Forum

Topic: Ps4 leveringen

Anoniem's avatar

Mensen die de ps4 besteld hebben na 31 juli, krijgen de ps4 in de 2de levering, de 2de levering is in AMAZON.COM nog behoorlijk op voorraad zie link en bij bekende Elektronica & Witgoed winkels zijn ze al uitverkocht
https://scontent-a-iad.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1393537_10153439266890261_2039999253_n.jpg op ’t grond staat peak overstock dat betekent overgebleven
*de 2de levering is geplaatst op datum tussen 1-10+ December
*de 3de levering is geplaatst op datum in maand December

Dus kortom mensen die denken dat ze hun ps4 niet voor kerst krijgen HOLD ON! niet schrikken voor kerst zal iedereen in NL z’n ps4 in huis hebben

*zoals Sony zelf bekend maakt dat ze zeker zullen zijn om 5 miljoen exemplaren te kunnen verkopen in de BENELUX.

BELANGRIJK!!!!!

Mensen die denken dat ze hun ps4 de day-one gegarandeerd krijgen kan je op je buik schrijven!! je krijgt een mail van POST NL dat de busje vol zal zitten en een dagje of 2 langer moet wachten want er zijn duizenden mensen die de ps4 op day-one hebben.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    zoals Sony zelf bekend maakt dat ze zeker zullen zijn om 5 miljoen exemplaren te kunnen verkopen in de BENELUX.

    Dit lijkt me sterk. En al helemaal niet voor kerst.

    Mensen die denken dat ze hun ps4 de day-one gegarandeerd krijgen kan je op je buik schrijven!! je krijgt een mail van POST NL dat de busje vol zal zitten en een dagje of 2 langer moet wachten want er zijn duizenden mensen die de ps4 op day-one hebben.

    Lang leve het niet online bestellen van een console. En daarbij: POST-NL moet gewoon hun werk doen.

  2. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    [quote]Dit lijkt me sterk. En al helemaal niet voor kerst.

    Lang leve het niet online bestellen van een console. En daarbij: POST-NL moet gewoon hun werk doen.

    inderdaad ik haal hem ook in de ochtend op gewoon bij de winkel is kan ik fijn all voor 12uur game en niet rond een uurtje of 3 a4 wanneer ik hem zou hebben besteld online

  3. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Heb em gereserveerd bij Media Markt, kan hem gewoon ophalen 🙂 Mocht ik in de eerst levering zitten natuurlijk..

    Ben benieuwd hoeveel ze ongeveer de eerst levering krijgen, zeker een winkel als mediamark moet er toch wel een stuk of 50 per loctie krijgen..?

  4. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ben benieuwd hoeveel ze ongeveer de eerst levering krijgen, zeker een winkel als mediamark moet er toch wel een stuk of 50 per loctie krijgen..?

    Ik zou zeggen van wel, wel wat meer in het geval van een Mediamarkt. Maar weet het niet zeker.

  5. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Na 31 juli niet meer op day one hangt helemaal af van de winkel waar je ‘m bestelt. Ik heb hem ergens halverwege augustus besteld en zit gewoon bij de eerste levering.

  6. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    zal eerlijk zeggen.
    toen dat ps event was heb ik een paar dagen erna besteld bij bol.com
    en bart smit (20 Februari)
    en als ik dan lees wat er over postnl staat.
    geloof ik het ook wel dat dat kan gebeuren…
    Maar dan hebben ze aan mij een verkeerde want dan rij ikzelf wel even naar Apeldoorn.
    Ik vind dat Postnl gewoon hun werk moet doen op zo’n dag.
    als iemand wat bij mij besteld of zo dan zorg ik toch ook dat die gene het krijgt..
    en anders moeten ze maar eens wat aan die luie lui van postnl doen..
    zelf willen ze ook alles op tijd hebben 😉

  7. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Hoe dan ook, iedereen die hem besteld krijgt hem vanzelf,.

    Zoals ik al vele keren heb gezegt: Geduld is een schone zaak.

  8. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Zoals ik al vele keren heb gezegt: Geduld is een schone zaak.

    Klopt.
    Maar wel heel moeilijk op zo’n dag 😉

  9. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Klopt.
    Maar wel heel moeilijk op zo’n dag 😉

    Haha, niet alleen op die dag.
    Nu is het ook al moeilijk!

  10. 140 XP
    Wes1987's avatar

    haha inderdaad… de dagen lijken steeds langer te duren. En dan kunnen de amerikanen over 2 dagen al aan de slag…. !@#!@#!@#!@#

  11. 64 XP
    Ngplayer50's avatar

    PostNL is echt wel wat gewend hoor jongens. Weet je hoeveel pakketten er dagelijks worden bezorgd door heel Nederland. Ik zou mij niet zo druk maken. Systeem zit prima in elkaar. Als de winkels het maar op tijd opsturen!