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ach het is maar wat je irritant vind.. Tegenwoordig is het heel normaal al die reclametroep en ik kan me er niet druk om maken.

  24. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Pacific Rim loopt op 20 juli af.

    @PattyS3, ik reageer er deze week op, heb ’t ff erg druk atm πŸ˜›

  25. 80 XP
    Merlin1201's avatar

    Nou niet gedacht dat dit zoveel reacties zou opleveren.
    Per slot vind ik zelf een beetje reclame geen probleem, maar als een reclame banner je gehele scherm in beslag neemt dat vind ik overdreven, daar zijn prima andere oplossingen voor die ook aanwezig zijn maar niet irritant.
    Zo vind ik 5 sec. reclame voor een filmpje geen probleem, maar 30 seconden vind ik dermate irri dat ik gewoon een ander filmpje zoek.
    Maar goed zo heeft ieder zijn mening, en dat er geld moet binnenkomen dat snap ik, maar het kan echt beter, want nu kun je nog doorklikken, maar de volgende keer ben ik verplicht om 5 vragen te beantwoorden of 5 x klikken op een banner om datgene te kunnen lezen wat ik wil.
    Als dit de toekomst van een dergelijke site gaat worden, tja….

    maar goed dit is natuurlijk een oneindige discussie.

  26. 31 XP
    VAVIVO's avatar

    Een digitaal tijdschrift met abbonoment etc. zou wel goed zijn. Voorbeeldje: http://www.indiegamemag.com/

  27. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Nou niet gedacht dat dit zoveel reacties zou opleveren.
    Per slot vind ik zelf een beetje reclame geen probleem, maar als een reclame banner je gehele scherm in beslag neemt dat vind ik overdreven, daar zijn prima andere oplossingen voor die ook aanwezig zijn maar niet irritant.
    Zo vind ik 5 sec. reclame voor een filmpje geen probleem, maar 30 seconden vind ik dermate irri dat ik gewoon een ander filmpje zoek.
    Maar goed zo heeft ieder zijn mening, en dat er geld moet binnenkomen dat snap ik, maar het kan echt beter, want nu kun je nog doorklikken, maar de volgende keer ben ik verplicht om 5 vragen te beantwoorden of 5 x klikken op een banner om datgene te kunnen lezen wat ik wil.
    Als dit de toekomst van een dergelijke site gaat worden, tja….

    maar goed dit is natuurlijk een oneindige discussie.

    Dat 5x klikken of enquetes invullen is wel heel erg spamy advertising, dat gaan we niet doen dat kan ik jezelf beloven. En eerlijk gezegd snap ik het ook niet dat men het zo doet, je wilt toch dat iemand een positieve herinnering aan je advertentie heeft, dat lukt zo niet echt lijkt me. Jullie feedback wordt dan ook meegenomen en aan Warner Bros. gemeld.

  28. 80 XP
    Merlin1201's avatar

    Kijk das nou een positieve insteek, want ik vond de betreffende film wel aardig om te gaan zien, maar heb daar inmiddels zo’n afkeer van gekregen door deze adv. dat lijkt me nou ook niet de bedoeling van Warner Bros.
    We wachten het af.

  29. Mechromancer's avatar

    https://adblockplus.org/nl/chrome no prob πŸ˜‰

    Helemaal mee eens!!

  30. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik snap volledig wat Magnet zegt, maar aan de andere kant, die hele waslijst aan pluspunten van PSX-Sense die je nu opnoemt, kan je toch ook afwegen tegen wat op dit moment als nadeel wordt ervaren (denk aan de Pacific Rim ad)? Ik denk dat een advertentie bij de video’s, een banner bovenaan het forum, app naar 0.99ct minder erg is dan zo’n bigass ad die heel je scherm bedekt.

  31. 52 XP
    KiLLeR93ModE's avatar

    GELD, GELD, GELD, Laat ze lekker verdienen want als ze niks meer verdienen dan is psx-sense GONE!!

  32. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    @M4GN3T

    Misschien een domme vraag.
    Maar hoe is dat dan geregeld met zo iemand als bv pacific rim, krijg je een vergoeding voor de tijd dat hun advertentie erop staat of per keer dat iemand erop klikt??

    p.s. vind het trouwens totaal niet storend.
    als dit nodig is om jullie site draaiende te houden dan is dat zo.
    we moeten immers allemaal werken om aan geld te komen.

  33. 531 XP
    monsternon's avatar

    Is wel irritant hoe psx de raclame laat zien voor dat je op de site kan moet zo rot raclame weg klikken die hele scherm bedekt. Doe raclame gewoon ergens in hoek.

  34. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Pacific Rim loopt op 20 juli af.

    @PattyS3, ik reageer er deze week op, heb ’t ff erg druk atm πŸ˜›

    Sure. No problem. πŸ™‚

  35. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    @M4GN3T

    Misschien een domme vraag.
    Maar hoe is dat dan geregeld met zo iemand als bv pacific rim, krijg je een vergoeding voor de tijd dat hun advertentie erop staat of per keer dat iemand erop klikt??

    p.s. vind het trouwens totaal niet storend.
    als dit nodig is om jullie site draaiende te houden dan is dat zo.
    we moeten immers allemaal werken om aan geld te komen.

    CPM, dus per 1000 views.

  36. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Oftewel, zoiets als TGN het doet.
    Dat je geen AdSense reclames op je Videos krijgt, maar zogenoemde ‘Premium Ads’, die per 1000 Views gaan, in plaats van per klik.

  37. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Oftewel, zoiets als TGN het doet.
    Dat je geen AdSense reclames op je Videos krijgt, maar zogenoemde ‘Premium Ads’, die per 1000 Views gaan, in plaats van per klik.

    Ik weet niet wat TGN is, maar CPM is inderdaad heel gebruikelijk en veelal ‘premium’.

  38. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    TGN is een Community waar YouTube Partners veel makkelijker en veel meer geld verdienen op YouTube dan als je dat op de gebruikelijke manier doet, daarnaast proviteer je ook nog van dingen die de andere YouTubers niet hebben (Live Streaming, YouTube Shows, Channel Redirecting, etc.).

    Wanneer een YouTuber hier Partner wordt, verdient deze per klik een klein bedrag, en wordt uitbetaald per $ 100 USD.
    Daarnaast kun je alleen Claimen als de Videos helemaal niks aan Gameplay bevat.

    Maar als deze hier Partner wordt, verdient deze per 1000 Views een mooi bedrag, en wordt maandelijks uitbetaald (zelfs als je maar $ 0,01 USD verdient, wat nooit gebeurt).
    Daarnaast kun je alles Claimen, zelfs Trailers die je van PR’s krijgt (raad ik je niet aan, overigens).

    Zelf verdien ik nooit onder de $ 400 USD per maand bij TGN, gemiddeld is dat $ 1000 USD per maand, en mijn record was zelfs $ 2100 USD (Juli 2012, omdat New Super Mario Bros. 2 ontzettend populair was, omdat niemand de game nog had, buiten Japan).
    Inmiddels is Mario & Luigi: Dream Team Bros. uit in Europa en AustraliΓ«, de game is heel erg geliefd bij de Amerikanen, want die krijgen de game volgend maand pas, met als gevolg dat ik weer veel kan verdienen, deze maand.

