Forum

Topic: PS4 pre order Bart Smit

Anoniem's avatar

Hi,

Ik heb een pre order overgekocht die bij bart smit staat, ik wou hem samen met die persoon ophalen, nou kan hij zondags pas, is het nodig om je te legitimeren bij zo’n pre order of kan ik hem gewoon ophalen met dat formulier waar zijn naam en numer op staat?

Hoop op antwoord 🙂

Gr

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Bij eerdere pre-orders hoefde ik me nooit te legitimeren, maar dat betrof meestal games en geen nieuwe console.

  2. 140 XP
    Wes1987's avatar

    legitimeren hoeft niet. doe gewoon alsof jij t bent. geen probleem. desnoods zeg je er bij dat die gene heeft gevraagd of je hem voor hem wilde halen

  3. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Hi,

    Ik heb een pre order overgekocht die bij bart smit staat, ik wou hem samen met die persoon ophalen, nou kan hij zondags pas, is het nodig om je te legitimeren bij zo’n pre order of kan ik hem gewoon ophalen met dat formulier waar zijn naam en numer op staat?

    Hoop op antwoord 🙂

    Gr

    in dit geval heb je hoogwaarschijnlijk toch een bon nodig,(omdat de ps4 zeer gewild is)
    omdat dan iedereen zonder jou medeweten Jou Ps4 kan meenemen
    Dus zorg dat je alvorens de bon vraagt voor dat je naar bart smit gaat.
    lijkt me wel zo verstandig 🙂

  4. 89 XP
    050grunn's avatar

    Inderdaad zoals wes al zegt,Gewoon doen of jij het bent!Ze gaan het vast niet na checken of jij ook daadwerkelijk de persoon bent wat op de pre order bon staat.

  5. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Inderdaad zoals wes al zegt,Gewoon doen of jij het bent!Ze gaan het vast niet na checken of jij ook daadwerkelijk de persoon bent wat op de pre order bon staat.

    voor elke Ps4 preorder is een bon voor afgegeven,
    dus zonder bon geen ps4
    of als na een vastgestelde datum iemand zijn preorder niet komt ophalen
    dan word die aan iemand anders verkocht

    Inderdaad zoals wes al zegt,Gewoon doen of jij het bent!Ze gaan het vast niet na checken of jij ook daadwerkelijk de persoon bent wat op de pre order bon staat.

    als je een bon hebt is dat voldoende

  6. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Zonder bon kan je het vergete,anders kon zo de ps4 van me buurman ophalen zonder dat hij het weet.

  7. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik heb telefonisch bij BS gepreordered, niks bon.

  8. 367 XP
    The Hunter's avatar

    voor elke Ps4 preorder is een bon voor afgegeven,
    dus zonder bon geen ps4

    Dit klopt niet. Alleen de mensen die een aanbetaling hebben gedaan hebben een bon! Ik heb de PS4 gepreorderd bij Media Markt en hoefde geen aanbetaling te doen als ik de kale versie wou. Echter wil ik de Mega Killzone SF bundel en werd vorige week op de hoogte gebracht dat ik de eerste rechten had na het personeel. Echter moest ik wel eerst een aanbetaling doen alvorens mijn PS4 pre-order omgezet kon worden naar een bundel. Hierna heb ik pas een officiële bon gekregen dat ik hem 29 november kan komen afbetalen en ophalen!

  9. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    [quote]Dit klopt niet. Alleen de mensen die een aanbetaling hebben gedaan hebben een bon! Ik heb de PS4 gepreorderd bij Media Markt en hoefde geen aanbetaling te doen als ik de kale versie wou. Echter wil ik de Mega Killzone SF bundel en werd vorige week op de hoogte gebracht dat ik de eerste rechten had na het personeel. Echter moest ik wel eerst een aanbetaling doen alvorens mijn PS4 pre-order omgezet kon worden naar een bundel. Hierna heb ik pas een officiële bon gekregen dat ik hem 29 november kan komen afbetalen en ophalen![/QUOTE

    ps4 zijn gereseveerd en preorderd
    dus jij zegt maw als je een kale ps4 wilt kopen(en je hebt niet gereserveerd/preorderd
    dat je dan een kan bemachtigen?

  10. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Dus kan gewoon met zijn formulier mijn ps4 ophalen en betalen?, er is geen aanbetaling gedaan dus ook geen bon, dit is de SMS die hij gehad heeft

    Jij kunt binnenkort als één van de eersten je PS4 reservering verzilveren in jouw Bart Smit winkel! Houd je mail/SMS in de gaten voor het ophaalbericht

  11. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    [quote]Dit klopt niet. Alleen de mensen die een aanbetaling hebben gedaan hebben een bon! Ik heb de PS4 gepreorderd bij Media Markt en hoefde geen aanbetaling te doen als ik de kale versie wou. Echter wil ik de Mega Killzone SF bundel en werd vorige week op de hoogte gebracht dat ik de eerste rechten had na het personeel. Echter moest ik wel eerst een aanbetaling doen alvorens mijn PS4 pre-order omgezet kon worden naar een bundel. Hierna heb ik pas een officiële bon gekregen dat ik hem 29 november kan komen afbetalen en ophalen![/QUOTE

    ps4 zijn gereseveerd en preorderd
    dus jij zegt maw als je een kale ps4 wilt kopen(en je hebt niet gereserveerd/preorderd
    dat je dan een kan bemachtigen?

    ik had ook al aan betaald bij de mediamarkt maar kon mij pakket niet omzetten

    mediamarkt groningen gaat geen eens mensen bellen je mag kiezen als je hem komt ophalen

  12. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Ik heb nog een bestel link van bart smit voor de eerst levering weet niet of iemand hier er wat mee kan.