Forum

Topic: Saturn 3 halen 2 betalen

Anoniem's avatar

Het is al ter sprake gekomen in een topic.
Ik wou het toch nog even apart aanhalen omdat er vraagtekens waren of het ook over fysieke games ging ja of nee…

De actie van Saturn 3 halen 2 betalen gaat ook over PS4 games!!!

Ik heb zelf zojuist 3 PS4 games gehaald voor €119,95

Doe er jullie voordeel mee. Suc6

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

38 reacties

  1. 362 XP
    Coelers's avatar

    Is Knack en Need for speed Rivals ook al te koop? Anders rijd ik er vanavond gelijk even langs :).

    Thnx voor je bericht trouwens!

  2. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    In Amersfoort waren alleen deze 3 te koop.
    Andere games stonden in het Pre-order schap, maar vielen (volgens mij!) wel onder de actie.
    Ik had vandaag geluk dat het mij allen te doen was om FIFA en CoD.
    AC IV Black Flag had ik binnen een half uur online verkocht. (waardoor FIFA en CoD mij €37,50 per stuk hebben gekost)

  3. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Zouden ze Battlefield 4 ook nu al versturen?

  4. 2 XP
    itsGutierrez's avatar

    Bij de Saturn in Tilburg verkopen ze deze week geen PS4 games, net even langs geweest. Kwestie van eigen glazen ingooien werd mij verteld.

  5. 157 XP
    RRBFryslan's avatar

    Tot wanneer is actie geldig? Anders rij ik van het weekend even naar Groningen vanuit H’veen. Cancel ik bf3 bij gamemania wel

  6. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Geen idee man. Zou ze ff bellen dan weet je het… ๐Ÿ˜‰

  7. 89 XP
    Tim14ww's avatar

    Rondbelletje leert dat zowel Groningen, Venlo en Tilburg nog niet verkopen. Rest van filialen geen idee

  8. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    In Amersfoort pakte de kassa ook direct de korting iig…. Stond direct na de 3 games gescand te hebben €119,95.
    Kan nog wel een kopietje posten voor de ongelovige hoor ๐Ÿ˜€

  9. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Waarom kocht je niet de PS3 versie’s voor 35 euro per stuk en upgrade je ze voor 10 euro? 45 euro+45 euro+10 euro voor gratis game te upgraden is 100 euro

    Zo ga ik het in iedergeval doen hopelijk!

  10. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Ik zat de hele tijd van tja, leuke kortingsactie, maar wil alleen FIFA 14 kopen (Killzone ook maar heb bundel). Dus die twee andere games heb ik (voorlopig) niks aan!

    Maar zag ik ineens binnen half uur verkocht in je post. Zo kan ik het ook spelen. 3 games kopen voor 119,95 euro en dan twee stuks verkopen voor 50 euro p.s.

    Dan heb ik FIFA 14 voor 20 euries ;D

    Zaterdag ga ik richting Saturn! Dankjewel voor het melden!

  11. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Houd me op de hoogte, want anders ga ik deze week ook even langs Saturn.

  12. 2 XP
    patar's avatar

    In Amersfoort pakte de kassa ook direct de korting iig…. Stond direct na de 3 games gescand te hebben €119,95.
    Kan nog wel een kopietje posten voor de ongelovige hoor ๐Ÿ˜€

    Kan je een fototje sturen van de bon? Ik bedoel hoe kan je ze al kopen in de winkel als ze alleen kan pre orderen. Betaal je dan de pre order van tevoren en krijg je de game dan later. Hoe zit t precies.

  13. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Is het online ook 3 halen 2 betalen? Totaal bedrag blijft namelijk gwn €189 met BF4 AC4 en KILLZONE.

  14. 362 XP
    Coelers's avatar

    Is het online ook 3 halen 2 betalen? Totaal bedrag blijft namelijk gwn €189 met BF4 AC4 en KILLZONE.

    In de webshop werkt het voor PS4 games helaas niet. De andere games zijn lager geprijsd in de webshop.

  15. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    In de webshop werkt het voor PS4 games helaas niet. De andere games zijn lager geprijsd in de webshop.

