Forum

Topic: Unit-13 bij PS-plus in het FRANs???

Anoniem's avatar

Hey, iemand hier toevallig een oplossing gevonden voor de Franse ingame tekst en voices bij Unit 13? Ik heb hem sinds vandaag en kwam erachter dat er al een heleboel klachten over waren bij support, maar nog geen reacties… Hier iemand meer geluk?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Heb het vaker gelezen, probeer eens je systeemtaal in Engels te zetten

  2. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Dat is het probleem niet. Systeemtaal staat bij mij standaard in het Engels, want anders kun je Ratchet and Clank en zo niet in het Engels spelen. Heel irritant. Op internet ook al gekeken; stond dezelfde tip op, maar helaas is dat niet de oplossing.

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ja, heb ik ook. Bij retail-versie, maar ook bij de PS+ versie. Je moet je taal juist op het Nederlands zetten, dan krijg je Nederlands. Spel is dus NIET in het Engels te spelen… Vreemd, indeed.

    (En dan niet vergeten weer op Engels te zetten bij een ander spel, anders krijg je die heerlijk (ahum) NL-voice-overs of vertalingen)

  4. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik heb nergens last van, moet wel een instelling zijn dan.

  5. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Heb nu mijn systeemtaal op NL gezet. Heb nu ENGELSE voices en NL subs… Ik snap er niets meer van, maareh THANKS for the tip Vloetje!