Forum

Topic: Pre-order Editions Fifa 14 Ps3/Ps4

Anoniem's avatar

Misschien ligt het aan mij en zie ik het gewoon niet, maar ik neem als voorbeeld Gamemania. Bij Gamemania kun je de Ultimate edition en de Collectors edition pre-order plaatsten voor de PS3, maar niet voor de PS4!

Weet iemand of deze editions wel te pre-orderen zijn voor de PS4 ergens?
Ik kan het nergens vinden. Het kan ook zijn dat deze editions niet bestaan voor de PS4 versie, ik heb geen idee.

En hoe zit het dan als je de Ultimate edition koopt voor de PS3 bij de Gamemania, en later doe je voor €20,- de upgrade actie.
Dus krijg je FIFA 14 voor de PS4 weer terug. Kun je dan nog gebruiken maken van de Pre-order extra’s die je had voor de PS3 versie.

Wie antwoorden heeft op al deze vragen, laat mij het weten aub 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    das idd een goeie topic, maar helaas kan ik je er geen antwoord op geven

  2. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    das idd een goeie topic, maar helaas kan ik je er geen antwoord op geven

    Volgen mij ben je niet de enige :p

  3. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Iemand? Niemand? -_-“

  4. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Aangezien de meeste pre-order bonussen ingame zijn zou ik verwachten dat het wel zo is, aangezien de dingen die je doet op je ps3 versie ook overgaan naar je ps4 versie. Ik zou alsnog even vragen bij bijvoorbeeld de Gamemania of bij de Sony helpdesk

  5. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Aangezien de meeste pre-order bonussen ingame zijn zou ik verwachten dat het wel zo is, aangezien de dingen die je doet op je ps3 versie ook overgaan naar je ps4 versie. Ik zou alsnog even vragen bij bijvoorbeeld de Gamemania of bij de Sony helpdesk

    Ik denk dat je gelijk hebt betreft de pre-order bonussen, het is ingame en niet iets wat op je hdd wordt opgeslagen (tenminste wat de extra’s van de ultimate edition van FIFA betreft). Maar het is toch ff afwachten met de overstap naar de PS4, hoe het allemaal in zn werk zal gaan. Toch vind ik het wel apart waarom al die special editions niet beschikbaar zijn als PS4 versie van het spel. Ik heb bij de Gamemania navraag gedaan over dit onderwerp met de Ultimate Edition, maar zij weten natuurlijk weer niks -_-“

  6. 3 XP
    gamer87's avatar

    Is er een actie dan dat je hem kan upgraden van de ps3 naar de ps4 voor 20€? Graag een link

    Je neemt je spullen wel mee, als je de ultimate edition hebt krijg je ook je packs e.d. op de ps4 (dit heb ik al met EA besproken) mits je met je zelfde psn account verder gaat uiteraard

  7. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Is er een actie dan dat je hem kan upgraden van de ps3 naar de ps4 voor 20€? Graag een link

    Je neemt je spullen wel mee, als je de ultimate edition hebt krijg je ook je packs e.d. op de ps4 (dit heb ik al met EA besproken) mits je met je zelfde psn account verder gaat uiteraard

    Die link van een upgrade heb ik je in een andere topic al gestuurd..