Forum

Topic: vuze

Anoniem's avatar

hallo allemaal ik wil films gaan streamen met vuze alleen kan mijn tv geen verbinding krijgen met de server. als ik het met mijn ps3 probeer, kom ik er wel in. alleen hij ziet de films niet. het liefst wil ik graag van mijn pc naar tv streamen. hoe krijg ik verbinding van mijn tv naar pc?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    Je kunt altijd nog een HDMI kabel gebruiken, dit beantwoord niet je vraag maar wou het even melden.

    Het zelfde heb ik wat jij aangeeft, de ps3 ziet Vuze maar je bestanden in Vuze ziet het dan weer niet.

    LATER BIJGEVOEGD:

    http://www.youtube.com/watch?v=M0Zg_Ux5KTA hier nog een link naar een video van iemand die het uitlegt en werkend heeft.
    Ik heb zelf de video niet kunnen bekijken omdat ik op een Wifi hotspot zit en ik het nog geen eens met 0.5mbps moet doen, dus ik kan niet garanderen of dit goed is.

  2. 16 XP
    sepster's avatar

    ik heb trouwens een sony bravia tv. ik zie ook dat ik verschillende gebruikersnamen op mijn tv heb, dat komt ook dat ik verschillende streamings programma’s heb geprobeerd(vuze, ps3mediaserver, mezzmo). mischien dat hij hierdoor geen verbinding kan krijgen. maar hoe verwijder ik de gebruikersnamen op mijn tv. zodat ik 1 gebruikersnaam heb? heb trouwens het filmpje ook bekeken, echt ongelooflijk zeg bij hem werkt het perfect. ik snap er niks meer van.

  3. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    hallo allemaal ik wil films gaan streamen met vuze alleen kan mijn tv geen verbinding krijgen met de server. als ik het met mijn ps3 probeer, kom ik er wel in. alleen hij ziet de films niet. het liefst wil ik graag van mijn pc naar tv streamen. hoe krijg ik verbinding van mijn tv naar pc?

    Gebruik dit progamma werkt fantastisch voor mij dan. http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Encoders-Converter-DIVX-Related/mkv2vob.shtml