Forum

Topic: [TK][TR] Battlefield 3

Anoniem's avatar

Hallo PSX-Sensers,

Ik heb hier thuis twee exemplaren van Battlefield 3 liggen, en doe er eentje weg. Deze heb ik gekocht voor een vriend, maar hij was er toch niet zo enthousiast over, dus ik besloot ‘m zelf te houden. Game ziet er nog netjes uit, wel sporen van gebruik zichtbaar. Doe een goed bod en hij is van jou. Ik ben ook erg geïnteresseerd in ruilen van games, dus heb je nog een leuke game thuis liggen, en zou je Battlefield 3 wel willen hebben, laat een reactie achter!

PS: Online Pass is gratis te downloaden in Playstation Store.

Met vriendelijke groet,

Hoonhorst

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 141 XP
    seth156's avatar

    voor hoe veel euro?

  2. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Ruilen tegen GTA V ?

  3. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    voor hoe veel euro?

    De vraagprijs is zo’n 20 euro. Ik weet niet of het op internet goedkoper te vinden is, laat het me dan maar weten.

    Ruilen tegen GTA V ?

    Ik heb zelf GTA V al, maar ik vind het wel een te goede deal om zo maar te laten liggen. Heb je misschien andere games die je wilt ruilen?

  4. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Nu nog Battlefield 3 kopen is wel een beetje laat…
    Voor de Ps3 is ie volgens mij rond de 30 maar dat is hij nog steeds zeker waard ook al is Battlefield 4 al uit.
    Ik heb er 110 euro aan uitgegeven door premium en ik ben blij dat ik dat gedaan heb.