  39. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    TGN is een Community waar YouTube Partners veel makkelijker en veel meer geld verdienen op YouTube dan als je dat op de gebruikelijke manier doet, daarnaast proviteer je ook nog van dingen die de andere YouTubers niet hebben (Live Streaming, YouTube Shows, Channel Redirecting, etc.).

    Wanneer een YouTuber hier Partner wordt, verdient deze per klik een klein bedrag, en wordt uitbetaald per $ 100 USD.
    Daarnaast kun je alleen Claimen als de Videos helemaal niks aan Gameplay bevat.

    Maar als deze hier Partner wordt, verdient deze per 1000 Views een mooi bedrag, en wordt maandelijks uitbetaald (zelfs als je maar $ 0,01 USD verdient, wat nooit gebeurt).
    Daarnaast kun je alles Claimen, zelfs Trailers die je van PR’s krijgt (raad ik je niet aan, overigens).

    Zelf verdien ik nooit onder de $ 400 USD per maand bij TGN, gemiddeld is dat $ 1000 USD per maand, en mijn record was zelfs $ 2100 USD (Juli 2012, omdat New Super Mario Bros. 2 ontzettend populair was, omdat niemand de game nog had, buiten Japan).
    Inmiddels is Mario & Luigi: Dream Team Bros. uit in Europa en AustraliΓ«, de game is heel erg geliefd bij de Amerikanen, want die krijgen de game volgend maand pas, met als gevolg dat ik weer veel kan verdienen, deze maand.

    Wat is de CPM ongeveer bij TGN dan? 2100 dollar kom je niet zomaar op lijkt me, hoeveel views had je hier voor nodig?

  40. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Het CPM verschilt iedere keer.
    Dit heeft te maken met de volgende factoren:
    – Goede Tags.
    – Goede Thumbnails.
    – Locatie van de kijker.
    – Aantal Views.
    – Aantal minuten bekeken.
    – Geen AdBlocker.

    In de ene maand heb ik $ 2,54 USD CPM, de andere keer is dat $ 3,97 CPM, weer een andere keer is dat $ 2,12 CPM, etc.
    In die ene maand had ik er ongeveer 1 miljoen Views, maar dat is niet het enige factor wat hiervoor belangrijk is.
    Voor vorige maand had ik ongeveer 1,2 miljoen Views, maar de CPM was minder.

    Dat komt ook omdat in Juli 2012 vooral Amerikanen, Duitsers, en Britten hebben gekeken, vorig maand waren dat vooral Amerikanen en Mexicanen (en Mexicaanse kijkers halen je CPM omlaag, terwijl de Amerikanen, Duitsers, en Britten die juist omhoog duwen).
    Daarnaast waren de NSMB2 Videos veel korter, waardoor meer mensen de moeite namen om de Videos volledig af te kijken, M&LDTB Videos duren gemiddeld een uur, waardoor veel mensen halverwege stoppen met kijken, en ook dat tast je CPM aan.

  41. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    Ik had bij een ander topic over de reclame pop up een post geplaatst en kreeg toen een lading moraal ridders over mij heen voordat het topic gesloten werd.
    Maar de inhoud wordt genegeerd. Ik zei: Deze reclame is inderdaad vrij irritant. Het duurde bij mij vrij lang voordat de knop om hem te kunnen sluiten tevoorschijn kwam.

    Ik heb psx sense als uitzondering toegevoegd aan mijn adblocker en heb er ook geen problemen mee als ik een pop up reclame krijg van jullie als dat meer oplevert. Maar als ik meer dan 10 seconden moet wachten voordat de reclame geladen is en ik de mogelijkheid krijg om hem weg te drukken als ik niet geinteresseerd ben, dan is dat in alle redelijkheid irritant te noemen.
    Het zal wel aan mijn verbinding liggen dat ik zolang moet wachten voordat het laad maar de rest van de site werkt wel gewoon snel, dus dan is of de server van de reclame traag of de reclame is zwaar.

    En mensen die nu van plan zijn om dingen te zeggen zoals “accepteer het of ga naar een andere site” of “volgens mij weten jullie kindertjes niet…” bespaar jezelf de tijd om niets toevoegende comments te plaatsen.

  42. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik had bij een ander topic over de reclame pop up een post geplaatst en kreeg toen een lading moraal ridders over mij heen voordat het topic gesloten werd.
    Maar de inhoud wordt genegeerd. Ik zei: Deze reclame is inderdaad vrij irritant. Het duurde bij mij vrij lang voordat de knop om hem te kunnen sluiten tevoorschijn kwam.

    Ik heb psx sense als uitzondering toegevoegd aan mijn adblocker en heb er ook geen problemen mee als ik een pop up reclame krijg van jullie als dat meer oplevert. Maar als ik meer dan 10 seconden moet wachten voordat de reclame geladen is en ik de mogelijkheid krijg om hem weg te drukken als ik niet geinteresseerd ben, dan is dat in alle redelijkheid irritant te noemen.
    Het zal wel aan mijn verbinding liggen dat ik zolang moet wachten voordat het laad maar de rest van de site werkt wel gewoon snel, dus dan is of de server van de reclame traag of de reclame is zwaar.

    En mensen die nu van plan zijn om dingen te zeggen zoals “accepteer het of ga naar een andere site” of “volgens mij weten jullie kindertjes niet…” bespaar jezelf de tijd om niets toevoegende comments te plaatsen.

    Welke bedoel je? Splinter Cell? Daar zit meteen boven een close button, vrijwel instant.

  43. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    Welke bedoel je? Splinter Cell? Daar zit meteen boven een close button, vrijwel instant.

    Ja, Splinter Cell.
    Omdat hij iig bij mij erg traag laadt was er ook geen close button.
    Het kan zijn dat het ligt aan mijn verbinding met de reclame zijn server, helemaal als er iets van facebook geladen moet worden.
    Maar ik kan niet zien hoe het bij anderen is.
    De rest van de site is wel snel, maar deze reclame zorgde er voor dat ik moest zitten wachten voordat ik verder kon.
    Maar ik heb hem sindsdien niet meer gekregen, dus het is niet een groot probleem.
    Maar als je een pop up reclame gebruikt die er voor zorgt dat je niks anders op de site kan doen, dan zou het prettig zijn als het niet te zwaar is.

    Bijv. die expanding banners/filmpjes aan de bovenkant van sites zijn dan wel wat prettiger omdat zelfs wanneer die traag laden voor sommige mensen, zij iig nog door kunnen gaan met wat ze op de site aan het doen waren.

  44. angelo-_-0475's avatar

    Ja, Splinter Cell.
    Omdat hij iig bij mij erg traag laadt was er ook geen close button.
    Het kan zijn dat het ligt aan mijn verbinding met de reclame zijn server, helemaal als er iets van facebook geladen moet worden.
    Maar ik kan niet zien hoe het bij anderen is.
    De rest van de site is wel snel, maar deze reclame zorgde er voor dat ik moest zitten wachten voordat ik verder kon.
    Maar ik heb hem sindsdien niet meer gekregen, dus het is niet een groot probleem.
    Maar als je een pop up reclame gebruikt die er voor zorgt dat je niks anders op de site kan doen, dan zou het prettig zijn als het niet te zwaar is.

