Forum

Topic: GTA V collectibles

Anoniem's avatar

Dag gamers,

zoals de meeste van ons ben ik ook flin kbezig geweest met GTA V de afgelopen dagen. Maar naast het freeroamen of de missies te doen zijn er natuurlijk ook een hele hoop collectibles te vinden in de wereld.

Nu kan je enorm gaan zoeken en hopen dat je alles vind, met name de letterscraps en de spaceship parts… maar dan ben je nog wel ff bezig.

Hier een tip. (voor de mensen die het wellicht nog niet wisten)
Als je een Social club account hebt, ga dan eens naar de website.
Klik daar je checklist eens aan en scroll helemaal naar beneden tot je het ingezoomde deel van de map ziet, deze kan je ook in en uitzoomen. hier worden je behaalde collectibles al weergegeven in het geel.
boven het +/- om te zoomen staat “Found/not found”. Klik hier eens voor de lol op “Not Found”.

thank me later. 😀

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 191 XP
  2. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Thnx 🙂

  3. 2015 XP
    WJayW's avatar

    dit is ook een een hele goede map

    http://maps.achievementhunter.com/guides/overview/grandtheftautov

    Zeker handig, daar staan andere collectibles op. Alleen jammer dat je daar niet kan zien welke je al wel of niet hebt.

    EDIT: oh wacht, niet goed gekeken… je kan wel bijhouden welke je al gehad hebt.

  4. 1569 XP
  5. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Erg uitgebreid en compleet

    Als jullie het snel en efficiënt willen doen…

    YOUTUBE: powerpyx, hij is ongetwijfeld de beste guide creator voor trofeeën 🙂

  6. 3104 XP
    Patr!ck's avatar

    Netjes netjes. Zelf heb ik gelijk de strategy guide erbij gekocht en die is ook heel erg handig