Forum

Topic: Welk spel moet ik nog spelen

Anoniem's avatar

Nog 18 dagen en dan kan ik mijn ps4 ophalen.
Maar tot die tijd heb ik niks meer om te spelen.
Kunnen jullie me tips geven. Welk spel MOET ik nog spelen volgens jullie

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Haha, goeie vraag. Ik weet natuurlijk niet wat je gespeeld hebt al.
    Zelf heb ik gisteren TombRaider uitgespeeld, en die kan ik zeker nog aanbevelen!

    Welk genre zit je aan te denken?

  2. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Ik ben net klaar met Beyond Two Souls, die is echt goed 🙂

  3. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Haha, goeie vraag. Ik weet natuurlijk niet wat je gespeeld hebt al.
    Zelf heb ik gisteren TombRaider uitgespeeld, en die kan ik zeker nog aanbevelen!

    Welk genre zit je aan te denken?

    Tomb raider goede tip moet ik nog steeds spelen.

    Ik ben net klaar met Beyond Two Souls, die is echt goed 🙂

    Lijkt het spel op heavy rain?
    Want dat vond ik eerlijk gezegd een beetje tegenvallen

  4. 34 XP
    Black_Grouse's avatar

    Last of us

  5. 253 XP
    lauwie's avatar

    Als je een goede pc hebt zou je ook Kerbal space program of Prison architect uit kunnen proberen. 2 leuke indies om jezelf even bezig te houden. Vermaak ik mezelf ook prima mee 😀

  6. 821 XP
    Crusader's avatar

    Als je Heavy Rain niet leuk vond dan zou ik niet aan B2S beginnen. (vond ze zelf wel goed allebei)
    Tomb Raider is inderdaad een mooie game die je voor minder dan 30 euro kunt scoren.

    Heb je geen PS+ abonnement? Zitten ook nog veel leuke titels in die ik nog moet uitspelen.

  7. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Als je Heavy Rain niet leuk vond dan zou ik niet aan B2S beginnen. (vond ze zelf wel goed allebei)
    Tomb Raider is inderdaad een mooie game die je voor minder dan 30 euro kunt scoren.

    Heb je geen PS+ abonnement? Zitten ook nog veel leuke titels in die ik nog moet uitspelen.

    Ja heb idd ps plus abonnement. Bedankt voor de tip. Vergeet wel eens dat idd leuke games tussen zitten

  8. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Sleeping dogs kan je als het goed is ook gratis krijgen bij PS Plus, en die is ook erg gaaf

  9. 821 XP
    Crusader's avatar

    Ja heb idd ps plus abonnement. Bedankt voor de tip. Vergeet wel eens dat idd leuke games tussen zitten

    Sowieso altijd als er nieuwe gratis games uit komen via PS+ meteen “kopen”.
    Je kunt ze dan altijd nog downloaden, ook als ze zijn vervangen.

  10. 140 XP
    Wes1987's avatar

    ik zou zeggen ga naar een gamestore en kijk in de budget bak.
    Heb daar zelf leuke games zien liggen: Zoals Batman Arkham Asylum/City voor niet te veel geld. Ontzettend goede en sfeervolle game.

    Ook kun je veel 2e hands spellen vinden voor een leuk prijsje. Gaat mijn voorkeur persoonlijk niet echt naar uit maar je vindt wel eens leuke dingen als je rond snuffelt.

    Als je de laatste goede game wil spelen van een Sony Studio, zou ik gaan voor the last of us.

  11. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Haze, niet te duur, maar leuke storyline.

  12. 3140 XP
    moes's avatar

    God of War Ascension, Bioshock Infinite, Uncharted 3, L.A. Noire, Hitman Absolution, GTA V.

    dat zijn games die ik nog moet uitspelen. Dat zijn ook games die je niet mag missen. KWALITEIT !!

  13. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Thanx allemaal voor de tips. Ga ze zeker even bekijken