Forum

Topic: Waar koop jij de Playstation 4?

Anoniem's avatar

Nu de Playstation 4 eraan komt, ben ik heel benieuwd bij welke winkel of internet website, jullie de Playstation 4 bestellen? En welke winkel/webiste de beste service heeft. En natuurlijk het voordeligst.

Zelf ben ik niet zo van het bestellen, meestal haal ik games gewoon in een winkel zoals, Intertoys, FreeRecordShop of bij de Mediamarkt.

Roept u maar, waar schaft u de Playstation 4 aan?

Met vriendelijke groet,
Koen

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

54 reacties

  1. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Hier in de stad waar ik woon zit een Intertoys en een lokale muziekwinkel die games verkopen en daar houd het bij op. en het feit dat ik van plan ben om de PS4 bij een gamewinkel te halen die ook special editions verkoopt heeft mij doen besluiten om de PS4 te reserveren bij Gamemania in Emmen. Ook omdat ik online kon reserveren en wel wilde hem ophalen op release maar die gaat sluiten dus moet nu een aardig stuk verder rijden naar Assen -_-
    heb er nog aan zitten denken om hem bij de Play-it in Hoogeveen of Emmen te reserveren maar om nu 20-25 te rijden om een PS4 te reserveren. En nu kan ik desnoods nog de games die ik erbij heb annuleren

  2. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Gepre-ordered bij de Gamemania in Maastricht.

  3. 292 XP
    donselaar's avatar

    bestelt bij yourgamezone. had nog een 10% korting coupon van eerdere bestellingen

  4. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    ik bestel hem momenteel bij mijn oude werk kon van mijn oude baas nog steeds 15 procent korting krijgen heel fijn zit alleen nog steeds te twijfelen welke game ik erbij neem killzone neem ik maar moet nog eendje bij hopen dat sony op de gamescom nog wat moois heeft om aan te kondigen

  5. 69 XP
    simssmully123's avatar

    wehkamp met acceptgiro

  6. 60 XP
    AgentSmithNL's avatar

    Nedgame.

  7. 40 XP
    nrm01's avatar

    gamemania in vlaardingen

  8. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Nedgame.
    Kan na het bekendmaken van de bundels m’n keus nog maken.

    De lijst is inmiddels wel lang had ik begrepen.
    Moet je nu nog pre-orderen raad ik aan het bij de meer casual-winkels zoals Intertoys en Bart Smit te doen. Had laatst puur uit interesse bij de plaatselijke Intertoys gevraagd hoeveel pre-orders voor PS4 en Xbone. Het waren er 2 voor de PS4 en 1 voor de Xbone… Daar liggen nog kansen dus.

  9. 1 XP
    Hans47's avatar

    eerst gepreorderd bij Nedgame totdat ze ineens met een bedrag van 50 euro kwamen als aanbetaling terwijl ze dat niet vermeld hadden toen ik de pre-order bij ze aangemeld had. Was ineens besloten zeidden ze , dus nu pre-order bij gamemania utrecht

  10. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Ik haal hem naar Media Markt , betaald en gepreorderd .

  11. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Nedgame

  12. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Als ik hem nog ga kopen dan wordt het Nedgame, eerst nog even sparen. Morgen word ik 15, kan ik een baantje gaan zoeken of zo.

  13. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Bij bol.com met acceptgiro. Wilde liever bij GameMania hier bestellen, maar daar heb ik iets te lang mee gewacht denk ik. Grote kans dat als je hem nu als nog pre-orderd dat je niet meer op release krijgt, vandaar ik hem maar bij bol.com laat staan. Games haal ik dan wel in de ochtend bij GM.

  14. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik wacht wel eerst tot er ergens een bundel verschijnt. Op zich maakt het mij niet zoveel uit of die ergens goedkoper is (of het moet echt veel schelen) zolang ik ‘m maar op de release binnen heb :).

  15. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Mediamarkt, hopelijk hebben ze weer een actie dat je de 2e game voor de helft van de prijs krijgt πŸ™‚

  16. 163 XP
    angelochiela's avatar

    GameMania In Roermond 3 stuks

  17. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Waarschijnlijk Nedgame, maar pas over een jaartje of zo.

  18. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Gamemania in Weert

  19. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Bol.com met Accept Giro

  20. 414 XP
    Milkyray's avatar

    BOL.com

  21. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wehkamp

  22. 1061 XP
    megafire777's avatar

    ik haal hem bij de game mania.

  23. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik heb mijn collectie verkocht in genaamde winkel “game-swap. Met verlies maar beter dan niets..

    Ik heb toch een mooie 1000 euro aan games only terug.. Dus de ps4/bf4/watch dogs staan ginder op pre order.
    GTA V/PAYDAY2/splinter cell blacklist staat in mijn lokale GM op pre order…

    Mvg
    Michael

  24. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ik heb mijn collectie verkocht in genaamde winkel “game-swap. Met verlies maar beter dan niets..

