Forum

Topic: Providers

Anoniem's avatar

Hooi allemaall,
kan iemand voor mij alle providers opnoemen die goed zijn en op veel adressen beschikbaar zijn, thanks alvast!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Ziggo pf UPC

  2. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Xs4all

    http://www.speedtest.net/result/3063420891.png

    Heb een abbo van 50mb glasvezel..

  3. 45 XP
    achiehoi's avatar

    Ziggo en upc kunnen niet op mijn adres en xs4all is toch onderdeel van kpn? kheb liever niets te maken met kpn..

    en oja, glasvezel dat op veel adressen beschikbaar is
    tnxx alvast!

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Je kan op de site van de providers vaak een postcodecheck doen met wat je allemaal kan ontvangen.

  5. 45 XP
    achiehoi's avatar

    I know, net achtergekomen dat op mijn adres helemaal géén glasvezel beschikbaar is 🙁

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Geen UPC/Ziggo en geen glasvezel, zit je toch vast aan KPN 😛

  7. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Hee hoor je heb ook online en canaldigitaal nog.

  8. 45 XP
    achiehoi's avatar

    is online goed? want ik heb gelezen dat heel veel mensen het een slechte provider vinden

  9. 2457 XP
    peyj's avatar

    is online goed? want ik heb gelezen dat heel veel mensen het een slechte provider vinden

    Online is niet speciaal. Het werkt zolang het werkt, maar ze hebben mij een jaar lang te veel laten betalen voor een abbo, omdat mijn modem de snelheid niet aan kon. Welke postcode gebied zit je eigenlijk?

    Van KPN ben ik ook geen fan, maar XS4all komt wel altijd goed uit testen.

  10. 45 XP
    achiehoi's avatar

    okee man tnx, maar xs4all is dus vele malen beter dan kpn of heb ik het nou verkeerd, en iemand die bekend is bij nog meer providers?