Forum

Topic: Gta Online

Anoniem's avatar

Hoelaat komt hij online ?
Weet iemand meer ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

54 reacties

  1. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Hoelaat komt hij online ?
    Weet iemand meer ?

    Ik begreep dat het rond 13.00h te downloaden is….Heb helaas geen bron voor je aangezien ik me ook het lazerus zocht voor info en van de ene op de andere pagina kwam πŸ˜‰

  2. 1199 XP
    chris65's avatar

    ra ra hoe laat moet ik naar mijn werk toe ……. 13 uur πŸ™

    Ik zat al te kijken, maar helaas nog niet te downloaden. De BF4 beta ook nog niet volgens mij

    Kleine correctie: momenteel de BF4 beta aan het downloaden 1663 mb groot. Het is geen GTA online maar het is iets πŸ˜‰

  3. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    12.00/13.00 lees ik ook overal idd, maar staat geen officiΓ«le aankondiging bij, Rockstar zal via twitter en Fb ons op de hoogte houden, maar ff wachten nog dus ..

  4. 257 XP
    iNSo's avatar

    Als het goed is komt hij inderdaad om ongeveer 13.00 uur uit, rockstar zelf zegt 7AM ET ( ET = Eastern standard Time ) , omgerekend is dat 13.00 voor onze tijdzone.

    As a general timeframe, we do expect the Title Update to become available on PSN and Xbox LIVE starting around 7AM ET tomorrow morning, and your best bet is to stay tuned throughout the day here at the Rockstar Newswire and by following us on Twitter and Facebook where we will be keeping everyone updated.

    Source

  5. 389 XP
    Suugie's avatar

    eerste GTA Online livestreams zijn er al
    http://www.twitch.tv/directory/game/Grand%20Theft%20Auto%20V

  6. 257 XP
    iNSo's avatar

    eerste GTA Online livestreams zijn er al
    http://www.twitch.tv/directory/game/Grand%20Theft%20Auto%20V

    jup xbox is al live -_-‘

  7. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    jup xbox is al live -_-‘

    PS3 is ook live πŸ™‚

  8. 48 XP
    newko's avatar

    servers overladed

  9. 1061 XP
    megafire777's avatar

    servers overladed

    idd rockstar dacht dat niemand de online functie zou gebruiken dus hebben ze niks voorbereid

  10. 48 XP
    newko's avatar

    slecht zeg

  11. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Hopen dat we vandaag online aan de slag kunnen, maar ik zie het somber in. Op de site van social club kun je ook nog niet normaal aan het werk.

  12. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Hopen dat we vandaag online aan de slag kunnen, maar ik zie het somber in. Op de site van social club kun je ook nog niet normaal aan het werk.

    Klopt , de site is ook heel erg druk bezocht , probeer nu online te komen op de ps3 maar niks hoor en elke keer als ik online wil moet ik een nieuw poppetje aanmaken ?
    iemand hier ook last van

  13. 821 XP
    Crusader's avatar

    Klopt , de site is ook heel erg druk bezocht , probeer nu online te komen op de ps3 maar niks hoor en elke keer als ik online wil moet ik een nieuw poppetje aanmaken ?
    iemand hier ook last van

    Probeer eerst Solo te kiezen dan kun je in ieder geval een character maken en opslaan en krijg je de intro en je eerste trophy.
    Daarna is het meestal afgelopen :p

  14. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Probeer eerst Solo te kiezen dan kun je in ieder geval een character maken en opslaan en krijg je de intro en je eerste trophy.
    Daarna is het meestal afgelopen :p

    Meestal? Altijd! Of is hier al iemand online geweest?

  15. 48 XP
    newko's avatar

    ik ben gister avond online geweest(xbox360)

    eerste 2 missies gedaan en vervolgens was er haast niets meer te doen in de stad.

    er waren wel wat races(auto/jetski) maar het duurde een eeuwigheid voordat de race daadwerkelijk starte. rest van me vrienden konden er niet in komen

  16. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ben nu online het is echt lachen πŸ˜€

  17. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Online! πŸ™‚

  18. 80 XP
    johnbrou's avatar

    Heb de intro gehad, maar naar mate dat hij in de auto stopt blijft hij op waiting for players staan, weet iemand wat ik moet doen?