    Bijv. die expanding banners/filmpjes aan de bovenkant van sites zijn dan wel wat prettiger omdat zelfs wanneer die traag laden voor sommige mensen, zij iig nog door kunnen gaan met wat ze op de site aan het doen waren.

    Dat probleem heb ik ook en dat terwijl ik met een speedtest 131Mbit/s haal ;(

  45. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ja, Splinter Cell.
    Omdat hij iig bij mij erg traag laadt was er ook geen close button.
    Het kan zijn dat het ligt aan mijn verbinding met de reclame zijn server, helemaal als er iets van facebook geladen moet worden.
    Maar ik kan niet zien hoe het bij anderen is.
    De rest van de site is wel snel, maar deze reclame zorgde er voor dat ik moest zitten wachten voordat ik verder kon.
    Maar ik heb hem sindsdien niet meer gekregen, dus het is niet een groot probleem.
    Maar als je een pop up reclame gebruikt die er voor zorgt dat je niks anders op de site kan doen, dan zou het prettig zijn als het niet te zwaar is.

    Bijv. die expanding banners/filmpjes aan de bovenkant van sites zijn dan wel wat prettiger omdat zelfs wanneer die traag laden voor sommige mensen, zij iig nog door kunnen gaan met wat ze op de site aan het doen waren.

    Er zit een restrictie op van aantal KB’s, deze ligt volgens mij tegen de 70, dus dat is echt enorm laag. Hier laadt de ad eigenlijk zo goed als instant en ik heb het ook getest op andere laptops en desktops, ook hier geen probleem. Op de iPad en telefoons e.d. zal de ad uiteraard niet tevoorschijn komen, omdat het daarvoor te zwaar is.

    Er zit, zoals met alle pop-ups, een cap op. Zelf zit ik de hele dag op PSX-Sense en zie hem hoogstens 3 keer. Echt hinderlijk is het naar mijn mening dus niet. Dat het traag laadt vind ik dan wel jammer, maar dit is echt zo moeilijk te vinden op een andermans PC wat de oorzaak is, zijn zoveel mogelijkheden namelijk. De ad-server is van Google en razendsnel, dus eigenlijk kunnen we dat meteen wel afstrepen als oorzaak.

  46. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    LoL waarschijnlijk is dat dan de oorzaak.
    Omdat ik vanuit China op de site zit, en Google loopt hier erg instabiel.
    Het is ook niet heel erg hoor, die advertentie.
    Alleen als het bij veel mensen hetzelfde gaat als bij mij dan zou dat niet goed zijn voor de ervaring.
    Maar als dit waarschijnlijk gewoon ligt tussen mijn verbinding en die van Google dan is dat gewoon pech voor mij.

    Als dit niet het geval was geweest dan was het voor jou ook handig om te weten hoe mensen het ervaren.
    Het gaat er natuurlijk niet om dat ik je de inkomsten niet gun, integendeel.

  47. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Mooi om te weten, dat de Chinezen deze site niet hebben geblokkeerd.

  48. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    LoL waarschijnlijk is dat dan de oorzaak.
    Omdat ik vanuit China op de site zit, en Google loopt hier erg instabiel.
    Het is ook niet heel erg hoor, die advertentie.
    Alleen als het bij veel mensen hetzelfde gaat als bij mij dan zou dat niet goed zijn voor de ervaring.
    Maar als dit waarschijnlijk gewoon ligt tussen mijn verbinding en die van Google dan is dat gewoon pech voor mij.

    Als dit niet het geval was geweest dan was het voor jou ook handig om te weten hoe mensen het ervaren.
    Het gaat er natuurlijk niet om dat ik je de inkomsten niet gun, integendeel.

    Ha China, daar ga je al inderdaad. China heeft zoveel gateways om al het verkeer van de inwoners te kunnen bijhouden dat er inderdaad veel vertraging zit in het buitelandse verkeer. Met name Google wordt natuurlijk streng in de gaten gehouden in China, ik denk dat daar je probleem ligt dan indd. Weinig aan te doen, helaas πŸ™

  49. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Misschien een soort van donatie systeem als extraΒ΄s implementeren. Als je ziet dat de inkomsten redelijk zijn dat je dan de banners voor dat maand niet zet en vice versa.

  50. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Niemand doneert aan een site tegenwoordig.
    Heb ik over 9000 keer geprobeerd, en € 5,- is het hoogste wat je in 1 jaar kan krijgen.

  51. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Misschien een soort van donatie systeem als extraΒ΄s implementeren. Als je ziet dat de inkomsten redelijk zijn dat je dan de banners voor dat maand niet zet en vice versa.

    Werkt niet, dit is de enige optie net als op alle andere sites en zolang mensen adblock gebruiken wordt ’t ook alleen maar erger. Het is wat het is. Reclames op TV zijn ook irritant op een spannend moment, maar zo zit het leven nu eenmaal in elkaar.

  52. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Jep. Het enige wat nog een beetje een rationele slagingskans heeft is een soort membership-service. Waarbij je dan naast exclusieve member services bijvoorbeeld Γ³Γ³k geen reclames meer krijgt.

  53. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Jep. Het enige wat nog een beetje een rationele slagingskans heeft is een soort membership-service. Waarbij je dan naast exclusieve member services bijvoorbeeld Γ³Γ³k geen reclames meer krijgt.

    Klopt maar dan moet je meer in zo’n pakket gooien, zoals The Sun doet en dat is gewoon moeilijk te realiseren als slechts een PS-website.

  54. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Klopt maar dan moet je meer in zo’n pakket gooien, zoals The Sun doet en dat is gewoon moeilijk te realiseren als slechts een PS-website.

    Haha, niet zo pessimistisch Roy. πŸ˜‰ Met een beetje creativiteit kom je een heel eind denk ik. Geef members bijvoorbeeld signatures op het forum, dubbel kans bij prijsvragen, en wellicht nog een paar andere exclusieve features. En misschien een paar simpele en niet al te overheersende extra tekst-opmaak opties voor comments op de frontpage. πŸ™‚ Naast natuurlijk geen reclame.

  55. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Maar het is inderdaad geen optie.
    Ik heb ook een paar jaar geleden geprobeerd mensen aan te trekken met Premium Features, waar je maar € 2,50 per maand voor moest neerleggen, en niemand kwam er op af.
    Pas wanneer de prijs op € 0,- kwam, reageerden mensen hierop.

  56. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Haha, niet zo pessimistisch Roy. πŸ˜‰ Met een beetje creativiteit kom je een heel eind denk ik. Geef members bijvoorbeeld signatures op het forum, dubbel kans bij prijsvragen, en wellicht nog een paar andere exclusieve features. En misschien een paar simpele en niet al te overheersende extra tekst-opmaak opties voor comments op de frontpage. πŸ™‚ Naast natuurlijk geen reclame.

    Ik doe dit werk al ruim 6-7 jaar, ben er praktisch mee opgegroeid en ook altijd enorme sites beheert, zelfs groter dan PSX. Het werkt niet, is niet pessimistisch maar ik spreek uit ervaring. De enige manier om dit next-level te krijgen, dat membership/betaalmuur idee, is als grote partijen ermee komen en kleine partijen zoals wij ons aan kunnen sluiten bij een dergelijk systeem.

