Forum

Topic: fifa 14 upgrade ps3 –> PS4

Anoniem's avatar

Er is in een ander topic gezegd dat je de game voor 20 euro kan upgraden bij gamemania, heeft iemand een advertentie of een link voor me?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 3 XP
    gamer87's avatar

    Daar staat helaas niks over in mbt fifa 14, wel ,mbt ghots (Y)

  2. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    En? Gevonden?

  3. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Kun je ook je UT meenemen naar de PS4?

  4. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Kun je ook je UT meenemen naar de PS4?

    Het ging men vooral om UT, dus ja, het kan.

  5. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Nou heb ik ook een vraag en die is misschien ook al beantwoord ergens.
    Ik ga de ps4 gelijk kopen een maatje van me kan dat helaas niet. Nou gaan we wel allebij FIFA 14 kopen en ben ik dus benieuwt of dat we wel samen online profclub kunnen spelen. Dus zeg maar: hij op de ps3 en ik op de ps4

  6. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Nou heb ik ook een vraag en die is misschien ook al beantwoord ergens.
    Ik ga de ps4 gelijk kopen een maatje van me kan dat helaas niet. Nou gaan we wel allebij FIFA 14 kopen en ben ik dus benieuwt of dat we wel samen online profclub kunnen spelen. Dus zeg maar: hij op de ps3 en ik op de ps4

    Nee je kan niet online spelen met mensen op de ps3 als je op de ps4 zit.

  7. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Kun je ook je UT meenemen naar de PS4?

    Jazeker, alles kun je meenemen, virtuele prof, niveau xp, eas points, zelfs carriere en herhalingen van doelpunten kunnen over gezet worden.

  8. 11 XP
    bjorn1980's avatar

    Ja we wachten nog steeds op antwoord. Het blijf een beetje vaag rondom de upgrade van Fifa14 naar de ps4. Zeker dat het in de VS en UK wel gaat gebeuren.