Forum

Topic: Gta V PS3 12 GB

Anoniem's avatar

Heeft mijn PS3 12 GB als ik alles eraf heb gehaald genoeg geheugen voor GTA V?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    voor gta sp wel, denk voor sp en mp niet.

  2. 966 XP
    Timutz's avatar

    Ligt eraan of je voor de disc (8,2 gb) gaat of voor de download versie gaat..

    De download versie zal wel groter zijn en je hebt dan ook meestal de dubbele ruimte nodig van het totaal aan gb.

    En wat boven mij gezegt..

  3. 495 XP
    patrick3's avatar

    Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat GTA V 18GB groot was… hmmmm kan het ook mis hebben.

  4. 15 XP
    LolXd's avatar

    Ik wil hem gewoon op de disk kopen.
    Maar Gta V online is toch nog niet uit?

  5. 102 XP
    FVD's avatar

    Ik wil hem gewoon op de disk kopen.
    Maar Gta V online is toch nog niet uit?

    1 oktober komt online

    De installatie van Grand Theft Auto V zal een totale ruimte in beslag nemen van 8486 MB. Er komen ook nog wat updates dus je moet rekening houden met 9000 MB.

    Hoe het zit met het online gedeelte weet ik niet, maar rockstar komt de eerste maanden met veel nieuw content dus dat zal ook weer ruimte in beslag nemen.

  6. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Dat is een tegenvaller…

  7. 1064 XP
    jonas46's avatar

    1 oktober komt online

    De installatie van Grand Theft Auto V zal een totale ruimte in beslag nemen van 8486 MB. Er komen ook nog wat updates dus je moet rekening houden met 9000 MB.

    Hoe het zit met het online gedeelte weet ik niet, maar rockstar komt de eerste maanden met veel nieuw content dus dat zal ook weer ruimte in beslag nemen.

    Kan iemand me zeggen of het online gedeelte van gta 5 nog extra gedownload moet worden, of staat deze reeds bij de andere bestanden van gta 5 geïnstalleerd ? Ik heb de disk versie.

  8. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Even voor de duidelijkheid: De OS waarop de PS3 draait is al 5GB en dus houd je niet genoeg over voor de 8GB van GTA V.

    En aan iedereen die dit leest die nog een PS3 wil gaan aanschaffen en niet weet hoe zij de HDD moeten upgraden of dit niet willen: Koop in HEMELSNAAM géén 12GB versie! Je zult me dankbaar zijn als je dit advies niet in de wind slaat! 😉

  9. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ps3 met 12 gb is sowieso al beetje kansloos, dan moet je na ieder spel je hardeschijf volledig gaan formateren.

  10. 821 XP
    Crusader's avatar

    De 12GB versie heeft geen harde schijf

  11. Anoniem -
    157.55.39.xxx's avatar

    hoe bdl je want ik nog 435 mb nodig om te spelen