  19. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Ik kan nog steeds niet online. Krijg eerst melding dat de Rockstar cloud server niet online zijn, dan ga ik door, poppetje maken en dan krijg ik een online time out

  20. 389 XP
    Suugie's avatar

    had ik eerst ook, probeerde het later opnieuw en toen lukte het wel alleen kwam ik alleen met lamar te racen, nu kan ik wel gewoon online… probeer een invite only sessie?

    Heb de intro gehad, maar naar mate dat hij in de auto stopt blijft hij op waiting for players staan, weet iemand wat ik moet doen?

  21. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik kan nog steeds niet online. Krijg eerst melding dat de Rockstar cloud server niet online zijn, dan ga ik door, poppetje maken en dan krijg ik een online time out

    Zelfde hier.. Ondertussen 4 personages aangemaakt.. Maar steeds time out.

  22. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Proberen heeft geen zin jongens als je online bent verlies je daarna je personage. Cloudservers zijn nog offline dus niks onthoud ie. Was vanmiddag rank 4 en nu weer 1 en personage kwijt

  23. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Raar , R* had makelijk dit kunnen voorbereiden !?

  24. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Vanmiddag hele tijd online geweest nu weer.
    Heb alles nog. Als je die eerste 2 levels eindelijk door bent gaat het goed. Kom nu altijd online zonder problemen.

  25. 389 XP
    Suugie's avatar

    Vanmidag heerlijk gegamed, nu alles weg…
    Mijn character is volledig verdwenen terwijl ik net (na 50 pogingen) online kwam vanavond.
    Gek genoeg gaf hij mijn geld nog wel aan.
    Bij het opnieuw maken van character freezde hij voledig.
    Word er chagie van, had me er net zo erg op verheugd…

    Ik probeer morgen wel weer, kijken of het 48 uur na launch wel werkt….

  26. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik had liever gehad dat ze het hele spul een week hadden uitgesteld dan al deze problemen..

  27. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Ik had liever gehad dat ze het hele spul een week hadden uitgesteld dan al deze problemen..

    Idd had liever te horen gekregen sorry we hebben wat meer tijd nodig dan niks zeggen en keihard onderuit gaan en iedereen teleurstellen:/

  28. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ellende ellende ellende.. Morgen weer n dag -_-

  29. 874 XP
    Esromeron's avatar

    Vanmiddag hele tijd online geweest nu weer.
    Heb alles nog. Als je die eerste 2 levels eindelijk door bent gaat het goed. Kom nu altijd online zonder problemen.

    Ik heb gisteren vanaf de middag fatsoenlijk online kunnen spelen. Leuk hoor! Hoe doe je iemand muten? Had last van schreeuwende Fransozen, pffff. Heb nu wat missies samen online gedaan, wat erg leuk is. Heb ook TDM gedaan, zag jou er bij zitten. Beetje jammer want ik werd dat potje echt van alle kanten afgemaakt, zelfs daar heb je last van campers πŸ˜‰

  30. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Als ik online wil krijg ik cloud niet beschikbaar en daarna poppetje aanmaken daarna gaat hij om Joining GTA Online daarna krijg ik Timed out :S !!! GVD

  31. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Weet iemand hoe het er nu voor staa met de cloud servers? Het is nu bijna 11u in de ochtend, ik hoop zo dat ik over n paar uurtjes ff normaal online kan, net als gistermiddag.

  32. 2457 XP
  33. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Vanmiddag liep t als een tiet, al met een paar crew members gespeeld! Niks mis mee πŸ™‚

  34. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Ze hadden het beter eerst als open beta online kunnen gooien, en dan niet overal tegelijk uiteraard
    Op die manier testen of het goed zou gaan of niet

  35. 2457 XP
    peyj's avatar

    Hier werkt het nog steeds niet. Steeds Timed out..