    Ik heb toch een mooie 1000 euro aan games only terug.. Dus de ps4/bf4/watch dogs staan ginder op pre order.
    GTA V/PAYDAY2/splinter cell blacklist staat in mijn lokale GM op pre order…

    Mvg
    Michael

    Op marktplaats krijg je toch geen drol.
    Zitten alleen maar schraapers.

    Ook eens wat proberen te verkopen, pff.

  25. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Op marktplaats krijg je toch geen drol.
    Zitten alleen maar schraapers.

    Ook eens wat proberen te verkopen, pff.

    Wel ja op 2dehands lukt dit toch zeer goed voor mij.. Maar het probleem is dat de ps4 in aantocht is en dat er nu dus allemaal schrapers op 2dehands zitten. Inclusief oplichters. De echte gamers gaan geen geld meer uitgeven op 2dehands en wachten al mooi op hun ps4…

    Vandaar dat ik het slim aanpakte. Vanaf februari ben ik al begonnen met verkopen ^^

  26. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Inderdaad, Marktplaats zit vol gierige mensen.

    Een Console voor een vaste prijs van € 100,-, duidelijk aangegeven dat ik geen biedingen toe sta, winkelprijs € 200,-.
    Gemiddelde antwoord: “Ik bied € 50,-“.

    Na een tijdje verlaag je de prijs naar € 50,-.
    Gemiddelde antwoord: “Ik bied € 10,-“.

    ⁀⊙﹏☉⁀ ……. щ(ΒΊДΒΊщ)

    Anyway, ik had de PS4 gereserveerd bij de GameMania in Breda, maar wegens een tekort aan geld, heb ik mijn reservatie maar afgezegd.

  27. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Inderdaad, Marktplaats zit vol gierige mensen.

    Een Console voor een vaste prijs van € 100,-, duidelijk aangegeven dat ik geen biedingen toe sta, winkelprijs € 200,-.
    Gemiddelde antwoord: “Ik bied € 50,-“.

    Na een tijdje verlaag je de prijs naar € 50,-.
    Gemiddelde antwoord: “Ik bied € 10,-“.

    ⁀⊙﹏☉⁀ ……. щ(ΒΊДΒΊщ)

    En daarom zet ik altijd een hogere prijs bij het product dat ik verkoop via marktplaats dan dat ik er voor wil hebben en maak ik meteen met een ander account een nep-bieding (dus ik sta biedingen wel toe ja, de meeste mensen willen liever gewoon bieden omdat ze hopen iets van die prijs die op het scherm staat af te krijgen) die heel erg in de buurt komt bij het bedrag dat ik er minimaal voor wil hebben. πŸ˜‰

  28. 1870 XP
    R*forever's avatar

    en daarom zet ik altijd een hogere prijs bij het product dat ik verkoop via marktplaats dan dat ik er voor wil hebben en maak ik meteen met een ander account een nep-bieding (dus ik sta biedingen wel toe ja, de meeste mensen willen liever gewoon bieden omdat ze hopen iets van die prijs die op het scherm staat af te krijgen) die heel erg in de buurt komt bij het bedrag dat ik er minimaal voor wil hebben. πŸ˜‰

    you sneaky bastard :d

  29. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Ik heb hem besteld bij de Game mania

  30. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Waarschijnlijk bij Amazon US, sinds je de Launch versie amper ergens nog kan krijgen en het importeren uit de US een stuk goedkoper is..

  31. 194 XP
    TheCeet's avatar

    Op dag 1 bij Dreamland

  32. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Nedgame heeft net bevestigd dat ze ook voor reeds geplaatste pre-orders een aanbetaling van € 50,- willen om levering op dag 1 te garanderen.

  33. 418 XP
    jeep82's avatar

    bij game mania heb op 22 juni besteld dus heb met met day one

    ps3 met 15 hele oude games en 5 recente games verkocht voor 320 euro. vorig jaar 20 games ingewisseld voor de psvita flop . bij game mania

  34. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Nedgame gepreorderd en aanbetaling gedaan en dus op day one is de ps4 van mij ik hoop eind oktober

  35. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Heb ik dus een uitnodiging van de Game Mania ontvangen, om de PS4 op dag 1 binnen te krijgen, op voorwaarde dat ik voor 14 September € 50,- betaal.
    Maar mijn Pre-Order is allang al geannuleerd, wat de hele uitnodiging nogal vreemd maakt.

  36. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Wehkamp

  37. 261 XP
    marcovk's avatar

    Bart Smit, heb hem daar al een maandje terug gepreordered waarbij je je emailadres en telefoonnummer op de site kunt invullen maar heb nog niks aan hoeven betalen of wat dan ook… Is dat niet raar? Of zou BS binnenkort van zich laten horen over hoe en wat?

  38. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Euh, juist een Klein vraagje. Hebben jullie day one purchasers ook een persoonlijke brief gehad ipv email?

    Ik kreeg namelijk een brief van GM. Dat er uitdrukkelijk staat dat ik mijn ps4 nog op day One kan krijgen. Als ik de standaard procedure volg… 50 euro voorschot..

