Forum

Topic: PS4 bundels

Anoniem's avatar

Dag, ik heb een vraagje.
De 2 killzone bundes zijn zo goed als bevestigd, he?
Maar die ene bundel met 2 controllers lijkt me wel interessant, maar mijn vraag was nu of je Killzone, Bf4, NeedforSpeed in split-screen kunt spelen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    Dag, ik heb een vraagje.
    De 2 killzone bundes zijn zo goed als bevestigd, he?
    Maar die ene bundel met 2 controllers lijkt me wel interessant, maar mijn vraag was nu of je Killzone, Bf4, NeedforSpeed in split-screen kunt spelen.

    ik weet alleen dat battlefield geen split screen zal gaan bevatten

  2. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Dag, ik heb een vraagje.
    De 2 killzone bundes zijn zo goed als bevestigd, he?
    Maar die ene bundel met 2 controllers lijkt me wel interessant, maar mijn vraag was nu of je Killzone, Bf4, NeedforSpeed in split-screen kunt spelen.

    Killzone heeft splitscreen maar weet niet of dat gelijk was of na een update

  3. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Killzone heeft splitscreen maar weet niet of dat gelijk was of na een update

    Want anders heb je bijna niks aan een extra dualshock, of zie ik dat verkeerd?

  4. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Want anders heb je bijna niks aan een extra dualshock, of zie ik dat verkeerd?

    Daar zit wel een logica in je vraag

  5. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Daar zit wel een logica in je vraag

    Haha 😉

  6. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik neem aan dat KZ wel weer een splitscreen optie bevat,
    Killzone 3 had ook een splitscreen optie.

  7. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Ik neem aan dat KZ wel weer een splitscreen optie bevat,
    Killzone 3 had ook een splitscreen optie.

    Dat hoop ik ook!

  8. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Killzone shadow fall heeft geen splitscreen.. Was al best lang bevestigd. NFS en BF4 naar alle waarschijnlijkheid ook niet. Vond het echt jammer om te horen dat kz geen splitscreen heeft anders had ik die bundel van 500 wel gehaald. Bijna geen enkele game support nog splitscreen behalve sport games en knack..

  9. 60 XP
    xXiNiXx's avatar

    Want anders heb je bijna niks aan een extra dualshock, of zie ik dat verkeerd?

    Als je meerdere controllers hebt, heb je altijd een opgeladen exemplaar klaarliggen. Zo doe ik dat toch op de PS3, eentje laadt op terwijl ik aan het gamen ben. Als bij de andere de batterij bijna leeg is, kan ik gewoon wisselen met een volledig opgeladen controller.

  10. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Als je meerdere controllers hebt, heb je altijd een opgeladen exemplaar klaarliggen. Zo doe ik dat toch op de PS3, eentje laadt op terwijl ik aan het gamen ben. Als bij de andere de batterij bijna leeg is, kan ik gewoon wisselen met een volledig opgeladen controller.

    je hebt toch een oplaadkabeltje, dan ga je maar weer oldschool met een draad spelen!
    Het is dus niet helemaal noodzakelijk om die bundel met 2 Joysticks te nemen.
    het is gewoon vaag dat je bij een bundel met 2 joysticks een Singleplayer game doet.

  11. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    je hebt toch een oplaadkabeltje, dan ga je maar weer oldschool met een draad spelen!
    Het is dus niet helemaal noodzakelijk om die bundel met 2 Joysticks te nemen.
    het is gewoon vaag dat je bij een bundel met 2 joysticks een Singleplayer game doet.

    Inderdaad, dan hoef je die bundel ook niet te kopen ofja, het is nog een goede deal als je de camera wilt, dilemma ;s