  36. 1199 XP
    chris65's avatar

    Vanmiddag liep t als een tiet, al met een paar crew members gespeeld! Niks mis mee πŸ™‚

    Om 14.30 uur geprobeerd online te komen, maar helaas gefaald.

    Ik heb ook het idee dat de online versie mijn singleplayer in de war heeft geschopt. Ik zit in een missie, maar het menu zegt dat ik NIET in een missie zit. Resultaat: ik zit vast

  37. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik ben iets verder. Intro gehad, maar wanmeer de race wordt geladen blijft die hangen op “launching session”. Ik hoop echt dat alles voor het weekend is gefixt.

  38. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik word niet vrolijk. Ik kan niet van personage veranderen, missies starten niet, online werkt niet. Ik ben bang dat ik met een onspeelbaar spel zit. Ik baal hier echt van!

  39. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Vandaag een goeie tijd zonder problemen gespeeld:) kan merken dat t beter wordt. Alleen kon geen contact meer maken nadat hij de host een keer kwijt was.

    Ik word niet vrolijk. Ik kan niet van personage veranderen, missies starten niet, online werkt niet. Ik ben bang dat ik met een onspeelbaar spel zit. Ik baal hier echt van!

    Tip melden aan rockstar. Ze hadden ook de fout die ik had. Dat character reel had ik niet. Gefixt

  40. 292 XP
    donselaar's avatar

    game blijft steeds hangen bij de eerste tutorial race :'( morgen maar nog een keer proberen :/

  41. 1199 XP
    chris65's avatar

    Vandaag een goeie tijd zonder problemen gespeeld:) kan merken dat t beter wordt. Alleen kon geen contact meer maken nadat hij de host een keer kwijt was.

    Tip melden aan rockstar. Ze hadden ook de fout die ik had. Dat character reel had ik niet. Gefixt

    Het schijnt een bekend probleem te zijn, dus ik hoop dat het snel gefixed wordt. Dat een mp opstart problemen heeft …. Ok, maar dat nu ook de sp totaal onbruikbaar is geworden vind ik echt niet kunnen. Echt zeer zeer slecht, naar mijn idee.

    Op de site van rockstar stond dat ik de netwerkkabel eruit moest halen en er weer in stoppen……dat werkte …gelukkig

  42. 2457 XP
    peyj's avatar

    Even online geweest maar na de tweede missie bleef die weer eindeloos hangen.. Gaat vooruit maar nog steeds erg matig.

  43. 821 XP
    Crusader's avatar

    Update — 5:30 PM ET 10/3/13:
    We’re currently working on a title update for both PlayStation 3 and Xbox 360 to address commonly reported issues with GTA Online. We hope to have it out for download as soon as tomorrow.

  44. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Hele middag met crew members lekker kunnen spelen, zelfs missies kunnen doen. Vanavond alleen maar weer ellende gehad. Je merkt dat er verbetering in komt, maar als het savonds weer wat drukken word, loopt alle in de soep.

  45. 2457 XP
    peyj's avatar

    Hele middag met crew members lekker kunnen spelen, zelfs missies kunnen doen. Vanavond alleen maar weer ellende gehad. Je merkt dat er verbetering in komt, maar als het savonds weer wat drukken word, loopt alle in de soep.

    Dat vermoed ik dus ook.. Wanneer er in de avond meer verkeer is alles plat gaat.. Stukje dat ik online heb gespeeld vond ik wel zeer vermakelijk, maar het was wel heel kort.

  46. 496 XP
    T_inus's avatar

    Ik heb gelukkig nog mijn handen vol aan de single player, maar ik hoop dat het volgende week toch een stuk beter loopt, dan wil ik het online gedeelte toch ook wel eens gaan verkennen.

  47. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Dat vermoed ik dus ook.. Wanneer er in de avond meer verkeer is alles plat gaat.. Stukje dat ik online heb gespeeld vond ik wel zeer vermakelijk, maar het was wel heel kort.

