Forum

Topic: FIFA14 upgrade digital version

Anoniem's avatar

Hebben hier nog meer mensen FIFA14 in de PSN Store gekocht, en kunnen nou niet upgraden op de PS4?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 882 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Voor Fifa is het er nooit geweest…. Alleen games die Sony aangaf en daar zat Fifa nooit bij. Sommige winkels deden wel aan een Fysieke upgrade.

  2. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    jep, bij Game Mania kon je je Fysieke current gen inruilen+20euro voor een next gen versie. Bij andere winkels weet ik niet of zij het ook doen.
    grts

  3. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Nou ik weet dat FIFA in de game zelf ook adverteert met upgraden.. dus dat vind ik dat wel een lichtelijke oplichting.

  4. 882 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Nou ik weet dat FIFA in de game zelf ook adverteert met upgraden.. dus dat vind ik dat wel een lichtelijke oplichting.

    Na geef dan een link waar dat word gezegt. De reden waarom ik geen fifa haalde was omdat er geen upgrade was zoals de andere games. Je zal het wel verward hebben met het gegevens meenemen van je ps3 naar de ps4.

  5. 874 XP
    Esromeron's avatar

    Na geef dan een link waar dat word gezegt. De reden waarom ik geen fifa haalde was omdat er geen upgrade was zoals de andere games. Je zal het wel verward hebben met het gegevens meenemen van je ps3 naar de ps4.

    En toch krijg je een ‘Welcome back’ beloning omdat je het zogenaamd ge-upgrade hebt. Ik was ook in de veronderstelling dat Fifa bij de upgrade actie zat. Mooi niet dus. Fifa maar wéér voor de volle prijs gekocht dus. Baal nu een beetje van mijn PS3 versie.. (digitaal, dus niet mogelijk om door te verkopen). Lesje: Voortaan beter lezen 😉

  6. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Na geef dan een link waar dat word gezegt. De reden waarom ik geen fifa haalde was omdat er geen upgrade was zoals de andere games. Je zal het wel verward hebben met het gegevens meenemen van je ps3 naar de ps4.

    In de FIFA14 stond zelf UPGRADE met grote letters.. erg misleidend

  7. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Upgrade “als in verschillende retailers maken die optie beschikbaar om het eventueel in te wisselen voor een extra prijsje” Niet duidelijk maar zeker niet misleidend

  8. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Zet er dan bij digital not included.. EA adverteert er zelf mee, dus dan verwacht je ook digitaal.

  9. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    ik ging er ook van uit dat het kon.
    Lichtelijk terleurgesteld toen het niet kon.
    En om 20 euro uit te geven voor een upgrade bij gm vind ik te ver gaan.
    10 had ik gerust betaald, maar ook niet meer.