Forum

Topic: Payday 2 Collecters Edition.

Anoniem's avatar

Overkill Software heeft een Collecters Edition aangekondigt voor de PS3 maar komt deze ook in nederland zou 59,99 kosten maar ik kan hem alleen vinden op wowhd.nl maar dan een NTSC versie kan deze ook op de ps3 pal versie?

Het is een mooie edition met handschoenen portomonee en een masker zou bijna een bank willen overvallen ahaha .

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 280 XP
    DarkChaos's avatar

    de PS3 heeft geen regio lock, dus alle spellen moeten werken op alle PS3’s, waar je wel rekening mee moet houden is dat ik al een paar keer heb gehad dat de DLC die bij het spel zit alleen geactiveerd kan worden in een bepaalde regio, en je daar dus een apart PSN account voor moet aanmaken.

  2. 103 XP
    xleukx's avatar

    P 2 is awesome

  3. 52 XP
    KiLLeR93ModE's avatar

    Idd. Voor mij alleen nog GTA V & Payday 2

  4. 257 XP
    iNSo's avatar

    ik heb deze besteld : Link

    Is helaas niet de collectors edition, maarja voor die 4 tientjes… Ik heb echt zin in Payday 2 btw, als jullie hem gaan spelen en me willen adden, mijn psn staat linksonder 🙂

  5. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Moest dat masker van goede kwaliteit zijn kunnen we al eens beginnen testen bij de lokale bakker :D.

    Ik zag deze collector ook en ik dacht dat ik me vergiste en dat het enkel voor steam was. Hoewel een digitale collectors editie me nog een dikke vraag leek 😛 .
    uiteindelijk had ik dan toch door dat de edite bestond. En op de dag van vandaag zoek deze om ergens te pre orderen. Raar genoeg is deze nergens te bespeuren in GM 🙁

  6. 197 XP
    indo1991's avatar

    hij was tijdje gelede te pre ordere bij 12game.com maar staat er niet meer, gelukkig heb ik hem besteld maar voegme toe als je deeltje 2 gaat spelen

  7. 87 XP
    5StarGbVk's avatar

    ik heb de Payday 2 Collecters Edition willen bestellen bij 12game.com maar er is wat mis gegaan waarvan me bestelling niet door is gekomen maar ik wel betaald hebt.

    ze zeiden dat die editie niet in levering werd gebracht, maar ik snap dan nie wrm 12game.com em dan niet eraf haald. ik heb gezocht waar ik het maar kan vinden hier in nederland maar heb tot nu toe nog niks gevonden

  8. 2457 XP
    peyj's avatar

    ik heb de Payday 2 Collecters Edition willen bestellen bij 12game.com maar er is wat mis gegaan waarvan me bestelling niet door is gekomen maar ik wel betaald hebt.

    ze zeiden dat die editie niet in levering werd gebracht, maar ik snap dan nie wrm 12game.com em dan niet eraf haald. ik heb gezocht waar ik het maar kan vinden hier in nederland maar heb tot nu toe nog niks gevonden

    12game valt me sowieso tegen nadat ze hun site hebben omgegooid. Daarvoor was het nog wel eens goedkoper en hadden ze (in mijn ogen) een grote aanbod special editions.

  9. 197 XP
    indo1991's avatar

    nja ineens was mijn order ook geanuleerd problemen met leverancier. best balen ze lieten best laat een reacie weten