Forum

Topic: Fifa 14 ps3 bug??

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb sinds vandaag FIFA 14 en nu was ik net begonnen met een potje FUT tot mijn verbazing kwam er na n paar seconden een rare zwarte balk in beeld die steeds weg ging en weer terug komt.

Nu wou ik weten of al meer mensen hier last van hebben?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    nope, geen last van.

  2. 966 XP
    Timutz's avatar

    Het is bij mij ook nog maar 1X voorgekomen nu.. Ik hoop dat het eenmalig was hehe

  3. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    FIFA 14 toont bij mij veel lag tijdens het spelen van Skillgames, dan zit er een vertraging in, vooral bij die oefeningen dat je in tonnen moet schieten.

  4. 966 XP
    Timutz's avatar

    FIFA 14 toont bij mij veel lag tijdens het spelen van Skillgames, dan zit er een vertraging in, vooral bij die oefeningen dat je in tonnen moet schieten.

    Heb ik geen last van gehad nog niet.. Ook gelukkig geen zwarte balk meer in beeld gehad 🙂

  5. 874 XP
    Esromeron's avatar

    FIFA 14 toont bij mij veel lag tijdens het spelen van Skillgames, dan zit er een vertraging in, vooral bij die oefeningen dat je in tonnen moet schieten.

    Daar heb ik ook erg veel last van! Heb zelf de digitale versie en had vermoedens dat het daar mee te maken had.
    Bovengenoemde zwarte balk heb ik nog niet gehad!

  6. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Daar heb ik ook erg veel last van! Heb zelf de digitale versie en had vermoedens dat het daar mee te maken had.
    Bovengenoemde zwarte balk heb ik nog niet gehad!

    Oke, nou ik heb gewoon fifa 14 op disc, dus daar ligt het niet aan. Verder loopt het spel als een tiet! Niks te klagen 🙂

  7. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik zat bij mijn broertje te kijken en die had tijdens een filmpje dat de game stotterde?

  8. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik zat bij mijn broertje te kijken en die had tijdens een filmpje dat de game stotterde?

    Ja gebeurd ook wel eens, het startfilmpje van fifa draait ook niet lekker. Spijtig