Forum

Topic: Intertoys levering PS4

Anoniem's avatar

Iemand al een verzendbevestiging gehad?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 30 XP
    edraket's avatar

    Iemand al een verzendbevestiging gehad?

    Ja, vanmorgen rond uurtje of 9

  2. 3 XP
    kleineherman's avatar

    Ik heb in een lokale winkel besteld en ben zojuist gebeld dat ik die morgen kan komen halen.

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Yep, ik heb net ook van iemand die ‘m bij Intertoys besteld heeft vernomen dat ie gebeld is; PS4 ligt klaar en kan morgen afgehaald worden.

  4. 371 XP
    Booyah's avatar

    Heb ‘m net ook gekregen, ze zeiden eerst tegen me dat ik de mail in de ochtend kreeg maar ik had hem toen nog niet dus begon ik even te twijfelen. But have fun morgen! 😉

  5. 7 XP
    spykerrang's avatar

    ik ben niet gebeld of iets door lokale winkel maar ik ga er van uit dat ik hem morgen kan ophalen want heb gisteren nog gebeld en ze zijden dat ze hem morgen binnen hadden

  6. 1 XP
    wtrbuit's avatar

    Ik ben gisteren gebeld door de Intertoys bij mij in het dorp. Er is iets goed mis gegaan met de levering. Ze moesten een x aantal kale PS4’s hebben, maar kregen daarvoor PS4 bundels met de game Killzone. Echter ook niet genoeg en ben nu de eerstvolgende op de lijst als er ergens nog een tevoorschijn komt :'(

  7. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Ik ben gisteren gebeld door de Intertoys bij mij in het dorp. Er is iets goed mis gegaan met de levering. Ze moesten een x aantal kale PS4’s hebben, maar kregen daarvoor PS4 bundels met de game Killzone. Echter ook niet genoeg en ben nu de eerstvolgende op de lijst als er ergens nog een tevoorschijn komt :'(

    Oef, moeilijk op zon laatste moment :s