    Maar gek genoeg heb ik die al lang gecanceld. Is dit dan misschien een persoonlijk aanbod ofzo? Er staat in dat ik dit kan vorderen wegens aanschaf ps4 game pre order… LOL

    Ben wel een zeer goede klant bij GM, dus kan het misschien daar aan liggen?

  39. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Bart Smit, heb hem daar al een maandje terug gepreordered waarbij je je emailadres en telefoonnummer op de site kunt invullen maar heb nog niks aan hoeven betalen of wat dan ook… Is dat niet raar? Of zou BS binnenkort van zich laten horen over hoe en wat?

    Ik.heb ‘m bij Bart Smit gewoon in de winkel.gepreorderd. Ik hoefde ook geen aanbetaling te doen. Zal.dus wel goed zijn
    πŸ™‚

  40. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Gek dat je niet kan lezen wat ik eerder al zei.

    Euh, juist een Klein vraagje. Hebben jullie day one purchasers ook een persoonlijke brief gehad ipv email?

    Ik kreeg namelijk een brief van GM. Dat er uitdrukkelijk staat dat ik mijn ps4 nog op day One kan krijgen. Als ik de standaard procedure volg… 50 euro voorschot..

    Maar gek genoeg heb ik die al lang gecanceld. Is dit dan misschien een persoonlijk aanbod ofzo? Er staat in dat ik dit kan vorderen wegens aanschaf ps4 game pre order… LOL

    Ben wel een zeer goede klant bij GM, dus kan het misschien daar aan liggen?

    Heb ik dus een uitnodiging van de Game Mania ontvangen, om de PS4 op dag 1 binnen te krijgen, op voorwaarde dat ik voor 14 September € 50,- betaal.
    Maar mijn Pre-Order is allang al geannuleerd, wat de hele uitnodiging nogal vreemd maakt.

  41. 53 XP
    optiflex's avatar

    Ik koop hem bij intertoys, gamemania en consoleshop =)

  42. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Wat moet je nou met 3 PS4s?

  43. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Gek dat je niet kan lezen wat ik eerder al zei.

    Allright thanks πŸ™‚

  44. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Nedgame 29 Nov πŸ˜€ .

  45. 53 XP
    optiflex's avatar

    Wat moet je nou met 3 PS4s?

    Nou 1 voor mezelf, 1 voor een vriend en de andere verkoop met 150 winst =)

  46. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Intertoys! Werk er zelf, dus lekker korting :p

  47. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Euh, juist een Klein vraagje. Hebben jullie day one purchasers ook een persoonlijke brief gehad ipv email?

    Ik kreeg namelijk een brief van GM. Dat er uitdrukkelijk staat dat ik mijn ps4 nog op day One kan krijgen. Als ik de standaard procedure volg… 50 euro voorschot..

    Maar gek genoeg heb ik die al lang gecanceld. Is dit dan misschien een persoonlijk aanbod ofzo? Er staat in dat ik dit kan vorderen wegens aanschaf ps4 game pre order… LOL

    Ben wel een zeer goede klant bij GM, dus kan het misschien daar aan liggen?

    zal misschien wel komen omdat je nog in het systeem staat maar als gecancelt en dat ze iedereen die al geanuleerd heeft gewoon een brief krijgt.
    ik heb ook al 2 brieven gekregen vanwege mijn PS4 preorder maar hoef gelukkig niet €50 te betalen want heb hem bij GM Emmen gepreorderd en die is gesloten dus moet hem nu in Assen ophalen en heb gemailt want was niet van plan 45 min in de auto te zitten om mijn preorder te bevestigen. en gelukkig gaven ze me gelijk.

  48. 362 XP
    Coelers's avatar

    Heb m besteld bij wehkamp. En betaling via acceptgiro. Kan niet wachten tot ie binnen is.

  49. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Bij ForeGames kun je nu al een tweede voorraad PS4 Pre-Orderen.
    Just saying.

  50. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Volgens mij kan je gewoon overal pre-orderen en krijg je ze bij de 2e lading die binnenkomt.

  51. 1199 XP
    chris65's avatar

    Yes, net een ipad 4 16 gb verkocht die ik gewonnen had via een prijsvraag ….. Ik hoef nog maar een beetje bij te leggen voor een ps4 met camera πŸ™‚

  52. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik vraag me nu in welke winkel ik het beste kan preorderen. Welke winkel krijgt de meeste consoles binnen voor een twee lading? Ik zat zelf te denken aan saturn of mediamarkt

    Uiteindelijk de beslissing genomen om de ps4 incl camera en extra controller en bf4 te bestellen bij Nedgame. Bij saturn en mediamarkt was het vooruit betalen en bij nedgame niet. Ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben. Hopelijk 2013 nog πŸ™‚

  53. 151 XP
    Sadeesh's avatar

    Mediamarkt.

  54. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    Mediamarkt zoetermeer 13 augustus besteld, de 15e was er geen ps4 meer dus nog gelukkig de day one release