Forum

Topic: Playstation 2 verzamelaars?

Anoniem's avatar

Zijn er hier mensen die net zoals ik Playstation 2 games verzamelen? Dan kom ik graag in contact met je om eventueel te traden of games van je te kopen om mijn collectie aan te vullen 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    waar ben je naar op zoek heb momenteel 3 ps2s staanen rond de 40 games

  2. 23 XP
    Max86Mad's avatar

    In principe niet specifiek naar bepaalde titels aangezien ik ze allemaal wil 🙂 Welke games heb je allemaal? Consoles heb ik zelf dus ben alleen op zoek naar de games.

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Verzamelen, niet echt. De ‘oude’ PS’2 staan allemaal bij mijn broertje, en daar staan ze goed. Ik heb daarom wel, nog niet heel lang geleden, opnieuw een PS2 aangeschaft, met slechts een aantal games die ik per sé weer in huis wilde hebben.

    BurnOut 3 Takedown
    Need for Speed Underground
    Need for Speed Underground 2
    SSX 3

    Ik ben nog op zoek naar SSX Tricky en Def Jam: Fight for NY…

  4. 23 XP
    Max86Mad's avatar

    Heb ik beide volgens mij wel liggen, heb je wat te ruil?

  5. 2015 XP
    WJayW's avatar

    heb zelf een paar maanden geleden nog wat games gekocht om m’n collectie “compleet” (naar mijn smaak) te maken.

    ik kijk dan ook nog steeds regelmatig tussen de used games bij GameMania om te zien of ik nog een pareltje gemist heb.

    @ Max86Mad: gezien je verzamelt, een paar vraagjes uit nieuwsgierigheid.

    – wat is je grootste parel? (naar eigen smaak de ps2 titel waar je het meest blij mee bent dat je die in je collectie heb)
    – welke ps2 titel staat het hoogst op je verlanglijstje?

  6. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    @ Max (of moet ik Alfred E. Neuman zeggen :P)

    Nope… heb niks te ruil.

  7. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Zal straks als ik thuis ben eens kijken wat ik nog heb mijn PS2 staat op zolder in een doos en doe er nix meer mee.

  8. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Heb mijn games op een apart topic gezet

  9. 23 XP
    Max86Mad's avatar

    heb zelf een paar maanden geleden nog wat games gekocht om m’n collectie “compleet” (naar mijn smaak) te maken.

    ik kijk dan ook nog steeds regelmatig tussen de used games bij GameMania om te zien of ik nog een pareltje gemist heb.

    @ Max86Mad: gezien je verzamelt, een paar vraagjes uit nieuwsgierigheid.

    – wat is je grootste parel? (naar eigen smaak de ps2 titel waar je het meest blij mee bent dat je die in je collectie heb)
    – welke ps2 titel staat het hoogst op je verlanglijstje?

    Ik denk sealed Steelbook Metal Gear Solid 3 en mijn Suikoden’s etc maar dat is vrij standaard denk ik.

    Ik heb overigens ook een eigen YouTube kanaal waar ik al mijn games show die ik wekelijks op pik op markten, Ebay etc 🙂

  10. 53 XP
    optiflex's avatar

    http://oi41.tinypic.com/2ikt639.jpg ben je geinteresseert in een spel? Alleen te koop ruilen doe ik niet.
    Ene pc spel hoort er natuurlijk niet bij:P

    Mvg

  11. 23 XP
    Max86Mad's avatar

    http://oi41.tinypic.com/2ikt639.jpg ben je geinteresseert in een spel? Alleen te koop ruilen doe ik niet.
    Ene pc spel hoort er natuurlijk niet bij:P

    Mvg

    Conflict Global
    Dancing Stage Forever
    Rig Racer 2
    Mission Impossible
    Maxxed
    Rainbow six lockdown

  12. 53 XP
    optiflex's avatar

    Voor Dancingstage forever heb ik ook nog de dancemat. Als je die ook wilt kopen?

  13. 23 XP
    Max86Mad's avatar

    Die heb ik al 😛

  14. 23 XP
    Max86Mad's avatar

    Persona 4 Limited Edition, alles nog sealed!

    http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/fYsAAMXQIrFSIs~Z/$(KGrHqVHJ!0FIdzZ(j0zBSIs+YpjfQ~~60_12.JPG

    Shin Megami Tensei Nocturne Japanese Limited Edition

    http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/zOEAAOxyFPNSItDq/$(KGrHqNHJBsFIE1qEyuIBSItDqC+dw~~60_12.JPG

  15. Anoniem -
    24.132.118..xxx's avatar

    Beste ik heb nog 60 ps2 games woon in belgie

  16. Anoniem -
    Anoniem-5575's avatar

    hier is nog ne 2 te koop met alles er op en er bij