Forum

Topic: Zo ziet een DS4 er van binnen uit.

Anoniem's avatar

Voor de mensen die zich af vragen hoe ziet een DS4 er uit van binnen hier even een paar foto’s

Ben benieuwt naar wat jullie hier van vinden?

Zelf vind ik het er degelijk uit zien,
weinig losse onderdelen dus niet veel wat stuk kan gaan.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 1199 XP
    chris65's avatar

    Leuk om te zien. Bedankt voor het posten

  2. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Leuk om te zien. Bedankt voor het posten

    Dankje vond het wel interessante info dus dacht ik deel het met jullie.

  3. 1061 XP
    megafire777's avatar

    jammer dat mensen zo snel spullen slopen…

  4. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    jammer dat mensen zo snel spullen slopen…

    Ziet er niet gesloopt uit , eerder voorzichtig uit elkaar gehaald
    Dit gebeurt zo veel met custom made controllers

    Heel lang geleden tijdens een vakantie in Amerika voor de ps3 eens een custom made controller samen gesteld met extra led etc etc

    Benieuwd hoe lang t duurt voor we de ds4 kunnen pimpen

  5. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    jammer dat mensen zo snel spullen slopen…

    Je moet altijd eerst iets uit elkaar halen voor je het maken kan.
    Heb zelf mijn DS3 al meer dan 5 keer uit elkaar ge haalt voor een schoonmaak scheelt erg veel irritatie tijdens gamen.
    controller is nog van day one en werkt nog steeds goed.
    Ook heb ik geen slijtage op de joysticks dankzij teflon vet.

    (Dit is misschien een aanrader voor iedereen om met een oordstaafje teflon vet op de plaats te smeren waar het op elkaar slijt.
    Dit is niet alleen handig tegen slijtage maar ook tijdens gamen,
    Als je tegen de rand aan drukt en naar Lings of Rechts beweegt gaat dit soepeler waar door je ook nauwkeurige bent.)

  6. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    beetje hetzelfde als een ds3

  7. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Ziet er niet gesloopt uit , eerder voorzichtig uit elkaar gehaald
    Dit gebeurt zo veel met custom made controllers

    Heel lang geleden tijdens een vakantie in Amerika voor de ps3 eens een custom made controller samen gesteld met extra led etc etc

    Benieuwd hoe lang t duurt voor we de ds4 kunnen pimpen

    haha bedoelde meer van als ik de ds4 in mijn handen heb ga ik echt niet denken van hey zal ik hem uit elkaar halen? xD

  8. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    haha bedoelde meer van als ik de ds4 in mijn handen heb ga ik echt niet denken van hey zal ik hem uit elkaar halen? xD

    Daar is iedereen anders in, en das mooi want des te meer informatie kun je opzoeken over je product.
    Maar geef je gelijk, want ik haal mijn controller ook niet uit elkaar tenzij ’t moet, meestal doe ik het met oude apperaten die niet meer goed functioneren om te kijken of ik ze weer een twede leven kan geven.

  9. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Je moet altijd eerst iets uit elkaar halen voor je het maken kan.
    Heb zelf mijn DS3 al meer dan 5 keer uit elkaar ge haalt voor een schoonmaak scheelt erg veel irritatie tijdens gamen.
    controller is nog van day one en werkt nog steeds goed.
    Ook heb ik geen slijtage op de joysticks dankzij teflon vet.

    (Dit is misschien een aanrader voor iedereen om met een oordstaafje teflon vet op de plaats te smeren waar het op elkaar slijt.
    Dit is niet alleen handig tegen slijtage maar ook tijdens gamen,
    Als je tegen de rand aan drukt en naar Lings of Rechts beweegt gaat dit soepeler waar door je ook nauwkeurige bent.)

    thnx ga ik ook proberen bij de PS4 aangezien ik nu met mijn 4e controller bezig ben

  10. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    thnx ga ik ook proberen bij de PS4 aangezien ik nu met mijn 4e controller bezig ben

    Hier koop ik het altijd niet duur een je doet er eeuwig mee.

    http://www.werkenmetmerken.nl/nl/teflonvet/p/178?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping&gclid=CMPJ2oCotLoCFUMV3godpmoAVA

  11. 8400 XP
    7th-son's avatar

    ik dacht dat de dualshock in de ds4 anders zou zijn?
    ziet er nogsteeds hetzelfde uit als bij de ds3

  12. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Heeft denk ik meer mer de aansturing te maken dan met de motoren.
    Ik heb het idee dat zij door middel van een bepaalde controller voor de motoren de gewichtjes laten schommelen
    in plaats van alleen rond draaien daar door krijg je het gevoel als of er iets in beweegt.

  13. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Waarom zou je je DS3 uit elkaar halen om schoon te maken? Er kan toch geen stof in komen.
    Ik haal met een oude tandenborstel alleen elke maand alle viezigheid weg die tussen alle randjes zit en in de gaatjes maar verder doe ik er niks mee.

  14. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Stof komt daar waar jij denkt dat het niet komt geloof mij nou maar mijn ps3 controller is al meer dan 6 jaar oud.