Forum

Topic: Ps plus problemen

Anoniem's avatar

Ik heb een jaa abbo gehaald maar dat werkt niet ! Mij is et wel gelukt om gwn aan te melden en in de ps store te komen maar dan moet ik me code in vullen en dan heb ik dat gedaan en dan gaat ie weer naar het homescreen maar dan is ie niet geactiveerd weten jullie hoe dit werkt
??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    wordt aan gewerkt door Sony. Door alle drukte werkt het niet meer.

  2. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Ik heb een jaa abbo gehaald maar dat werkt niet ! Mij is et wel gelukt om gwn aan te melden en in de ps store te komen maar dan moet ik me code in vullen en dan heb ik dat gedaan en dan gaat ie weer naar het homescreen maar dan is ie niet geactiveerd weten jullie hoe dit werkt
    ??

    Bij mij wil niks qua codes werken. Dan maar ff zonder xtra’s

  3. 177 XP
    Vork's avatar

    Heb hetzelfde. Probeer het later dit weekend nog wel eens.

  4. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Hier idem dito… Waar ik het meest bang voor ben is dat Sony strax denkt dat de code al gebruikt is.

  5. 821 XP
    Crusader's avatar

    Heb de code via de webstore op de iPad geactiveerd.
    Daarna downloaden naar ps4 gekozen, dat werkte wel.

  6. 4 XP
    Lerek's avatar

    Heb de code via de webstore op de iPad geactiveerd.
    Daarna downloaden naar ps4 gekozen, dat werkte wel.

    kun je vertellen welke webstore precies? ik probeer nu namelijk via de playstation app (ook op ipad) de code in te losse, maar krijg de volgende melding: ”deze prepaidcard kan niet verzilverd worden op een pc”.

  7. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Heren; wat is de status? Nog steeds problemen?

    Wilde vandaag even rustig de PS store gaan verkennen namelijk 🙂

  8. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik heb gisteren de store gewoon gebruikt om resogun en contrast te downloaden. Het werkte echt ontzettend langzaam. Ik heb geen voucher codes gebruikt, omdat ik tot 2015 plus member ben. Ik kan daar dus geen uitspraak over doen

  9. 8815 XP
    7th-son's avatar

    downloaden ging bij mij uiteindelijk ook gister avond
    in de middag kon ik nog niet eens wat downloaden, en zelfs heel moeilijk online komen
    was ook wel te verwachten natuurlijk, vanwege de drukte

    vouches/codes inlossen werkt nu gewoon niet, dat is tijdelijk uitgeschakeld door sony zelf
    misschien vandaag nog eens proberen?

  10. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    downloaden ging bij mij uiteindelijk ook gister avond
    in de middag kon ik nog niet eens wat downloaden, en zelfs heel moeilijk online komen
    was ook wel te verwachten natuurlijk, vanwege de drukte

    vouches/codes inlossen werkt nu gewoon niet, dat is tijdelijk uitgeschakeld door sony zelf
    misschien vandaag nog eens proberen?

    Vanaf gisteravond kon ik ook downloaden en inderdaad de voucher werkte nog niet. Ik w8 nog even met de vouchers, eerst maar eens beslissen of ik op mijn sub met ps plus blijf of dat ik een nieuwe master maak.

  11. Anoniem -
    Anoniem-5072's avatar

    Ik heb net ps plus gehaald en het werkt niet ik heb me ps4 ook al opnieuw opgestart

  12. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @Anoniem-5072: waar heb je je plus vandaan?
    Werkte de code wel of ging het niet via een code?

  13. Anoniem -
    Anoniem-6582's avatar

    Ik kan men ps plus niet verlengen maar het loopt 27 mei af wat kan ik doen

  14. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @Anoniem-6582: dat komt waarschijnlijk door het feit dat PlayStation Plus gaat “veranderen” in juni.
    Kun je geen losse maand kopen in de winkel? Wellicht kan het ook nog door een foutje komen

  15. Anoniem -
    Anoniem-5008's avatar

    Dus nu ps plus abbo nemen is geen goed idee dan?

  16. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @Anoniem-5008: waarom niet? Er veranderd niets aan de originele plus qua prijs en inhoud. Er komen alleen nog 2 tiers bovenop om uit te kiezen

  17. Anoniem -
    Anoniem-136's avatar

    Ik heb een jaar abonnement gekocht bij bol.com heb code ingevuld maar an een paar dagen wilt mijn games het niet doen en ik orde gestuurt naar psplus screen van dat je moet kopen maar bij account staat er gewoon een psplus plusje en voor de rest staat er dat ik pspul heb behalve als ik psplus games wil spelen

  18. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @Anoniem-136: heb je hier voor al eerder plus gehad?
    Je kan alleen de games spelen die je maandelijks in de plus gezet worden, en je zelf toevoegd aan je bibliotheek of die je download.

    Begrijp ik het verkeerd, dan moet je je vraag misschien wat duidelijker stellen. Het is een beetje een zootje