  57. 80 XP
    Merlin1201's avatar

    Gelukkig heeft deze discussie nog wel wat opgeleverd.
    De reclame is nu dermate groot en irritant dat het bezoeken van deze website onaangenaam begint te worden.
    Jullie slaan absoluut door wat reclame betreft, en niet alleen jullie website maar dat terzijde.
    Oja er is nog een leeg plekje over op mijn bureau blad……
    Komop gasten is er dan echt geen andere manier om geld te verdienen, echt gewoon belachelijk.

  58. 362 XP
    Coelers's avatar

    Snap het probleem niet zo.
    Ik bekijk zelf de site meestal in de mobiele browser.
    Maar als ik op de desktop zit stoor ik me er niet aan. Druk ook regelmatig op de banners.
    Dit is voor ons een manier om onze waardering te laten zien aan PSX Sense.
    We zijn allemaal blij met het forum en het nieuw dat wordt gebracht. Kleine moeite om af en toe even op een banner te klikken.

  59. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    @M4GN3T

    Hier bij doneer ik graag in januari 5€
    Ben bereid dit iedere maand te doen.
    Dit is niet veel ik weet het maar ik hoop hier een voorbeeld te zijn.
    Deze site is een deel van mijn leven geworden.
    Er ik kijk hier zeker 5 keer per dag voor het laatste game nieuws.
    Keep up the good work.

  60. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik denk dat er wel meer mensen zijn die vrijwillig een donatie willen doen, waaronder ik.

    Ik vind trouwens dat mensen niet zo moeten klagen over de reclames hier. Overal waar je loopt zie je reclames. En als je een vaste bezoeker bent van deze site dan neem je dat voor lief, want ik wil dat deze site blijft bestaan.

  61. 80 XP
    Merlin1201's avatar

    worden jullie betaald voor positieve reacties ?

  62. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Nee
    Wij zijn lid van deze site om zijn inhoud en daar bij hoort de nodige moeite, tijd en geld.
    Als hier door deze site kan blijven bestaan kan ik er mee leven.
    Heb een Adblocker maar als het PSX-sense helpt gooi ik hem van me PC.

  63. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Jongens ik waardeer het gebaar enorm, maar ik kan helaas geen donaties accepteren. Het is onze taak te zorgen dat alles draaiende blijft op een eerlijke en goede manier en ik zou het niet eerlijk vinden als members moeten opdraaien voor de kosten. We zijn bezig de ads niet te erg te maken en hebben geluisterd naar de feedback op Splinter Cell en Pacific Rim.

  64. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Vind het geen probleem om te doneren.
    En zo lang het vrijwillig is is het een goede manier.
    Er zijn genoeg andere site’s die dat doen.
    Dit is voor ons een manier om te laten zien dat we jullie steunen.
    Ik zie het niet als of wij op moeten draaien voor de kosten.
    Zie dit als een bedankje voor alle moeite die jullie doen voor ons.

  65. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Nee
    Wij zijn lid van deze site om zijn inhoud en daar bij hoort de nodige moeite, tijd en geld.
    Als hier door deze site kan blijven bestaan kan ik er mee leven.
    Heb een Adblocker maar als het PSX-sense helpt gooi ik hem van me PC.

    Je kan instellen dat hij op deze site de reclames wel weergeeft. Heb ik zojuist gedaan.

  66. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Vind het geen probleem om te doneren.
    En zo lang het vrijwillig is is het een goede manier.
    Er zijn genoeg andere site’s die dat doen.
    Dit is voor ons een manier om te laten zien dat we jullie steunen.
    Ik zie het niet als of wij op moeten draaien voor de kosten.
    Zie dit als een bedankje voor alle moeite die jullie doen voor ons.

    Ik snap wat je bedoeld, maar ik vind persoonlijk het gewoon niet netjes als ik geld van bezoekers zou aannemen. Als je ons wilt bedanken, heel graag, maar dan zie ik dit liever op een andere manier snap je? Ik voel me gewoon niet comfortabel jullie geld aan te nemen en zou het niet netjes vinden van mijn kant. Het adres staat op de website en een kerstkaart zouden we ook al heel erg waarderen ;-).

  67. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Snap je standpunt wel.
    Kerst kaartje komt jullie kant op.

    Jullie werk word zeer gewaardeerd.

  68. 80 XP
    Merlin1201's avatar

    We zijn bezig de ads niet te erg te maken en hebben geluisterd naar de feedback op Splinter Cell en Pacific Rim.

    Dit begrijp ik dan niet, waarom krijg ik dan een enorme sonos adv. die alles bedekt, en die ik niet kan weg klikken, komt er gewoon nog meer reclame.
    Begrijp me niet verkeerd maar je word momenteel dood gegooid met adv. en zolang deze een kleine ruimte beslaan links of rechts naast je beeldscherm heb ik er gewoon geen moeite mee, sterker als je daarmee voldoende inkomsten mee krijg prima, maar jongens toch nu lijkt het wel alsof ik rechtsreeks wordt doorgelinkt naar www.sonos.nl
    Het is gewoon te veel begrijpen jullie dat dan niet, en ga dan niet zeggen we hebben geluisterd naar jullie feedback want dat is niet zo en zetten jullie gewoon door.
    En die gene die zonodig de kant van psx-sense kiezen zijn niet objectief en eerlijk en een beetje lopen te slijmjurken met een donatie.. kom op zeg.
    Ik ben daar gewoon heel eerlijk in en vertel wat ik er van vind, en ja ook ik vind dat jullie een top site hebben en naast ps3life de enigste 2 ps3 websites die ik bezoek.
    Maar ik heb geen zin in een gamingsite met constante irritante paginavullende reclame.. kom op zeg zo word het wel erg commercieel.

    Maar goed zoals gezegd dit is mijn mening en die staat nog steeds.

  69. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Dit begrijp ik dan niet, waarom krijg ik dan een enorme sonos adv. die alles bedekt, en die ik niet kan weg klikken, komt er gewoon nog meer reclame.
    Begrijp me niet verkeerd maar je word momenteel dood gegooid met adv. en zolang deze een kleine ruimte beslaan links of rechts naast je beeldscherm heb ik er gewoon geen moeite mee, sterker als je daarmee voldoende inkomsten mee krijg prima, maar jongens toch nu lijkt het wel alsof ik rechtsreeks wordt doorgelinkt naar www.sonos.nl
    Het is gewoon te veel begrijpen jullie dat dan niet, en ga dan niet zeggen we hebben geluisterd naar jullie feedback want dat is niet zo en zetten jullie gewoon door.
    En die gene die zonodig de kant van psx-sense kiezen zijn niet objectief en eerlijk en een beetje lopen te slijmjurken met een donatie.. kom op zeg.
    Ik ben daar gewoon heel eerlijk in en vertel wat ik er van vind, en ja ook ik vind dat jullie een top site hebben en naast ps3life de enigste 2 ps3 websites die ik bezoek.
    Maar ik heb geen zin in een gamingsite met constante irritante paginavullende reclame.. kom op zeg zo word het wel erg commercieel.

    Maar goed zoals gezegd dit is mijn mening en die staat nog steeds.

