Forum

Topic: Mods ?? een tip ;)

Anoniem's avatar

Misschien een tip voor de mods op deze mooie PSX site inclusief forum.

Waarom niet alle vragen of bestaande topics, IN de bestaande topic.
Als ik bij de topic “Playstation 3 games” gaat kijken, staan er serieus meer dan 10 verschillende topics over Grand Theft Auto 5.
En eerlijk gezegd is dat irritant, en ik denk dat er meer mensen het mij eens zijn.

Ik snap dat mensen een vraag hebben, maar kunnen ze ook stellen in de GTA5 topic.

Of zitten er toevallig geen mods die dit onderhouden ?
Anders offer ik mijn eigen graag op om jullie een handje te helpen.

PS : ik bedoel dit niet als een aanval op jullie! 😉

Gegroet Mike.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ben het wel met mikeyboy eens, maar het is natuurlijk ook een stuk verantwoording voor de leden zelf.
    Goed opletten of een nieuwe discussie nodig is voor een vraag of dat je m in een andere discussie ook kunt stellen gezien het over dezelfde game gaat zou iets moeten zijn wat alle leden zich zouden moeten kunnen bedenken.

  2. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Tuurlijk heb je gelijk , maar ik denk dat 70% het hier niet interesseert, zolang ze de antwoord maar krijgen op hun vraag. Maar die kunnen ze ook krijgen als er een algemeen topic is over dat spel. 😉

    Het is totaal onoverzichtelijk nu, bijna de hele lijst staat vol met kleine vragen over GTA5.

  3. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Mee eens, een goede clean up actie zou wonderen doen. Een subforum voor clans trouwens ook… die discussies zie je ook regelmatig voorbij komen.

  4. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Er zijn veeeeeel leden die het met je eens zijn, kijk maar in iedere nutteloze GTA topic, daar staan per topic misschien wel 3 mensen die vragen waarom een aparte topic hiervoor nodig was. Ik ben het ook compleet met jullie eens. Denk dat de verantwoordelijkheid toch wel grotendeels bij de PSX community gelegd moet worden en niet bij de mods.

  5. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Precies, en ik denk dat er best mensen zijn , zoals ik,misschien ook jullie zelfs.. die best wil helpen om de topics in de gaten te houden. Uit vrije wil.

    De “marktplaats” topics zijn allemaal prima en netjes.

    Want ik kan hier geen touw meer aan vast knopen aan al die topics 😀

  6. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik klaag al een tijdje over al die GTA V topics.. Heel veel zijn mbt GTA Online en de connectie problemen daarmee. Volgens mij mag daar allemaal wel een slotje op want de oplossing is al tig keer gegeven en de laatste update heeft 99% gefixt.

  7. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Een andere manier is natuurlijk nieuwe topics aan te maken en de oude daardoor naar de volgende pagina te verschuiven en de populaire regelmatig te bezoeken en in te posten zodat deze bovenaan blijven.

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik klaag al een tijdje over al die GTA V topics.. Heel veel zijn mbt GTA Online en de connectie problemen daarmee. Volgens mij mag daar allemaal wel een slotje op want de oplossing is al tig keer gegeven en de laatste update heeft 99% gefixt.

    Slotje is nergens voor nodig. Als het probleem is opgelost is, is er geen reden meer om in dat topic te posten. Is er wel een reden dan is het vaak iemand anders die hetzelfde probleem heeft en verduidelijking nodig heeft. Of natuurlijk mensen die gaan schreeuwen om een slotje… 😐

  9. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Slotje is nergens voor nodig. Als het probleem is opgelost is, is er geen reden meer om in dat topic te posten. Is er wel een reden dan is het vaak iemand anders die hetzelfde probleem heeft en verduidelijking nodig heeft. Of natuurlijk mensen die gaan schreeuwen om een slotje… 😐

    Klopt, jullie hebben allebei gelijk, zowel Selec1 als WJayW.

    Maar er zijn ongeveer al meer dan 10 topics over GTAV, en 1 of 2 is meer dan genoeg, omdat het bijna altijd dezelfde vragen zijn.

    En ik/wij bedoelen dit niet als aanval, maar ziet er net wat overzichtelijker uit.
    Ik kan geen andere gamesite waar ik graag kom dan PSX-Sense. Daarom dacht ik eventjes mee. 🙂

  10. 2457 XP
    peyj's avatar

    Slotje is nergens voor nodig. Als het probleem is opgelost is, is er geen reden meer om in dat topic te posten. Is er wel een reden dan is het vaak iemand anders die hetzelfde probleem heeft en verduidelijking nodig heeft. Of natuurlijk mensen die gaan schreeuwen om een slotje… 😐

    Als er 5 topics zijn waarin mensen problemen aangeven m.b.t. connectie problemen met GTA Online en dat daar 5x dezelfde stappen worden aangegeven te doorlopen dan zijn er toch 4 overbodig? Als mensen problemen hebben moeten ze leren bestaande topic te gebruiken. Als iedereen nieuwe topics blijft aanmaken voor ieder probleempje dan raken de oplossingen ook verspreid. Ik zeg ook niet alles sluiten, maar dat de mods even de tijd nemen om te zien wat wel en niet relevant is en die topics sluiten.

  11. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik ben het wel met jullie eens. De eerste 4 pagina’s gaan over GTA V of FIFA 14. De topics zoals eerder [OOT] (Only One Topic) zijn ondergesneeuwd. Ik ga kijken wat ik kan doen.

    *Topic verplaatst naar “PSX-Sense Feedback & Aankondigingen”*

  12. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik ben het wel met jullie eens. De eerste 4 pagina’s gaan over GTA V of FIFA 14. De topics zoals eerder [OOT] (Only One Topic) zijn ondergesneeuwd. Ik ga kijken wat ik kan doen.

    *Topic verplaatst naar “PSX-Sense Feedback & Aankondigingen”*

    Goed bezig collega 😉

  13. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Haha, ik zoeken in de PS3 threaht, staat die hier 😀

    @ Zocalox, en de rest van de PSX crew, thanks guys.
    En nogmaals, we bedoelen het niet als een aanval, maar dat hadden jullie wel door denk ik. 😉