Forum

Topic: Amerikaanse PSN met euro’s?

Anoniem's avatar

Kan ik op mijn Amerikaanse PSN account Belgische euro’s toevoegen ik heb een kaart van 50 euro gekocht en durf dit niet omdat ik niet zeker ben dat die werkt op een Amerikaanse psn account , weet iemand hier meer over ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 8838 XP
    7th-son's avatar

    Kan ik op mijn Amerikaanse PSN account Belgische euro’s toevoegen ik heb een kaart van 50 euro gekocht en durf dit niet omdat ik niet zeker ben dat die werkt op een Amerikaanse psn account , weet iemand hier meer over ?

    Kort antwoord, nee
    Daar heb j je of een PSN kaart met dollars voor nodig, of je koopt in de Amerikaanse store tegoed met PayPal

  2. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    mijn PSNmaat is Belg en woont vlakbij NL en die heeft een NL PSNkaart gekocht en kon hem niet op zijn Belgische PSN gebruiken dus oppassen!
    hij heeft toen maar een NL account aangemaakt om hem zo te kunnen gebruiken.

  3. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    Met dit soort vragen kan je beter Sony Support bellen/mailen om zeker te zijn.
    Ikzelf denk ook van niet 😀