Forum

Topic: Gran Turismo 5

Anoniem's avatar

Hoi,

Ik heb dit spel net 1 dag geleden aangeschaft en vroeg me af of iemand misschien zin had om te racen. Mijn auto’s zijn nog niet echt goed 😛

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Hoi,

    Ik heb dit spel net 1 dag geleden aangeschaft en vroeg me af of iemand misschien zin had om te racen. Mijn auto’s zijn nog niet echt goed 😛

    Niet kwaadwillig bedoeld ofzo. Maar volgens mij is dit topic misplaatst. Deze vraag kun je beter bij ps3 algemene discussie doen/ps trophies/ of verander anders de naam naar: spelers gezocht voor GT5..

    Mvg
    Michael

  2. 224 XP
    jiang153's avatar

    Kan de naam niet meer veranderen

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    Er zijn trouwens ook gt5 topics hierover ;). Zijn wel een beetje dode topics.. Als je snel goed geld wil verdienen moet je met die online challenges gaan meedoen. Kan je zo vaak doen als je wilt en je verdient er veel cash mee.

  4. 224 XP
    jiang153's avatar

    Er zijn trouwens ook gt5 topics hierover ;). Zijn wel een beetje dode topics.. Als je snel goed geld wil verdienen moet je met die online challenges gaan meedoen. Kan je zo vaak doen als je wilt en je verdient er veel cash mee.

    online challenges?

  5. 2015 XP
    WJayW's avatar

    online challenges?

    Bij de careermode heb je naast de A-spec en B-spec races ook “online events”. (de menuoptie boven de online dealer, beide opties zijn alleen zichtbaar als je signed in bent)
    Deze online events worden wekelijks geupdate met nieuwe races, time of drift trials.
    Je kunt hier van helmen en outfits tot grote geldprijzen en zelfs auto’s winnen.

  6. 224 XP
    jiang153's avatar

    Bij de careermode heb je naast de A-spec en B-spec races ook “online events”. (de menuoptie boven de online dealer, beide opties zijn alleen zichtbaar als je signed in bent)
    Deze online events worden wekelijks geupdate met nieuwe races, time of drift trials.
    Je kunt hier van helmen en outfits tot grote geldprijzen en zelfs auto’s winnen.

    oh oke cool laat ik dat dan maar even proberen :D. Wat heb je eigenlijk aan die helmen en outfits

  7. 2457 XP
    peyj's avatar

    oh oke cool laat ik dat dan maar even proberen :D. Wat heb je eigenlijk aan die helmen en outfits

    Niks eigenlijk behalve je racer een ander uiterlijk geven. Kan voor B-spec handig zijn als je meerdere racers hebt en je ze graag wil onderscheiden. Ik heb zelf een gave gouden/donker geel stig achtige helm met een zwart pak met gouden/donker geel patroon erover heen.

  8. 224 XP
    jiang153's avatar

    die challenges zijn rete moeilijk ben heel de tijd 8st :(. Als je beetje uitglijd dan tellen ze het als afsnijden word je motor begrenst voor paar sec zodat je weer achter loopt….