    De Sonos advertentie overdekt geen content, speelt geen muziek af, vertraagt de site niet en wordt netjes tussen het menu en de rest weergegeven. Enige hinder in dit geval zou een extra scroll zijn, wellicht wat vermoeiender voor de vinger; maar daar kom je denk ik wel overheen.

    Daarnaast, het is 2013, tenzij je Nu.nl, Telegraaf, Tweakers of weet ik veel wat bent gaan die kleine banners je een habbekrats opleveren. Het internet veranderd, marketing budgetten zijn aanzienlijk kleiner, er zijn meer blogs en keuzes voor adverteerders dan ooit te voren en je hoofd boven water houden is al moeilijk genoeg.

    Andere members aanvallen op hun ‘mening’ keur ik niet goed, dit is allesbehalve slijmjurken, er zijn gewoon mensen die situaties in kunnen zien en dingen kunnen begrijpen en er zijn mensen die dit niet kunnen. Het internet is vrij voor iedereen, je hoeft hier niet te komen, niemand dwingt je. We proberen ons best te doen zoveel mogelijk mensen tevreden te houden en de bezoeker staat altijd op de eerste plek, maar we moeten met heel veel financiΓ«le factoren rekening houden en als dat dan betekent dat jij een extra scroll moet doen; so be it.

  70. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Amen

    Als je slim bent druk je op het kruisje dan is hij weg zo moeilijk is dan nu ook weer niet.

  71. 80 XP
    Merlin1201's avatar

    Ik zou zeggen, gewoon doorgaan met advertenties op deze manier.. ook al vinden lezers dit irritant, en ik ben wel een van de weinigen die reageer maar geloof me het zijn er velen die zich hier mateloos hier aan ergeren.
    Het is anno 2013 en je hebt lezers genoeg lijkt me, dus gewoon lekker volhouden met dit gedrag.
    Je mag deze threat wel sluiten want het is zinloos.

  72. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Er zijn velen die zich er aan storen ik ook wel maar neem het voor lief en dat doen er nog veel meer.
    Ze hebben hier goede argumenten waar om en ieder die een beetje weet hoe de wereld in elkaar zit begrijpt het dan ook wel.
    Er zijn vaker van deze topic’s geweest.
    Als jij denkt dat het in 2013 nog makkelijk is om een een site als deze draaiend te houden.
    Ga je gang en bewijs het dan maar en onthoud goed geen reclame.
    En geen copy paste artikels
    En graag video items on scene.
    Een goed draaiende forum.
    Een aub een beetje professioneel webdesign.

  73. 80 XP
    Merlin1201's avatar

    Nogmaals ik heb geen problemen met reclame, en idd zonder is lastig, waar het mijn om gaat zijn pagina vullende reclames waar je naar moet kijken, daar heb ik problemen mee.
    Ik heb geen problemen met banners boven, onder links of rechts, maar ook game gerelateerde reclames, geen punt.
    Maar beeldvullend materiaal gaat mij te ver en dat is een statement, maar goed ik ga er over stoppen want het is nutteloos.

  74. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik zou zeggen, gewoon doorgaan met advertenties op deze manier.. ook al vinden lezers dit irritant, en ik ben wel een van de weinigen die reageer maar geloof me het zijn er velen die zich hier mateloos hier aan ergeren.
    Het is anno 2013 en je hebt lezers genoeg lijkt me, dus gewoon lekker volhouden met dit gedrag.
    Je mag deze threat wel sluiten want het is zinloos.

    We blijven kijken naar andere manieren van adverteren, ding is alleen dat ik denk dat je niet helemaal onze situatie begrijpt.

  75. 80 XP
    Merlin1201's avatar

    Zeg dat nou niet..jullie kijken niet naar anderen manieren, goed dan zal ik je wat voorbeelden geven van reclames die minder irritant zijn en toch geld opbrengen.

    Ps3life gebruikt 2 reclame blokken aan de rechter zijde, een boven en een beneden, totaal niet hinderend.
    PU.nl banner boven de pagina en rechts een klein blok, wel reclame voor eigen product maar ook geen hinder.
    Nu.nl soms op de achtergrond ( persoonlijk erg goed en niet echt hinderend en links een reclame blok, soms ook rechts en onder, maar klein.
    www.appletips.nl rechts reclame blokken, geen hinder zeker zo duidelijk.
    www.appelspot.nl rechts blokken met reclame, geen problemen mee.

    Reclame kunnen jullie plaatsen op de plaatsen LAATSTE VIDEO ITEM / DISCUSSIE en kunnen zelfs zonder hinder constant in beeld blijven, gewoon zoals bijna iedereen met een pro site dit doet.

    Moet ik nog meer voorbeelden zoeken? of snappen jullie het ondertussen.
    En ga niet zeggen dat ik een situatie niet helemaal begrijpt want ik kom niet uit een ei.

  76. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ik heb mijn Adblocker er zins gisteren er niet meer opstaan maar ben nog geen een keer een Pagina vullende reclame tegen gekomen.
    Alleen die van sonos die heb ik eens aan gelikt en daar na gesloten heb hem daar na niet weer gezien.
    En heb een aan de rechterkant gezien van simpel die is totaal niet storend of zo.
    Verder niet echt iets opvallends anders gezien dan toen met de adblocker aan.

    Zeg dat nou niet..jullie kijken niet naar anderen manieren, goed dan zal ik je wat voorbeelden geven van reclames die minder irritant zijn en toch geld opbrengen.

    Ps3life gebruikt 2 reclame blokken aan de rechter zijde, een boven en een beneden, totaal niet hinderend.
    PU.nl banner boven de pagina en rechts een klein blok, wel reclame voor eigen product maar ook geen hinder.
    Nu.nl soms op de achtergrond ( persoonlijk erg goed en niet echt hinderend en links een reclame blok, soms ook rechts en onder, maar klein.
    www.appletips.nl rechts reclame blokken, geen hinder zeker zo duidelijk.
    www.appelspot.nl rechts blokken met reclame, geen problemen mee.

    Reclame kunnen jullie plaatsen op de plaatsen LAATSTE VIDEO ITEM / DISCUSSIE en kunnen zelfs zonder hinder constant in beeld blijven, gewoon zoals bijna iedereen met een pro site dit doet.

    Moet ik nog meer voorbeelden zoeken? of snappen jullie het ondertussen.
    En ga niet zeggen dat ik een situatie niet helemaal begrijpt want ik kom niet uit een ei.

    Volgens mij hebben deze sites ook andere inkomsten dan alleen Ads.
    En vind ik dat het daar en hier niet super anders is qwa Ads.
    Had zelfs bij pu zo een kl–te ad die onder in je beeld blijft staan als je scrolt.

  77. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Zeg dat nou niet..jullie kijken niet naar anderen manieren, goed dan zal ik je wat voorbeelden geven van reclames die minder irritant zijn en toch geld opbrengen.

    Ps3life gebruikt 2 reclame blokken aan de rechter zijde, een boven en een beneden, totaal niet hinderend.
    PU.nl banner boven de pagina en rechts een klein blok, wel reclame voor eigen product maar ook geen hinder.
    Nu.nl soms op de achtergrond ( persoonlijk erg goed en niet echt hinderend en links een reclame blok, soms ook rechts en onder, maar klein.
    www.appletips.nl rechts reclame blokken, geen hinder zeker zo duidelijk.
    www.appelspot.nl rechts blokken met reclame, geen problemen mee.

