Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Dit is best wel een epische actie. Top!

  2. 321 XP
    The_darknessking's avatar

    Ik had deze actie al eerder gezien idd bij gamemania. Is een goede actie!

  3. 483 XP
    Klart's avatar

    Ik had deze actie al eerder gezien idd bij gamemania. Is een goede actie!

    In Belgiรซ 25 Euro ipv 20 Euro. Belachelijk!

  4. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Dit nieuws moet trouwens eigenlijk ff op de frontpage. :p

  5. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Dit nieuws moet trouwens eigenlijk ff op de frontpage. :p

    Tsja eigenlijk wel! Jij gaat nu zeker ook de ps3 versie kopen van bf4 eh?

  6. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Alsnog is het oplichterij.. voor elke klant maken ze dus nu 20 euro winst, aangezien PS4 game prijs gelijk blijft!

  7. 169 XP
    renzer1133's avatar

    Alsnog is het oplichterij.. voor elke klant maken ze dus nu 20 euro winst, aangezien PS4 game prijs gelijk blijft!

    + dat ze nog jouw ingeruilde game gaan verkopen.

  8. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    Alsnog is het oplichterij.. voor elke klant maken ze dus nu 20 euro winst, aangezien PS4 game prijs gelijk blijft!

    + dat ze nog jouw ingeruilde game gaan verkopen.

    De enige goede antwoorden

  9. 367 XP
    The Hunter's avatar

    + dat ze nog jouw ingeruilde game gaan verkopen.

    Ohja dat was ik nog even vergeten..

    Nee, ik wacht wel lekker.. Wat maakt zo’n maandje of max 2 maanden nou uit.. Enige die me intresseert is FIFA 14, die komt normaal gesproken in september. PS4 komt waarschijnlijk november!

    Hier een overzicht van alle game overlappingen:

    Assassin’s Creed IV: Black Flag – 1 november 2013 = Max een maand overlapping
    Battlefield 4 – 1 november 2013 = Max een maand overlapping
    Call of Duty: Ghosts – 5 november 2013 = Max een maand overlapping
    FIFA 14 – 27 september = Max twee maanden overlapping.

    Uitgaande van een PS4 release eind november!

  10. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Wow, jij beticht Gamemania van oplichterij omdat ze winst willen maken? *ROFL*

  11. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Wow, jij beticht Gamemania van oplichterij omdat ze winst willen maken? *ROFL*

    Ik vind het inderdaad juist goed en over die winst… nou, lees hieronder. Ze kunnen ook de game in het hetzelfde timeframe terug inleveren en er maar €22,35 voor krijgen, zoals je normaal ook krijgt.

    Call of Duty: Ghosts – Ingeleverd voor €40, verkopen voor €50. €50 – €10,50 (21% btw) is… oh wacht, wie zei winst?
    Je koopt een nieuwe next-gen game voor €20 die zij inkopen voor ruim het dubbele. Dus ik geloof niet dat er veel winst gemaakt wordt op jullie…

    Beetje logisch nadenken mag ook hoor, jongens.Niet meteen zo negatief!
    (Niet jij hoor Mith! ๐Ÿ˜‰ Ik bedoel natuurlijk The Hunter, Renzer en DarkDoomsday)

  12. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Ik vind het inderdaad juist goed en over die winst… nou, lees hieronder. Ze kunnen ook de game in het hetzelfde timeframe terug inleveren en er maar €22,35 voor krijgen, zoals je normaal ook krijgt.

    Call of Duty: Ghosts – Ingeleverd voor €40, verkopen voor €50. €50 – €10,50 (21% btw) is… oh wacht, wie zei winst?
    Je koopt een nieuwe next-gen game voor €20 die zij inkopen voor ruim het dubbele. Dus ik geloof niet dat er veel winst gemaakt wordt op jullie…
    Beetje nadenken mag ook hoor, jongens.

