Forum

Topic: EA Fastpasses – Gamescom 2013

Anoniem's avatar

Net zoals vorig jaar deelt EA weer zgn. Fastpasses uit voor de Gamescom. Met deze Fastpasses kun je de lange rijen omzeilen en op een zelf uitgekozen dag en tijdstip het spel spelen op de beursvloer.
Omdat ik vorig jaar (na de Gamescom) verschillende keren de vraag kreeg hoe ik ze bemachtigd had, dacht ik iedereen die dit jaar gaat vooraf te informeren πŸ™‚

Op deze site kun je je geluk beproeven en wordt verder uitgelegd hoe het in z’n werk gaat: fastpass.ea.de

De 6 beschikbare spellen (niet allemaal PS3) zijn dit jaar:

– FIFA 14
– Need for Speed: Rivals
– Command & Conquer
– De Sims 4
– Titanfall
– Battlefield 4

Ik heb ze inmiddels voor alle 6 binnen. Succes!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Ik krijg maar 5 pogingen? FIFA 14 doet niet meer..

  2. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Yep, maar als je de uitleg die erbij staat leest zul je zien dat het zo werkt… 5 Pogingen per spel…

  3. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Hoe kom je dan aan al die passen? Want ik krijg er dus geen 1!

    Ik heb alles aangeklikt 5 x.. helemaal niks..

  4. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Hoe kom je dan aan al die passen? Want ik krijg er dus geen 1!

    Ik heb alles aangeklikt 5 x.. helemaal niks..

    Paar maten gevraagd ook te proberen. Een van hen had n geluksdag: 5 x raak…

  5. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Net zoals vorig jaar deelt EA weer zgn. Fastpasses uit voor de Gamescom. Met deze Fastpasses kun je de lange rijen omzeilen en op een zelf uitgekozen dag en tijdstip het spel spelen op de beursvloer.
    Omdat ik vorig jaar (na de Gamescom) verschillende keren de vraag kreeg hoe ik ze bemachtigd had, dacht ik iedereen die dit jaar gaat vooraf te informeren πŸ™‚

    Op deze site kun je je geluk beproeven en wordt verder uitgelegd hoe het in z’n werk gaat: fastpass.ea.de

    De 6 beschikbare spellen (niet allemaal PS3) zijn dit jaar:

    – FIFA 14
    – Need for Speed: Rivals
    – Command & Conquer
    – De Sims 4
    – Titanfall
    – Battlefield 4

    Ik heb ze inmiddels voor alle 6 binnen. Succes!

    Hey Vloetje,

    ik heb ook geluk gehad πŸ˜‰ heb de fast pass voor C&C.
    Maar een stomme vraag wat houdt dit nu precies in?
    Mag ik maar 1x naar binnen met die fast pass op de aangegeven tijd?
    En mag je dan de demo spelen of naar een presentatie kijken?

  6. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Hey Vloetje,

    ik heb ook geluk gehad πŸ˜‰ heb de fast pass voor C&C.
    Maar een stomme vraag wat houdt dit nu precies in?
    Mag ik maar 1x naar binnen met die fast pass op de aangegeven tijd?
    En mag je dan de demo spelen of naar een presentatie kijken?

    Eej Jurgen,

    Nice! Wat extra info:
    Je mag inderdaad 1x naar binnen. Het verschilt per game wat je te zien en te doen krijgt en of je alleen of met meerdere personen naar binnen mag. Bijvoorbeeld; vorig jaar mocht ik bij FIFA met 3 personen doorlopen en een paar potjes spelen, bij Medal of Honor: Warfighter ook met meerdere (daar kregen we een presentatie, en speelden we een online-potje. En won ik een T-shirt, maar dat terzijde), maar bij Crysis 3 waren ze erg streng en mocht alleen de pass-holder naar binnen. Mijn maten moesten dus even buiten wachten, toen ik een presentatie voorgeschoteld kreeg en een vrij lange speelsessie.

    Het is dus even afwachten hoe en wat, maar het is wel echt relax dat je niet hoeft te wachten en gewoon op de door jou uitgekozen tijd bij de stand aan kan komen, en in principe vrijwel meteen door kan lopen. Je had die gezichten van mensen moeten zien die al 3 uur in de rij van Medal of Honor stonden, en ons voor moesten laten…

  7. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Eej Jurgen,

    Nice! Wat extra info:
    Je mag inderdaad 1x naar binnen. Het verschilt per game wat je te zien en te doen krijgt en of je alleen of met meerdere personen naar binnen mag. Bijvoorbeeld; vorig jaar mocht ik bij FIFA met 3 personen doorlopen en een paar potjes spelen, bij Medal of Honor: Warfighter ook met meerdere (daar kregen we een presentatie, en speelden we een online-potje. En won ik een T-shirt, maar dat terzijde), maar bij Crysis 3 waren ze erg streng en mocht alleen de pass-holder naar binnen. Mijn maten moesten dus even buiten wachten, toen ik een presentatie voorgeschoteld kreeg en een vrij lange speelsessie.