    Reclame kunnen jullie plaatsen op de plaatsen LAATSTE VIDEO ITEM / DISCUSSIE en kunnen zelfs zonder hinder constant in beeld blijven, gewoon zoals bijna iedereen met een pro site dit doet.

    Moet ik nog meer voorbeelden zoeken? of snappen jullie het ondertussen.
    En ga niet zeggen dat ik een situatie niet helemaal begrijpt want ik kom niet uit een ei.

    Hoe snel verwacht je dat ze bij PSX-sense de website aan kunnen passen naar een model wat voor iedereen zo goed mogelijk werkt?
    Rekening houdend met het aantal bezoekers of hits hier op deze site en op de andere sites die je opnoemt, de kosten die het met zich mee brengt om de benodigde apparatuur en eventuele salarissen te kunnen blijven dekken en je dan toch nog steeds van het laatste nieuws en artikelen kunnen voorzien?
    Alles zonder de garantie dat iedereen na eventuele aanpassingen tevreden is.

    Ik zal niet zeggen dat je de situatie niet begrijpt, je snapt net zo goed als iedereen ander dat reclames erbij horen om kosten te dekken voor sites zoals dit (en die je opsomt).
    Ik ben met je eens, een goede plek voor de advertenties maakt al wat verschil en de grootte ervan ook. Echter kun je je er mateloos aan irriteren of het accepteren.

    Persoonlijk maakt het me niet uit namelijk, ik accepteer het zoals het is al geef ook ik zo weleens m’n feedback of kritiek. Maar om met een goed alternatief te komen wat antwoord geeft op de vragen die je behoort te stellen voordat je actie gaat ondernemen dien je naar alle mogelijkheden te kijken en daarbij het “verdienmodel” weten.. pas dan kun je beslissen of het de moeite waard is om de +/- 10% ontevreden gebruikers tevreden te stellen.

    We blijven kijken naar andere manieren van adverteren

    Wat ik op andere sites ook wel zie is reclame tussen de forum berichten (om de zoveel posts een banner), wellicht is dat interessant om naar te kijken zodat je de grotere banners kunt vermijden maar meer kleinere kwijt kunt.

  78. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Zeg dat nou niet..jullie kijken niet naar anderen manieren, goed dan zal ik je wat voorbeelden geven van reclames die minder irritant zijn en toch geld opbrengen.

    Ps3life gebruikt 2 reclame blokken aan de rechter zijde, een boven en een beneden, totaal niet hinderend.
    PU.nl banner boven de pagina en rechts een klein blok, wel reclame voor eigen product maar ook geen hinder.
    Nu.nl soms op de achtergrond ( persoonlijk erg goed en niet echt hinderend en links een reclame blok, soms ook rechts en onder, maar klein.
    www.appletips.nl rechts reclame blokken, geen hinder zeker zo duidelijk.
    www.appelspot.nl rechts blokken met reclame, geen problemen mee.

    Reclame kunnen jullie plaatsen op de plaatsen LAATSTE VIDEO ITEM / DISCUSSIE en kunnen zelfs zonder hinder constant in beeld blijven, gewoon zoals bijna iedereen met een pro site dit doet.

    Moet ik nog meer voorbeelden zoeken? of snappen jullie het ondertussen.
    En ga niet zeggen dat ik een situatie niet helemaal begrijpt want ik kom niet uit een ei.

    Je wekt bij mij echt ontzettend de indruk niet voor rede vatbaar te zijn noch dat je verder wilt kijken dan je neus lang is. Je baseert al je ervaringen op momentopnames van niet alleen hier op PSX-Sense, maar ook met genoemde sites. Advertenties werken met cookies die tracken hoe vaak een advertentie vertoont moet worden, dit werkt hier op PSX-Sense zo maar ook op Pu en Nu. Want je vergeet ook doodleuk te melden dat je Sonos niet meer dan 5x hebt gezien op 1 dag, maar joh, je houdt positieve informatie over PSX liever achterwege zeker? Evenals het feit dat wij statistisch gezien veel minder overlay ads draaien dan Nu.nl en PU.

    Als je nou hier daadwerkelijk wilt gaan verkondigen dat PU en Nu niet aan overlay advertising doen dan stop ik hier met het serieus nemen van je feedback, want dan ben je alleen maar uit op het jeuken van ons. Daarnaast heb je nog te maken met boekingen voor bepaalde tijd, zo zal Sonos hier bijvoorbeeld niet jaren draaien en staan we over 2 week zelfs een paar dagen leeg. Er zijn zoveel factoren die hier meespelen en het enige wat jij doet is gewoon kortzichtig zijn en denken dat je het allemaal beter weet.

    Ik ga er dan verder ook niet op in en heb je meer dan duidelijk uitgelegd hoe het in elkaar zit en daar moet je het mee doen.

    Wat ik op andere sites ook wel zie is reclame tussen de forum berichten (om de zoveel posts een banner), wellicht is dat interessant om naar te kijken zodat je de grotere banners kunt vermijden maar meer kleinere kwijt kunt.

    Vanwege ‘mee lezende concurrentie’ overwegingen kan ik je hier weinig over vertellen, maar nee dit is geen optie.

  79. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    @M4GN3T

    Sommige mensen zijn niet voor reden vatbaar.
    Ik vind dat jullie een mooi balans hebben als het om Ads gaat.
    En ja een een perfecte wereld heb je duizenden euro’s om in je site te investeren.
    Maar die hebben we niet dus moet je keuzes maken.

  80. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Vanwege ‘mee lezende concurrentie’ overwegingen kan ik je hier weinig over vertellen, maar nee dit is geen optie.

    Geen probleem, opperde het puur als idee. Dacht dat het misschien een optie was voor jullie om naar te kijken πŸ™‚

  81. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Volgens mijn ben jij niet de degen die beslist of dat ergens een slotje op komt.
    En er om vragen is zelfs tegen de regels.
    Ik geloof dat jij hier de beterweter.
    En je bent een er onverzoenlijk mens door mensen die een andere mening hebben dan jou meteen namen gaat geven.
    Niemand heeft jou beledigt of wat dan ook.
    Wij noemen jou toch ook geen stijfkoppige hater die de hele dag,
    niks anders kan dan leven loos op een forum Alles is K-T enter loopt te verkondigen.
    hoop dat je heel ver komt met jou gedrag naar anderen,
    wel weet ik dat je nog een hele weg te gaan heb voor je eens volwassen word.

    (Tja als je dan je reactie verwijdert zegt wat over jou niet over mijn)

  82. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Volgens mijn ben jij niet de degen die beslist of dat ergens een slotje op komt.
    En er om vragen is zelfs tegen de regels.
    Ik geloof dat jij hier de beterweter.
    En je bent een er onverzoenlijk mens door mensen die een andere mening hebben dan jou meteen namen gaat geven.
    Niemand heeft jou beledigt of wat dan ook.
    Wij noemen jou toch ook geen stijfkoppige hater die de hele dag,
    niks anders kan dan leven loos op een forum Alles is K-T enter loopt te verkondigen.
    hoop dat je heel ver komt met jou gedrag naar anderen,
    wel weet ik dat je nog een hele weg te gaan heb voor je eens volwassen word.

