Forum

Topic: Games te koop enkel via post…en bank

Anoniem's avatar

Geachte gamers

Bij deze zal ik gewoon eens mijn link sturen omdat ik nogal redelijk wat beeldmateriaal heb :D.

De games zijn allemaal te koop. De eerste wie een prijs geeft kan wel eens de gelukkige zijn.. 🙂

Mvg
Michael

PRIJZEN VERZEND KOSTEN
BELGIË : GRATIS
NL: OTK

MIJN PROFIEL: KLIK HIER!!!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 9 XP
    GamerDUT's avatar

    Nogal verdacht als je alleen wil versturen en het niet mogelijk is om op te halen…

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Nogal verdacht als je alleen wil versturen en het niet mogelijk is om op te halen…

    Waarom is dat nu weer verdacht? Mijn pa wil geen vreemden aan de deur… Vroeger deed ik alles op mijn studio in Gent. De post/bank is voor mij ook nieuw. Ik heb ondertussen mijn headset al verkocht via de post en alles is vlot verlopen…

  3. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Nogal verdacht als je alleen wil versturen en het niet mogelijk is om op te halen…

    Haha, ik denk dat je het wel kan vertrouwen hoor;) ik zou ook niet allerlei mensen aan de deur willen hebben.

  4. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Nogal verdacht als je alleen wil versturen en het niet mogelijk is om op te halen…

    Neem aan dat jij niet voor een game van 10 euro naar belgie – oost vlaanderen gaat rijden? En aan je naam gezien ben je wss 10 dus dan word het fietsen.

    Moest wel even lachen eerlijk gezegd, zat te zoeken naar je “advertenties” zie ik “zoekertjes 6” staan ik op klikken en ja hoor de advertenties. Haha zoekertjes blijf het maar gek vinden:P (in positieve zin)