    Het is dus even afwachten hoe en wat, maar het is wel echt relax dat je niet hoeft te wachten en gewoon op de door jou uitgekozen tijd bij de stand aan kan komen, en in principe vrijwel meteen door kan lopen. Je had die gezichten van mensen moeten zien die al 3 uur in de rij van Medal of Honor stonden, en ons voor moesten laten…

    Bedankt voor de info.
    dus gewoon naar de voorkant van de rij gaan en je ticket laten zien dus.
    Straks ff naar mn broertje kijken of hij ook een ticket kan bemachtigen.
    Heb er nu al 3 samen geraapt thuis ff op een andere PC proberen om BF4 te bemachtigen.
    En dan zaterdag de 24e op naar Keulen.

  8. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    dus gewoon naar de voorkant van de rij gaan en je ticket laten zien dus.

    Als ik me goed herinner is er zelfs een aparte ‘fastpass-line’ in de meeste gevallen, die dan bij dezelfde ingang uitkomen.

    Maar goed bezig, succes nog!

  9. 89 XP
    Tim14ww's avatar

    Haha, na de eerste 5 keer klikken en niks gewonnen te hebben even gekeken hoe de website in elkaar zat.. verschrikkelijk simpel.. Met een scriptje inmiddels van alle zes de games de fastpasses binnen.

    Thanks voor de tip!

  10. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Haha, na de eerste 5 keer klikken en niks gewonnen te hebben even gekeken hoe de website in elkaar zat.. verschrikkelijk simpel.. Met een scriptje inmiddels van alle zes de games de fastpasses binnen.

    Thanks voor de tip!

    Graag gedaan!

  11. 530 XP
    Wintermute's avatar

    Alles gescoord wat ik wou, bedankt voor de tip Vloetje!

  12. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Alles gescoord wat ik wou, bedankt voor de tip Vloetje!

    Nice! Ya welcome.

  13. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Haha, na de eerste 5 keer klikken en niks gewonnen te hebben even gekeken hoe de website in elkaar zat.. verschrikkelijk simpel.. Met een scriptje inmiddels van alle zes de games de fastpasses binnen.

    Thanks voor de tip!

    Hmm, we got a bad ass over here :D. Je kon ze evengoed stelen πŸ˜›

  14. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Haha, na de eerste 5 keer klikken en niks gewonnen te hebben even gekeken hoe de website in elkaar zat.. verschrikkelijk simpel.. Met een scriptje inmiddels van alle zes de games de fastpasses binnen.

    Thanks voor de tip!

    Snap nix mbt een scripje. Kun je me daar mss bij helpen?

  15. 1 XP
    Bream's avatar

    Snap nix mbt een scripje. Kun je me daar mss bij helpen?

    Zou iemand mij hier ook wat uitleg over kunnen geven, ik weet dat ik nieuw ben hier.
    Maar om weer 4 uur in de rij te staan bij de gamescom heb ik niet zon zin in. Als iemand me zou willen helpen, miss d.m.v. een prive bericht zou ik dat erg op prijs stellen!!

    grtzz

  16. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Zou iemand mij hier ook wat uitleg over kunnen geven, ik weet dat ik nieuw ben hier.
    Maar om weer 4 uur in de rij te staan bij de gamescom heb ik niet zon zin in. Als iemand me zou willen helpen, miss d.m.v. een prive bericht zou ik dat erg op prijs stellen!!

    grtzz

    Doorzoek gewoon de bron code van de site …

  17. 89 XP
    Tim14ww's avatar

    Doorzoek gewoon de bron code van de site …

    Daarmee ga je niet ver komen ;-).

    Anyway, Heb bram en The Hunter een privebericht gestuurd.

  18. 1 XP
    asskicker's avatar

    Daarmee ga je niet ver komen ;-).

    Anyway, Heb bram en The Hunter een privebericht gestuurd.

    Ik zou dat op zich ook wel appreciΓ«ren. πŸ™‚

  19. 454 XP
    desauzenman's avatar

    Zou je mij ook even dan een pm kunnen sturen hoe dat zit want ik heb ook niet zo zin om even 4 uur inde rij te gaan staan haha πŸ˜‰ en dan kan ik alles in drie dagen doen want ik ga donderdag vrijdag en zaterdag.

    Haha, na de eerste 5 keer klikken en niks gewonnen te hebben even gekeken hoe de website in elkaar zat.. verschrikkelijk simpel.. Met een scriptje inmiddels van alle zes de games de fastpasses binnen.

    Thanks voor de tip!

  20. 1 XP
    Mercury's avatar

    Ik ben ook wel benieuwd. Mocht je me even kunnen PM. πŸ™‚

    Ik ga donderdag, maar vrees dat de rijen voor Battlefield en Titanfall wel erg lang zullen uitvallen.

  21. 89 XP
    Tim14ww's avatar

    Er kunnen geen Fastpasses meer aangevraagd worden bij EA. Degenen die er een via de PM hebben gehad van me hebben geluk gehad.

    Vanaf nu dus ook niet meer naar vragen, maar gaan we verder over de andere discussies/vragen over de fastpasses πŸ™‚