    Helaas, de dichtstbijzijnde Saturn is voor mij Venlo en dat is nog best ver -_-

  16. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Onnodige reactie dit, zag t antwoord op mijn vraag namelijk al.

  17. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Mediamarkt en Saturn vallen toch onder hetzelfde concern?

    Maar niet bij Mediamarkt dan….? ๐Ÿ™

  18. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Kan je een fototje sturen van de bon? Ik bedoel hoe kan je ze al kopen in de winkel als ze alleen kan pre orderen. Betaal je dan de pre order van tevoren en krijg je de game dan later. Hoe zit t precies.

    At your service ๐Ÿ˜‰ Game krijg je gewoon direct mee. Zoals ik al eerder zei hebben ze FIFA14, CoD Ghost en AC IV Black Flag gewoon in de schappen liggen. Korting werd direct tijdens het scannen verwerkt op de bon. 3 games scannen werd gelijk €119,98. Ze hoefde geen kortingscode op haar kassa in te toetsen o.i.d.

    Daarom vind ik het zo vaag dat andere forumleden bot vangen bij andere Saturn vestigingen. Is toch 1 kassa systeem???

    http://i43.tinypic.com/ourvyt.jpg

  19. 821 XP
    Crusader's avatar

    Jammer dat je niet online kunt zien welke spellen er al uit zijn bij Saturn. Via de webshop zie je alleen dat Ghosts uit is.
    Ik hoop eigenlijk om deze nog via deze actie te kopen:
    – AC4
    – BF4
    – NFS Rivals

  20. 339 XP
    ss2pascal's avatar

    Gisteren Saturn Amsterdam binnen gelopen. Maar helaas geen PS4 games te bekennen. Bij navraag werd gezegd dat ze deze ook nog niet verkopen. Beetje jammer… Dan maar richting Amersfoort even vanavond.

  21. 157 XP
    RRBFryslan's avatar

    Geachte meneer/mevrouw,

    Hierbij reageren wij op uw vraag.

    De actie is geldig t/m 23 november a.s.

    Met vriendelijke groet,
    Saturn Groningen

    Weet niet of het al gepolst was. Maar zaterdag dan maar naar Amersfoort, ben ik er tenminste zeker van dat ik ze kan kopen

  22. 821 XP
    Crusader's avatar

    Geachte meneer/mevrouw,

    Hierbij reageren wij op uw vraag.

    De actie is geldig t/m 23 november a.s.

    Met vriendelijke groet,
    Saturn Groningen

    Weet niet of het al gepolst was. Maar zaterdag dan maar naar Amersfoort, ben ik er tenminste zeker van dat ik ze kan kopen

    Actie is geldig t/m 24 november. Groningen is op zondag niet open, maar Amersfoort wel van 12:00-17:00

  23. 2 XP
    patar's avatar

    Donderdag 21 november 11:42 door Saturn Amersfoort

    Geachte meneer/mevrouw ,

    Bedankt voor uw vraag aan de serviceafdeling van Saturn Amersfoort.

    De 3=2-actie geldt alleen op games, dvd’s en bluray’s die ten tijde
    van de actie bij ons op voorraad zijn. Hij geldt dus helaas niet op pre-orders.

    Hopende u zo voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Service Saturn Amersfoort
    Woensdag 20 november 22:24 door

    ONDERWERP: Ik had een vraagje

    Op de site zag ik een actie: 3 halen 2 betalen voor alle games. En van een vriend had ik ook gehoord dat jullie ps4 spellen verkopen. Dus als ik bijvoorbeeld FIFA 14 koop voor de ps4 krijg ik dan ook korting. Als t niet op voorraad is, krijg ik dan korting op de pre order?

    Vandaag ben ik voor de zekerheid zelf alsnog naar de saturn van amersfoort gegaan en daar zeiden ze dat de fifa 14 uitverkocht was. Allemaal door jullie :(. Wie er t eerst komt wie er t eerst maalt is t dus huh :(. Weet iemand of je de fifa bij een andere vestiging wel op voorraad is.

  24. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Vandaag bij saturn Venlo geweest en daar zijn geen PS4 spellen te koop. Gaat er iemand vandaag nog naar Amersfoort? Wil namelijk weten of AC blackflag, Killzone en Battlefield er nog zijn.

