Forum

Topic: ps4 killzone bundel

Anoniem's avatar

hey iedereen ff een vraagje

ik heb de eerste lichting een ps4 in huis maar zou kunnen kiezen voor een bundel met killzone camera en een extra dualshock.
dit zou ik er vet vinden maar ik wil graag een rode dualshock voor mezelf.

weet iemand of dit kan met de bundel of kan dit juist niet en krijg je gewoon 2 zwarte ds4?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 171 XP
    Gilles's avatar

    Ik denk dat je met de bundel gewoon twee standaard zwarte Dualshock 4-controllers krijgt.

    Zou wel vet zijn mocht er een gekleurd bijzitten. Ik vind die blauwe en die rode namelijk zeer mooi eruit zien, denk dat ik me er één ga aanschaffen als tweede controller.

  2. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Je krijgt 2 zwarte.

  3. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Weet iemand trouwens al waar die verkrijgbaar is?:p

  4. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    Weet iemand trouwens al waar die verkrijgbaar is?:p

    Als je bij Game mania hebt ge-preorderd dat is er een upgrade mogelijk naar de bundel verder is het nog onbekend waar ze allemaal te koop komen

  5. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Als je bij Game mania hebt ge-preorderd dat is er een upgrade mogelijk naar de bundel verder is het nog onbekend waar ze allemaal te koop komen

    Idd heb mijn ps4 bij game mania en ze bellen iedereen van de eerste lichting eind oktober

  6. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    Idd heb mijn ps4 bij game mania en ze bellen iedereen van de eerste lichting eind oktober

    o dat is nice ik wacht er ook nog op hoop dat hij niet te snel is uitverkocht

  7. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik denk niet dat die bundels in te ruilen zijn voor het standaard pakket. Bol.com heeft al aangegeven dat dit niet het geval zal zijn!