Forum

Topic: Battlefield 1

Anoniem's avatar

Hallo mensen

Bij deze heb ik een vraag en hoop hier antwoord op te krijgen. Mijn vraag is is het nog waard om battlefield 1 te kopen voor de playstation 4? Mvg. PSX-SENSE

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Waar ligt jou interesse.

    De 1e of de 2e wereld oorlog?

    De 1e? Dan moet je em zeker weten halen. BF1 zal gegarandeerd nog jaren speelbaar blijven online…
    Zelfs Battlefield 4 wordt nog volop gespeeld.

    Maar hou je meer van de 2e wereld oorlog, dan kun je mischien beter even geduld hebben tot oktober. Dan komt Battlefield V uit.

  2. 68 XP
    PSX-SENSE's avatar

    @NL-3rR0r-NL: ik oke bedankt ik snap het dan denk ik dat ik bf5 haal ik houdt toch iets meer van de 2e wereldoorlog games. Nogmaals bedankt

  3. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    @PSX-SENSE:

    Moet zeggen, bf1 speelt heerlijk. Als ie goedkoop is en je kan het missen zou ik hem toch zeker halen.. helemaal met een headset is het echt overweldigend om te spelen.

  4. 87 XP
    Skystalker512's avatar

    @mausi-gangsta:
    Ik heb toevallig gister BF1 besteld. Maar 15 euro bij GooPlaystation4.nl
    Had geld over en ik verveel me met de games die ik nu heb. Ben benieuwd

  5. 68 XP
    PSX-SENSE's avatar

    @Skystalker512: ik vindt die site een beetje een apparte site

  6. 68 XP
    PSX-SENSE's avatar

    @mausi-gangsta: ja precies dat vindt ik ook waarschijnlijk kan ik hem nog wel ergens goedkoop vinden dan koop ik nu gewoon bf1 en koop in bf5 in oktober want bf1 lijkt mij ook wel interresant. Bedankt voor de reactie

  7. 87 XP
    Skystalker512's avatar

    @PSX-SENSE:
    Oh, dat kan. Dat is dezelfde site waar ik mijn PS4 heb gekocht, een paar jaar geleden, en hij loopt nog steeds als een zonnetje. Ik haal daar vaak mijn games, oplaadkabels, etc. Ze zijn goedkoop en hebben goede service.

  8. 68 XP
    PSX-SENSE's avatar

    @Skystalker512: ow oke dan ga ik daar ook maar even kijken bedankt

  9. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    @Skystalker512:
    Leuke website zat er net ff op te kijken, alleen niet heel uitgebreid volgensmij? Is alles 2hands?

  10. 87 XP
    Skystalker512's avatar

    @mausi-gangsta:
    Het meeste wel ja, maar ze zorgen dat alles gewoon prima werkt. Ze polijsten bijv. discs, maken consoles schoon, etc.

  11. 8858 XP
    7th-son's avatar

    @PSX-SENSE: hij is nu 14 euro in de playstation store. En dat is de revolution editie, dus inclusief alle dlc!

  12. 303 XP
    Starscreamer's avatar

    Spel is zeker het geld waard.
    Helaas zijn de laatste mappen bijna niet vol.
    De standaard mappen meer dan voldoende.

  13. 68 XP
    PSX-SENSE's avatar

    @7th-son: ja ik zie het ja fantastische aanbieding

  14. 87 XP
    Skystalker512's avatar

    @7th-son:
    Had ik dat maar geweten voordat ik de normale editie kocht 🙂

  15. 68 XP
    PSX-SENSE's avatar

    @7th-son: ik heb de game gekocht en ook gelijk de seasonpass

  16. 68 XP
    PSX-SENSE's avatar

    @7th-son: volgensmij heb ik 8 euro verspilt of niet ? Want bij die revolution zit al een premium pass bij dus had de premium pass helemaal niet hoeven kopen ?

  17. 8858 XP
    7th-son's avatar

    @PSX-SENSE: yep! Ik zei ook in m’n bericht, dat alle dlc er bij zat…

  18. 68 XP
    PSX-SENSE's avatar

    @7th-son: je had er niet bij na gedacht dat premium pass eigelijk ook dlc is

  19. 303 XP
    Starscreamer's avatar

    @PSX-SENSE:
    Verspilt niet naast DLC krijg je als Premium wat extra’s (al stelt het weinig voor)