Forum

Topic: ps4/ps3 games

Anoniem's avatar

Ik wil eind dit jaar een ps4 aanschaffen.
Met gta5 voor de ps3 is dit mogelijk om die op de ps4 af te spelen?

Alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 53 XP
    optiflex's avatar

    nee..

  2. Redacteur - 542 XP
    Ezio Auditore da Firenze's avatar

    Ik ben bang van niet. Tenzij Sony besluit d.m.v. hun streaming service voor de PS4, Gaikai, om GTA V als stream- en bespeelbare PS3 op de PS4 beschikbaar te stellen. Ik denk dat het ooit wel komt, aangezien het een enorm populaire titel is.

    Maar ik denk dat er weinig gezegd kan worden op dit moment over GTA V op de PS4, aangezien Rockstar zelf aangaf dat ze er geen plannen voor hebben.

  3. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Je kan niet je PS3 disks afspelen op de PS4. Het is niet ‘backwards compatible’ zoals men dat noemt. Helaas.

  4. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Via gaikai kan een mogelijkheid worden maar voor de eu wordt dat pas zomer volgend jaar als het niet later is

  5. Mechromancer's avatar

    Nope en via gaikai ook niet..

  6. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Ik las gisteren op ps3life.nl dat dit voor een paar spellen wel mogelijk wordt.

    “Om je PlayStation 3 spel over te zetten naar de PlayStation 4 is er een code nodig die aan te schaffen is in de PlayStation Store. Met deze code kan je de digitale PlayStation 4 versie goedkoper aanschaffen. Hiervoor moet je een aantal stappen ondernemen.”

    “Sony laat weten dat het van belang is dat de PS3 blu-ray in de PlayStation 4 zit, anders zal het spel niet functioneren. Het downloaden kan worden gezien als een soort PlayStation 4 converter.”

    Het betreft hier een actie voor een beperkt aantal spellen en tot een beperkte datum. Deze beperkte datum verschilt per spel, welke hieronder in een lijst zijn weergegeven.

    Assassin’s Creed IV: Black Flag tot 31 januari 2014;
    Watch Dogs tot 31 januari 2014;
    Battlefield 4 tot 28 maart 2014;
    NBA 2K14 tot 31 maart 2014;
    Call of Duty: Ghosts tot 31 maart 2014″

    http://ps3life.nl/nieuws/15504-zet-playstation-3-games-om-naar-playstation-4-games-na-de-launch-van-de-playstation-4/

  7. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Ik las gisteren op ps3life.nl dat dit voor een paar spellen wel mogelijk wordt.

    “Om je PlayStation 3 spel over te zetten naar de PlayStation 4 is er een code nodig die aan te schaffen is in de PlayStation Store. Met deze code kan je de digitale PlayStation 4 versie goedkoper aanschaffen. Hiervoor moet je een aantal stappen ondernemen.”

    “Sony laat weten dat het van belang is dat de PS3 blu-ray in de PlayStation 4 zit, anders zal het spel niet functioneren. Het downloaden kan worden gezien als een soort PlayStation 4 converter.”

    Het betreft hier een actie voor een beperkt aantal spellen en tot een beperkte datum. Deze beperkte datum verschilt per spel, welke hieronder in een lijst zijn weergegeven.

    Assassin’s Creed IV: Black Flag tot 31 januari 2014;
    Watch Dogs tot 31 januari 2014;
    Battlefield 4 tot 28 maart 2014;
    NBA 2K14 tot 31 maart 2014;
    Call of Duty: Ghosts tot 31 maart 2014″

    http://ps3life.nl/nieuws/15504-zet-playstation-3-games-om-naar-playstation-4-games-na-de-launch-van-de-playstation-4/

    Dat komt ook omdat die games zowel voor de ps3 als de ps4 worden uitgebracht
    GTA v is dusver nog niet aankondigt voor next gen