    You tell ‘em… ๐Ÿ™‚

  13. 169 XP
    renzer1133's avatar

    Wow, jij beticht Gamemania van oplichterij omdat ze winst willen maken? *ROFL*

    Het zijn allemaal grote blockbusters, dus ik zou ze nog liever op marktplaats verkopen dan bij GM inruilen. Dan zou er maximaal een 20 euro verschil tussen zitten.

  14. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Tsja eigenlijk wel! Jij gaat nu zeker ook de ps3 versie kopen van bf4 eh?

    Mwah, misschien. Weet het nog niet zeker. ๐Ÿ˜›

  15. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Toch wacht ik lekker op de PS4, ik ben niet van plan om games dubbel te kopen. Zou dit dan ook inhouden dat je de games overnieuw moet spelen? Ik neem namelijk niet aan dat de PS3 saves kunnen getransfered worden naar PS4, of wel? In dat geval is het een ander verhaal.

  16. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Wat Kim zegt idd en als je slim bent ruil je nog wat games in voor als je de genoemde games gaat halen voor current gen. Ben je nog goedkoper uit.

    Maar ja, ik koop al die titels gelijk voor de PS4. FIFA 14 gaat lastig worden om te wachten, maar nog genoeg games om mij mee te vermaken. Noem een GTA V en Killzone: Mercenary.

  17. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Leuke actie maar er zijn nog zoveel coole games in het verschiet voor de PS3. Ik wacht tot halverwege volgend jaar. ๐Ÿ˜€

  18. 25 XP
    Dexil's avatar

    Als je echt slim bent wacht je gewoon ๐Ÿ˜›
    De gameprijzen zijn al hoog, om dan 80 euro voor een game te betalen gaat me sowieso een beetje te ver.

    Maar het is natuurlijk wel goed voor de mensen die het wel willen.

    En Sensu niet verkeerd bedoeld maar (50/1.21*0.21)= 8.68 BTW geen 10,50.

  19. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    Ik vind het inderdaad juist goed en over die winst… nou, lees hieronder. Ze kunnen ook de game in het hetzelfde timeframe terug inleveren en er maar €22,35 voor krijgen, zoals je normaal ook krijgt.

    Call of Duty: Ghosts – Ingeleverd voor €40, verkopen voor €50. €50 – €10,50 (21% btw) is… oh wacht, wie zei winst?
    Je koopt een nieuwe next-gen game voor €20 die zij inkopen voor ruim het dubbele. Dus ik geloof niet dat er veel winst gemaakt wordt op jullie…

    Beetje logisch nadenken mag ook hoor, jongens.Niet meteen zo negatief!
    (Niet jij hoor Mith! ๐Ÿ˜‰ Ik bedoel natuurlijk The Hunter, Renzer en DarkDoomsday)

    Voor mij mag GM verdienen wat ze willen (ik ben vaste klant bij GM)
    Maar dat ze er winst mee maken (al is het een dubbeltje ) is een feit

  20. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    bullshit! Ik wacht wel 2 maand:)

  21. 89 XP
    050grunn's avatar

    bullshit! Ik wacht wel 2 maand:)

    Helemaal mee eens ik wacht ook gewoon!!

  22. 2417 XP
    Sensu's avatar

    En Sensu niet verkeerd bedoeld maar (50/1.21*0.21)= 8.68 BTW geen 10,50.

    Nee, ik weet dat het niet verkeerd bedoeld is, want jij rekent zelf verkeerd. Even goed opletten hoe het hieronder stapsgewijs is uitgelegd.

    Wat is 10% van 50? €5.
    Wat is dan 20%… €10.
    Wat is 1%.. €0,50.

    Totaal: €10,50

    De correcte methode is: 50/100×21= 10,50
    of
    50/0.21= 10,50.

    Waar jij die aparte som vandaan hebt, dat weet ook geen mens.

  23. 1061 XP
    megafire777's avatar

    betaal liever gewoon in 1 keer voor de ps4 versie dan dat ik net een spel start op ps3 en dan overga op 4

  24. 247 XP
    Tony's avatar

    Klinkt goed wat betreft FIFA 14, maar ik wacht wel rustig af ๐Ÿ˜‰