Forum

Topic: Volgens Sony is dit normaal

Anoniem's avatar

Beste,

Sinds kort staat in mijn downloadlijst van mijn PS3 heel veel items dubbel.
Zo heb ik bv back to the futute the game er 4x instaan.
de meeste items staan er 3x in.
Ik heb hiervoor contact opgenomen met Sony, en hun eerste antwoord was dat ze dit nog nooit gehoord hebben.
Na een lange tijd niets van hun gehoord te hebben, heb ik gevraagd of er al een oplossing voor mijn probleem was.
Hun antwoord luide :

“Het dubbel staan van content in de downloadlijst komt doordat bepaalde content verlengd wordt ivm verlenging PSPlus. Helaas is dit niet aan te passen.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd”.

Dus mijn vraag aan jou, heb je PsPlus en heb jij dit ook?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1061 XP
    megafire777's avatar

    ik kijk nooit naar mijn download lijst maar heb wel eens dingen dubbel zien staan ja

  2. 8831 XP
    7th-son's avatar

    ik heb plus, maar het is me nooit opgevallen om eerlijjk te zijn

  3. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Niet vergeten dat je soms, Demo & Unlock ding moet downloaden.

  4. 653 XP
    Straatveger's avatar

    Ja weet ik van die demo en unlock. Die tel ik niet mee. Maar ook avatars en alles staat er meermaals in.

  5. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Ja weet ik van die demo en unlock. Die tel ik niet mee. Maar ook avatars en alles staat er meermaals in.

    is dat zo een ramp ?

  6. 496 XP
    T_inus's avatar

    Waar zie je items er dubbel in staan?

    – Overzicht gedownload in de store.
    – Downloadlijst onder account beheer.
    – Via de website.
    – Of overal

  7. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Zal wel gewoon een bug zijn die hogerop opgelost moet worden, de helpdesk in Nederland kan je daar inderdaad niet bij helpen.

  8. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Bij mij ook precies hetzelfde hoor. Ik heb inmiddels een pagina van meer dan 3000 games en inderdaad staat bij mij ook alles er wel 4x in. Hoop dat ze met een oplossing komen want het is wel heel onoverzichtelijk zo.

  9. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik hoop gewoon met de PS4 dat ze een overzichtelijke download lijst maken. Misschien op alfabet ik weet niet eens of dit mogelijk is trouwens.

    Even ontopic ik heb er zelf nooit zo opgelet. Ik vind die downloadlijst al een drama om iets terug te vinden.

  10. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Ik hoop gewoon met de PS4 dat ze een overzichtelijke download lijst maken. Misschien op alfabet ik weet niet eens of dit mogelijk is trouwenln.

    Even ontopic ik heb er zelf nooit zo opgelet. Ik vind die downloadlijst al een drama om iets terug te vinden.

    ik vindt m makkelijk hoor:) maar waarom gebruikt iedereen zijn download lijst? er is een zoekfunctie voor games en als je hem al gedownload hb kan je hem gewoon weer downloaden

  11. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik heb ook plus en ik kijk weleens naar download lijst maar geen dubbelen

  12. 13 XP
    STBM_'s avatar

    Hee straatveger,

    wat doe je allemaal met je ps3 en je vita. want dit is echt al de vierde topic die je start?