Forum

Topic: Beyond Two Souls

Anoniem's avatar

Wie-o-wie heeft de game al in zijn bezit? De demo vond ik echt een pareltje. Meerdere keren gespeeld en meerdere scenario’s mogen ervaren.

Helaas loopt mijn PS3 op het einde van zijn latijn en pakt hij niet alle spellen meer even nauwkeurig. Ik krijg dan een discerror. Hopende dat bovenstaande game ook digitaal uitgebracht ging worden kwam ik van een koude kermis thuis: Op de Amerikaanse Playstation website hebben ze laten weten dat er vooralsnog geen plannen zijn voor een digitale release.

Ik ga zo naar de winkel en dan gok ik er maar op…mocht mijn PS3 het niet pakken, iemand dan interesse in het spel? Zal het dan niet voor de volledige marktprijs doorverkopen, maar rond de 40 euro.

Fingers crossed!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Zoals je al hebt gelezen heb ik ‘m al, en was ik vrij duidelijk in m’n mening (TOPGAME!!). Maar anders was ik wel geinteresseerd 🙂

    Succes… Hoop voor je dat je PS3 ‘m pakt!

  2. 850 XP
    Esromeron's avatar

    Zojuist de special edition met steelcase gekocht, ga het zo testen 😉

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Succes! Zo jammer van die steelcase, anders had ik ook de SE gekocht denk ik.

  4. 57 XP
    kahraba's avatar

    Wie-o-wie heeft de game al in zijn bezit? De demo vond ik echt een pareltje. Meerdere keren gespeeld en meerdere scenario’s mogen ervaren.

    Helaas loopt mijn PS3 op het einde van zijn latijn en pakt hij niet alle spellen meer even nauwkeurig. Ik krijg dan een discerror. Hopende dat bovenstaande game ook digitaal uitgebracht ging worden kwam ik van een koude kermis thuis: Op de Amerikaanse Playstation website hebben ze laten weten dat er vooralsnog geen plannen zijn voor een digitale release.

    Ik ga zo naar de winkel en dan gok ik er maar op…mocht mijn PS3 het niet pakken, iemand dan interesse in het spel? Zal het dan niet voor de volledige marktprijs doorverkopen, maar rond de 40 euro.

    Fingers crossed!

    hoi a,ls het niet werkt dan ik wil de game over de prijs valt te onderhandelen?

  5. 850 XP
    Esromeron's avatar

    hoi a,ls het niet werkt dan ik wil de game over de prijs valt te onderhandelen?

    Helaas helaas pakt hij het spel niet. Ik ga voor nog een maand te gaan deze Playstation niet meer naar Sony sturen en al zeker geen nieuwe meer kopen. Kom maar met een mooi voorstel dus.

  6. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Helaas helaas pakt hij het spel niet. Ik ga voor nog een maand te gaan deze Playstation niet meer naar Sony sturen en al zeker geen nieuwe meer kopen. Kom maar met een mooi voorstel dus.

    Dat
    Is
    Klote…

  7. 850 XP
    Esromeron's avatar

    Dat
    Is
    Klote…

    Enorm 😉
    Nu hopen dat het toch nog digitaal word aangeboden, daar heeft mijn Playstation dan weer geen enkele moeite mee!

  8. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Helaas helaas pakt hij het spel niet. Ik ga voor nog een maand te gaan deze Playstation niet meer naar Sony sturen en al zeker geen nieuwe meer kopen. Kom maar met een mooi voorstel dus.

    Valt er te onderhandelen met €50?

  9. 52 XP
    KiLLeR93ModE's avatar

    hoveel wil je ervoor hebben?

  10. 850 XP
    Esromeron's avatar

    Even centraal houden want ik heb ook een privé bericht gehad: Ik ga geen dief zijn van mn eigen portomonnee. Degene die het meeste er voor over heeft, krijgt hem. Het heeft me € 55,- gekost. Lager dan € 40,- doe ik hem echt niet weg, € 50,- is er geboden. Ik zal morgen avond bekijken wie het meeste er voor over heeft, dan kan hij vrijdag nog met de post weg!

  11. 850 XP
    Esromeron's avatar

    Valt er te onderhandelen met €50?

    Als je aanbod nog staat dan kan je hem krijgen voor 50!

  12. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Als je aanbod nog staat dan kan je hem krijgen voor 50!

    Ik stuur je een PM!

  13. 3140 XP
    moes's avatar

    hahahahhahahahahahahahaa helaas loopt mijn ps3 op het einde van zijn latijn. sorry maar ik moet echt om die uitspraak lachen. hij is geniaal. mooi gezegd.

  14. 5 XP
    MCMartin's avatar

    Hij is 47,99 bij Direct Game hier: http://www.directgame.nl/beyond-two-souls-ps3.html

    Kon hem nergens anders goedkoper vinden

  15. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Helaas helaas pakt hij het spel niet. Ik ga voor nog een maand te gaan deze Playstation niet meer naar Sony sturen en al zeker geen nieuwe meer kopen. Kom maar met een mooi voorstel dus.

    Weet niet of dit wellicht wel iets is voor je om over na te denken…vooral gezien de kosteloze check en 3 maanden garantie. (als de uiteindelijke kosten meevallen natuurlijk)

    http://www.consoleonderdelen.nl/console-reparatie/ps3-reparatie-service.html