    Hij heeft zijn bericht snel verwijderd toen je jouw reply plaatste, maar goed. Laten we verder elkaar niet de grond inboren al was de laatste reply van Merlin echt totaal niet netjes.

    Geen probleem, opperde het puur als idee. Dacht dat het misschien een optie was voor jullie om naar te kijken πŸ™‚

    We hebben het onderzocht, maar als ik je wil uitleggen hoe dit in elkaar steekt moet ik je ook vertellen hoe we ads aanbieden; en dat is informatie die ik liever niet vrij geef :p.

  83. 2015 XP
    WJayW's avatar

    We hebben het onderzocht, maar als ik je wil uitleggen hoe dit in elkaar steekt moet ik je ook vertellen hoe we ads aanbieden; en dat is informatie die ik liever niet vrij geef :p.

    Haha, logisch die info moet je ook lekker voor jezelf houden πŸ˜€ (gaat mij immers ook niets aan)
    Maar als community lid probeer ik een duit in het zakje te doen zeg maar, en door de vele mogelijkheden qua adverteren en reclames kun je er nog weleens 1 over het hoofd zien.

  84. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Heb nergnes last van :o.

  85. 80 XP
    Merlin1201's avatar

    Ik heb een bericht verwijderd en dat was voordat er een reactie was geplaatst, omdat ik daar wat fel is was en dat was nou ook niet weer de bedoeling, maar ga nou niet zeggen dat deze niet netjes was.
    Ga eens terug lezen hoe je zelf dingen verwoord of schrijf, inclusief die vriendjes van jullie die graag met je meepraten wat zij schrijven, komop zeg .

    Ik heb deze thread zelf gestart en als ik dan vraag of hij gesloten mag worden dan ben ik daar vrij in.

    Maar goed het is mij in ieder geval heel duidelijk wat hier gaande is, en dat jullie slechts met enkelen zijn die eenzelfde mening delen tav advertenties, maar dat jullie alles en iedereen de grond in boren die een andere mening heeft dat die jullie uitdragen dat spreekt van zeer onvolwassen gedrag.
    Maar goed jullie doen maar gewoon wat je niet kunt laten want het zal mij een worst wezen, gaming sites genoeg.

    tadaa.. lul maar lekker verder zonder mij.

  86. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik heb een bericht verwijderd en dat was voordat er een reactie was geplaatst, omdat ik daar wat fel is was en dat was nou ook niet weer de bedoeling, maar ga nou niet zeggen dat deze niet netjes was.
    Ga eens terug lezen hoe je zelf dingen verwoord of schrijf, inclusief die vriendjes van jullie die graag met je meepraten wat zij schrijven, komop zeg .

    Ik heb deze threat zelf gestart en als ik dan vraag of hij gesloten mag worden dan ben ik daar vrij in.

    Maar goed het is mij in ieder geval heel duidelijk wat hier gaande is, en dat jullie slechts met enkelen zijn die eenzelfde mening delen tav advertenties, maar dat jullie alles en iedereen de grond in boren die een andere mening heeft dat die jullie uitdragen dat spreekt van zeer onvolwassen gedrag.
    Maar goed jullie doen maar gewoon wat je niet kunt laten want het zal mij een worst wezen, gaming sites genoeg.

    tadaa.. lul maar lekker verder zonder mij.

    Zoals jij vrij bent om te reageren, zijn andere dat ook.
    Een topic willen sluiten omdat jij klaar bent met de discussie wil niet zeggen dat de discussie ook daadwerkelijk over is, dus de moderator bepaald dan of het topic gesloten wordt….logisch ook.

    Verder blijf ik ook bij m’n punt, ik snap je frustratie maar met een goed alternatief komen is gewoon lastig. net als het goed verwoorden van je bericht zonder mensen op hun tenen te trappen.

    Maar goed, volwassen als we zijn kunnen we ook accepteren dat we het misschien nooit met elkaar eens zullen worden. Dus als je denkt bij een andere site beter af te zijn, is dat je vrije keus natuurlijk en hoop ik voor je dat je daar niet tegen dezelfde advertenties aanloopt.

  87. 1199 XP
    chris65's avatar

    Deze post is niet bedoeld als klaagzang over advertenties, maar om nou enkel voor het volgende een apart draadje te maken gaat te ver.

    Ik ben namelijk op ernstige troll gestuit! Microsoft probeert deze site te infiltreren door middel van reclame. Ik zag een reclame van COD, met daaronder de XBOXone !!! Trollll πŸ™‚

  88. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Wat ik op andere sites ook wel zie is reclame tussen de forum berichten (om de zoveel posts een banner), wellicht is dat interessant om naar te kijken zodat je de grotere banners kunt vermijden maar meer kleinere kwijt kunt.

    Vanwege ‘mee lezende concurrentie’ overwegingen kan ik je hier weinig over vertellen, maar nee dit is geen optie.

    …Viel me op dat dit tegenwoordig wel een optie geworden is…

    Tevens valt me steeds vaker op dat de banners onder het menu er regelmatig voor zorgen dat submenu’s niet te benaderen zijn. Daarmee wil ik zeggen dat de submenu’s achter de banners vallen. Misschien dat er een z-index verkeerd staat, maar wellicht iets om in de gaten te houden.

  89. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    …Viel me op dat dit tegenwoordig wel een optie geworden is…

    Tevens valt me steeds vaker op dat de banners onder het menu er regelmatig voor zorgen dat submenu’s niet te benaderen zijn. Daarmee wil ik zeggen dat de submenu’s achter de banners vallen. Misschien dat er een z-index verkeerd staat, maar wellicht iets om in de gaten te houden.

    Jup times change πŸ™‚

    Ja dat merk ik soms ook, mocht je een fix weten let me know, ben er zelf mee bezig geweest maar flash blijft overheersend.

  90. 490 XP
    Goregash's avatar

    Ik necro niet graag oude topics open maar ik wilde niet weer een thread hierover starten.

    Ik wil graag vragen of de reclame blokken op jullie site wel betalen voor de pixels die jullie “rekenen”.

    Als ik namelijk op jullie site kom, verdwijnt mijn complete scherm naar beneden en staar ik naar een of andere kutparfum film, met geluid bij mouseover!

    Dit soort reclames horen hier niet thuis en zijn zodanig irritant dat mensen meteen kruisje doen en weg blijven.

    Overigens zijn de uitklapreclames net zo irritant. “Oh leuk, nieuws over *random game naam* laat ik es kijken.” #Klik# “Oh fuck, misclick omdat er een reclame van 1000×1000 pixels in me smoel wordt gedrukt.”

    Een blok links en rechts, onder boven, midden in een Forum reply kan me allemaal nix schelen. Al flikkert het alle kleuren van de regenboog. Als hij maar op zijn plek blijft, ze muil houd en de pagina indeling heel laat.

    Dit is nu de laatste weken alleen maar verergerd. Dit topic is ook langer dan een jaar oud. Waarom is hier ipv iets aan gedaan het alleen maar erger gemaakt?

    PS.

    Ik ga er dan verder ook niet op in en heb je meer dan duidelijk uitgelegd hoe het in elkaar zit en daar moet je het mee doen.