  25. 94 XP
    KingGorch's avatar

    iemand enig idee of saturn utrecht the wall al ps4 games in de schappen heeft staan?

  26. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Net gebeld met Saturn Amsterdam. De PS4 games zijn nog niet te koop, terwijl ik gister nog vroeg of FIFA 14 al te koop was, en hij zei dat dit vandaag zal zijn. Beetje rare keten.

    EDIT: Heb FIFA 14 nu bij All4Games.nl besteld.. Goedkooptste wat aangeboden wordt en 80% zeker dat ik het voor de PS4 release in huis heb.

    Saturn is einde verhaal met 3 games halen, 2 betalen voor de PS4.. Ze zijn zelf natuurlijk ook niet op hun achterhoofd gevallen. Jammer..

  27. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Lijkt het erop dat ik geluk heb gehad????

    Zijn er al meer forumleden naar Amersfoort geweest?

  28. 821 XP
    Crusader's avatar

    In Nieuwegein verkopen ze ook al. Volgens iemand in Tweakers forum alleen nog FIFA 14/COD/AC4 op voorraad.

  29. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Volgens iemand in Tweakers forum alleen nog FIFA 14/COD/AC4 op voorraad.

    Hรฉ, dat verschilt niet veel met de games waar ik het over heb zou je zeggen ๐Ÿ˜‰

  30. 821 XP
    Crusader's avatar

    Hรฉ, dat verschilt niet veel met de games waar ik het over heb zou je zeggen ๐Ÿ˜‰

    Hahah, ja ik had weer eens niet goed gelezen! :p
    Dacht dat er meer op voorraad waren maar dat jij die 3 had gekozen.
    Van die 3 is alleen AC4 voor mij wel leuk.

  31. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Als je op internet ook leest zijn dit ook de games die de internetbedrijven op dit moment al uitleveren.

    Bij Saturn hier in Amersfoort is er al wel een heel schap met alle andere PS4 games hoor, maar die zitten allemaal in een zwart hoesje met een schuine sticker “pre-order” erop. Die krijg je nog niet mee.

  32. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Amersfoort heeft nog cod en just dance. Volgende week komt een nieuwe levering met o.a. battlefield en ac blackflag. Volgende week is de actie ook nog geldig. Ben er nu net langs geweest.

  33. 821 XP
    Crusader's avatar

    Amersfoort heeft nog cod en just dance. Volgende week komt een nieuwe levering met o.a. battlefield en ac blackflag. Volgende week is de actie ook nog geldig. Ben er nu net langs geweest.

    Wow, dat zou mooi zijn!! Geldt dat voor alle vestigingen of alleen voor Amersfoort?

  34. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik weet dat het bv bij Saturn Venlo niet zal zijn.. dus het is even afwachten of het ook echt door gaat bij Amersfoort

  35. 821 XP
    Crusader's avatar

    Ik weet dat het bv bij Saturn Venlo niet zal zijn.. dus het is even afwachten of het ook echt door gaat bij Amersfoort

    Jammer, was handiger geweest aangezien ik in Venlo werk. ๐Ÿ™

  36. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Op dit moment hebben ze in Amersfoort echt veel titels liggen!! Stuk of 10 รก 15. Rek vol iig
    Gister kwam de Amersfoortse Krant binnen met vol op de middenpagina de “3 halen 2 betalen”-advertentie.

    Kom er net vandaan om een extra controller te halen.
    Gek genoeg hadden ze de PS4 bundels en extra accessoires nog niet binnen (ze deden ook geen nachtrelease trouwens).
    Dus ik heb me extra controller nog niet ๐Ÿ™ Maar wel parkeergeld lichter :'(

  37. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Loopt deze actie nog steeds?

  38. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    Waarom kocht je niet de PS3 versie’s voor 35 euro per stuk en upgrade je ze voor 10 euro? 45 euro+45 euro+10 euro voor gratis game te upgraden is 100 euro

    Zo ga ik het in iedergeval doen hopelijk!

    euhm.. bij media markt is de cod ghosts voor ps4 net zo duur als de ps3 versie (45 euro).
    en dr zit geen upgrade code bij fifa 14 en ook niet in de ps store.