Forum

Topic: Aantal Xbox One Consoles 2 weken te vroeg geleverd!!!!

Anoniem's avatar

Aantal Xbox One-consoles twee weken te vroeg geleverd

Een aantal Xbox One-consoles is te vroeg geleverd in de Verenigde Staten, waardoor er al een aantal details zoals de opstarttijd en omvang van de spellen bekend zijn geworden.

De Amerikaanse winkelketen Target leverde een aantal Xbox One-consoles al deze week, meldt Engadget. De officiële lanceerdatum ligt op 22 november.
Een van de personen die de console al in handen kreeg klokte de opstarttijd, die op zeventien seconden zou liggen. Ook was het mogelijk om de softwarewinkel (foto) te bezoeken en daardoor de omvang van enkele spellen te bekijken. Onder meer FIFA 14 (8 GB), Forza 5 (31 GB) Dead Rising 3 (19 GB) en Call of Duty: Ghosts (39 GB) waren beschikbaar.
Eerder maakte Microsoft bekend dat de nieuwe console niet zal werken zonder de zogenoemde ‘day one’-patch, een update die bij de eerste keer opstarten van de spelcomputer wordt geïnstalleerd en het gebruik ervan mogelijk maakt. De gelukkige gamers die de console nu al in handen zouden de patch, die volgens de berichten zo’n 500 MB groot is, al hebben kunnen downloaden.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 8825 XP
    7th-son's avatar

    17 seconden om op te starten? De ps3 staat volgens mij nog sneller op

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    17 seconden om op te starten? De ps3 staat volgens mij nog sneller op

    Jep, waarschijnlijk wel. GDDR5. 🙂

  3. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Degene die alles op het web mieterde zijn meteen gebanned.
    Mocht je je PS4 eerder hebben, kan je hem gewoon aansluiten op het internet. Yoshida heeft bevestigd via twitter dat je geen ban krijgt!

  4. 8825 XP
    7th-son's avatar

    Jep, waarschijnlijk wel. GDDR5. 🙂

    Ik zei ps3, niet ps4 😉

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik zei ps3, niet ps4 😉

    Haha. Kan je nagaan als de PS4 slomer opstart dan de PS3. 😉