    Tja, als je toevallig de tijd kan vinden, probeer eens smiddags online te gaan, dan verloopt het goed tot uitstekend, heel apart. Gisteravond rond 23:00 kon ik zelfs niet meer online komen, Cloud servers unavailable krijg je dan steeds.
    Dus het is echt een verschil met dag en nacht (letterlijk en figuurlijk :)) of je smiddags of savonds online probeert te komen. Maar het laden blijft lang duren, Loading GTA online… daar word ik zo moe van -_-
    Maar als ik jullie allemaal zo hoor praten, mag ik niet klagen ;p

  48. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Update: The new title update for GTA Online is up for PS3. We’re working to get it up for 360 as soon as possible.
    http://www.rockstargames.com/newswire/article/51512/grand-theft-auto-online-launch-updates.html

    Vrienden van mij die ook nooit verder gekomen zijn dan de tutorial in het begin vertellen mij nu dat het voor hun vlekkeloos loopt op het moment, ze zijn door de tutorial heen gekomen en nu lekker online aant gamen πŸ™‚

  49. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Online spelen gaat vrij goed tegenwoordig.

    Weet iemand hoe je een heist kan doen? iedere keer dezelfde opdrachten begint een beetje saai te worden, races, team deathmatch of last man standing heb ik nu wel gezien.
    Ik wil een overval op een bank of iets dergelijks plannen en met de crew uitvoeren, hoe start ik zoiets? Ben het nog niet tegen gekomen..

  50. 2457 XP
    peyj's avatar

    Online spelen gaat vrij goed tegenwoordig.

    Weet iemand hoe je een heist kan doen? iedere keer dezelfde opdrachten begint een beetje saai te worden, races, team deathmatch of last man standing heb ik nu wel gezien.
    Ik wil een overval op een bank of iets dergelijks plannen en met de crew uitvoeren, hoe start ik zoiets? Ben het nog niet tegen gekomen..

    Ik denk pas op een later level. Je personage moet eerst in skills groeien voordat je fatsoenlijk een heist kan doen.

    Gisteren kreeg ik ook een verbetering van mn algemene health toen ik flink werd beschoten tijdens een missie. Dat mocht ook wel eens tijd worden wat je gaat vet snel dood online :P.

  51. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Ik denk pas op een later level. Je personage moet eerst in skills groeien voordat je fatsoenlijk een heist kan doen.

    Gisteren kreeg ik ook een verbetering van mn algemene health toen ik flink werd beschoten tijdens een missie. Dat mocht ook wel eens tijd worden wat je gaat vet snel dood online :P.

    Dat is wel jammer dat dat op een hoger level gebeurd. Iedere keer dezelfde races enz. beginnen een beetje flauw te worden, zit niet echt een uitdaging in (vind ik). Enig idee vanaf welk level dat gaat plaatsvinden? en is het dan voldoende als bijvoorbeeld de host dat level is en de rest niet?

  52. 2457 XP
    peyj's avatar

    Dat is wel jammer dat dat op een hoger level gebeurd. Iedere keer dezelfde races enz. beginnen een beetje flauw te worden, zit niet echt een uitdaging in (vind ik). Enig idee vanaf welk level dat gaat plaatsvinden? en is het dan voldoende als bijvoorbeeld de host dat level is en de rest niet?

    Toch nog even gegoogled, toen kwam ik dit tegen op een site:

    One burning question is what are the requirements for heists, and the answer is rather simple, this is because GTA V Online apartments is highly searched, and after some digging have found that you will need an apartment with a minimum cost of $200k.

    We would not bother spending much more because it is a waste of money, and so would be far better for you to spend your money on other things within GTA 5 Online. It does not have to be a certain apartment, just as long as you spend $200,000 or above. Having said that, it does need to have a heist room in it, but most apartments for that sum of money should have a heist room.

    Other gamers have been asking how to set up a heist, and this is better explained in a video that you can see here. The video runs for six and a half minutes and goes over every detail, so once heists becomes available next month you will know just how to set one up.

  53. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ah ok, thnx πŸ™‚
    dus heists zijn nog niet aanwezig en komen later. mooi dat we gratis geld krijgen, daar kan je wel een mooi appartementje mee kopen πŸ˜‰