    Oorspronkelijk geplaatst door WJayW
    Wat ik op andere sites ook wel zie is reclame tussen de forum berichten (om de zoveel posts een banner), wellicht is dat interessant om naar te kijken zodat je de grotere banners kunt vermijden maar meer kleinere kwijt kunt.

    Vanwege ‘mee lezende concurrentie’ overwegingen kan ik je hier weinig over vertellen, maar nee dit is geen optie.

    Toch staar ik nu met mijn oog op een advertentie blokje dat in een forum reply venster zit. Toch overwogen om het advies van WjayW op te nemen in de marketing, maar de oplossingen over het hoofd gezien van de overige irritaties?

  91. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik necro niet graag oude topics open maar ik wilde niet weer een thread hierover starten.

    Ik wil graag vragen of de reclame blokken op jullie site wel betalen voor de pixels die jullie “rekenen”.

    Als ik namelijk op jullie site kom, verdwijnt mijn complete scherm naar beneden en staar ik naar een of andere kutparfum film, met geluid bij mouseover!

    Dit soort reclames horen hier niet thuis en zijn zodanig irritant dat mensen meteen kruisje doen en weg blijven.

    Overigens zijn de uitklapreclames net zo irritant. “Oh leuk, nieuws over *random game naam* laat ik es kijken.” #Klik# “Oh fuck, misclick omdat er een reclame van 1000×1000 pixels in me smoel wordt gedrukt.”

    Een blok links en rechts, onder boven, midden in een Forum reply kan me allemaal nix schelen. Al flikkert het alle kleuren van de regenboog. Als hij maar op zijn plek blijft, ze muil houd en de pagina indeling heel laat.

    Dit is nu de laatste weken alleen maar verergerd. Dit topic is ook langer dan een jaar oud. Waarom is hier ipv iets aan gedaan het alleen maar erger gemaakt?

    PS.

    Ik ga er dan verder ook niet op in en heb je meer dan duidelijk uitgelegd hoe het in elkaar zit en daar moet je het mee doen.

    Oorspronkelijk geplaatst door WJayW
    Wat ik op andere sites ook wel zie is reclame tussen de forum berichten (om de zoveel posts een banner), wellicht is dat interessant om naar te kijken zodat je de grotere banners kunt vermijden maar meer kleinere kwijt kunt.

    Vanwege ‘mee lezende concurrentie’ overwegingen kan ik je hier weinig over vertellen, maar nee dit is geen optie.

    Toch staar ik nu met mijn oog op een advertentie blokje dat in een forum reply venster zit. Toch overwogen om het advies van WjayW op te nemen in de marketing, maar de oplossingen over het hoofd gezien van de overige irritaties?

    Dit was een bug die ongeveer 3 uur zich voor heeft gedaan en al is opgelost.

  92. 490 XP
    Goregash's avatar

    Dit was een bug die ongeveer 3 uur zich voor heeft gedaan en al is opgelost.

    Oh thank god want het was echt mega frustrerend!

  93. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Dit was een bug die ongeveer 3 uur zich voor heeft gedaan en al is opgelost.

    Het is me even onduidelijk welk gedeelte van Goregash z’n post je nu als bug aankaart eigenlijk…

    maar ook ik ervaar de advertenties bij de artikelen met geluid (weliswaar bij mouseover) als storend, net als de pagina grote playstation advertenties de af en toe tussen de artikelen en comments tevoorschijn komen.

    Tevens nog even terug komend op de advertenties die onderaan het menu liggen welke de submenu’s ontoegankelijk kunnen maken, iets wat je eventueel kunt proberen is de div met class “headercontent” een position:absolute te geven…of zoals eerder aangekaart goed na te kijken hoe de z-indexen van je divs staan (of eventueel instellen).

    Daarnaast nog iets wat me ook opviel is bij de forumberichten dat de quote area (de blauwe tekstbalonnen) over je advertenties vallen. (zul je zelf ook ongetwijfeld al opgemerkt hebben) Ook dit heeft met z-indexes en positions van de div te maken.

  94. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik ga deze discussie niet voor de 100e keer aan in nog een topic. Lees vorige topics met onze beweegredenen alsook redenen waarom ads tegenwoordig interactief zijn.

    De Quote bug wordt snel opgelost.

    Zie vorig topic.

    Dat de wereld van online marketing veranderd snap ik. Ik heb bijna m’n master Marketing. Ik begrijp daarmee ook dat de gebruikerservaring ook enorm belangrijk is om je gebruikers vast te houden. Wij zorgen er namelijk voor dat die adverteerders hier willen adverteren.

    Automatisch luid geluid op het forum, niet één keer op de frontpage, maar erg vaak wanneer je een topic opent, dat gaat enorm ver, begrijp dat wel. Ik denk dat een deel van de mensen hier komt omdat ze graag op het forum komen ook. Als je het browsen op het forum dan een vervelende ervaring maakt, dan push je nog meer mensen richting het gebruik van ad-blockers.

    Want dat er advertenties zijn stoort me niet. Ik begrijp het volledig zoals ik zeg. Maar dat ik ineens luid Iggy Azalea door m’n speakers hoor brallen, niet één keer, maar wel tien keer achter elkaar, dat stoort enorm.

    http://fd.nl/ondernemen/901187/facebook-wil-af-van-irritante-reclame

    Als je Blendle gebruikt zou je dit artikeltje eens moeten lezen. Mooi stuk over de toekomst van online marketing. Het is wel iets meer gefocust op de adverteerder, maar het laat wel zien hoe de grote jongens hier over nadenken.

    Op de korte termijn kan dit zo misschien iets meer geld op leveren, maar wil je op de langere termijn niet het liefst dat er genoeg bezoekers komen die geld blijven opleveren?

  95. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Welke ads geven geluid dan op het forum? Dan kan ik deze uitschakelen, heb het zelf niet gehad namelijk.

  96. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik moet je eerlijk toegeven dat ik ze gisteren sinds de middag niet meer heb gezien en dat er nu ook wat nieuwe advertenties bijzitten (zonder geluid ;)).

    Maar het was van wildhitz.nl.

    Goed werk!

  97. 490 XP
    Goregash's avatar

    Ik moet je eerlijk toegeven dat ik ze gisteren sinds de middag niet meer heb gezien en dat er nu ook wat nieuwe bijzitten.

    Maar het was van wildhitz.nl.

    Goed werk!

    Klopt die waren idd van wildhitz. Heb uiteindelijk me geluid via windows maar uit gegooid van Chrome want de mute knop zat vak achter iemand’s quote bericht en kon dan dus niet
    muten :S

  98. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Mooi, moet nu inderdaad over zijn. er is nog wel 1 met geluid van een schoonmaak ding, cilit bang, maar die is auto-muted!

  99. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Mooi, moet nu inderdaad over zijn. er is nog wel 1 met geluid van een schoonmaak ding, cilit bang, maar die is auto-muted!

    Auto muted is helemaal geen probleem. Wanneer een advertentie interessant is, dan klik ik het geluid zelf aan. Doe ik op Facebook vaak genoeg.

    Blij om te zien dat het opgelost is! πŸ™‚

  100. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Kleine opmerking, de monsterboard advertentie op de homepage neemt behoorlijk wat ruimte in. Normaal is dit niet zo erg, maar het gebrek aan een optie om deze te sluiten/verkleinen ontbreekt.