Forum

Topic: Wel of niet? (AC/NFS)

Anoniem's avatar

Mede PS4-Bezitters: Ik heb even een vraagje!

Op dit moment heb ik alleen Fifa14 en Cod Ghosts voor mijn Ps4. (ik heb bf4 verkocht omdat ik hem niet leuk vond).
Nu wil ik graag een game extra hebben, ik twijfel tussen AC4 Black Flag en NFS Rivals.

Ik heb AC1, 2 & Brotherhood met veel plezier gespeeld, bij Revelations ben ik afgehaakt omdat ik het te eentonig en herhalend begon te vinden. Ik heb dus ook 3 niet gespeeld. Is AC BlackFlag leuk om te spelen als je 2 delen van het verhaal gemist hebt? Dat is namelijk t puntje waarop ik twijfel.

Over NFS Rivals hoor ik gemengde verhalen. Het schijnt niet zo fijn te spelen voor een racegame omdat deze maar 30 fps is…. In hoeverre heb je hier last van? De laatste NFS game die ik kapot gespeeld heb is NFS Underground… (best lang geleden dus). Wat zijn jullie ervaringen met Rivals? Is het tof of wordt het snel saai? En die 30fps? is dat storend???\

Thankssss

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Lastige ja… Is net als peren met appels vergelijken haha. Als je ac eentonig vond weet ik niet of je 4 een wereld van verschil vindt. Wat wel tof is dat je nu veel meer tijd op je boot doorbrengt, wat weer samen gaat met groffe 1op1 gevechten tussen andere schepen wat ik zelf erg leuk vindt. Nog een reden om voor ac te gaan ipv nfs is dat nfs waarschijnlijk eerder afprijst.. Dit is mijn ervaring dan hè. Het is maar net wat je wilt ik zou zeggen check de reviews en de YouTube beelden! Succes

  2. 140 XP
    Wes1987's avatar

    Lastige ja… Is net als peren met appels vergelijken haha. Als je ac eentonig vond weet ik niet of je 4 een wereld van verschil vindt. Wat wel tof is dat je nu veel meer tijd op je boot doorbrengt, wat weer samen gaat met groffe 1op1 gevechten tussen andere schepen wat ik zelf erg leuk vindt. Nog een reden om voor ac te gaan ipv nfs is dat nfs waarschijnlijk eerder afprijst.. Dit is mijn ervaring dan hè. Het is maar net wat je wilt ik zou zeggen check de reviews en de YouTube beelden! Succes

    Klopt… het is inderdaad appels met peren vergelijken. zijn totaal andere games. beide games liggen voor 40 euro bij de saturn, das een aantrekkelijke prijs. Dat ik zoveel van t verhaal gemist heb houdt mij tegen AC te kopen 🙁

  3. 46 XP
    Lutiano's avatar

    Heyhey ik zou voor nfs gaan, ik heb nu zelf fifa14, ghosts, bf4, en nfs en met fifa en nfs vermaak ik me nog het meest opzich zit er wel leuke afwisseling in de gameplay in omdat je kunt switchen tussen cops en racers, mischien kan de review hier de doorslag geven.

  4. 495 XP
    patrick3's avatar

    Zou zelf ook voor NFS zijn gegaan! Jammer dat die uitverkocht is bij saturn. kosten de games namelijk 42eu. AC 4 is der nog wel.

  5. 362 XP
    Coelers's avatar

    Rivals is echt een heel tof spel. AC komt uiteindelijk ook wel in mijn collectie maar wil eerst deel 3 nog uitspelen.

  6. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Mede PS4-Bezitters: Ik heb even een vraagje!

    Op dit moment heb ik alleen Fifa14 en Cod Ghosts voor mijn Ps4. (ik heb bf4 verkocht omdat ik hem niet leuk vond).
    Nu wil ik graag een game extra hebben, ik twijfel tussen AC4 Black Flag en NFS Rivals.

    Ik heb AC1, 2 & Brotherhood met veel plezier gespeeld, bij Revelations ben ik afgehaakt omdat ik het te eentonig en herhalend begon te vinden. Ik heb dus ook 3 niet gespeeld. Is AC BlackFlag leuk om te spelen als je 2 delen van het verhaal gemist hebt? Dat is namelijk t puntje waarop ik twijfel.

    Over NFS Rivals hoor ik gemengde verhalen. Het schijnt niet zo fijn te spelen voor een racegame omdat deze maar 30 fps is…. In hoeverre heb je hier last van? De laatste NFS game die ik kapot gespeeld heb is NFS Underground… (best lang geleden dus). Wat zijn jullie ervaringen met Rivals? Is het tof of wordt het snel saai? En die 30fps? is dat storend???\

    Thankssss

    Maakt totaal niet uit of je vorige delen hebt gespeeld, want qua verhaal heeft het bijna niks van doen met de oude ac games. Ik ben zelf ook afgehaakt bij revelations, daarna ac3 wel weer gespeeld en nu ac4 ook weet. En ik moet zeggen dat het beste een toffe game is. Wel idd het bekende Ac werk, maar ook veel op de boot. Echt wel een toffe game.
    Qua nfs daar ben ik wat minder enthousiast over. Vind het wat eentonig qua racen. Ziet er wel mooi uit.

  7. 140 XP
    Wes1987's avatar

    Kom net van de Saturn. Ik dacht mooi, 42 euro voor een game. Dat is dus alleen zo als je er 3 haalt…. -__-

  8. 362 XP
    Coelers's avatar

    Kom net van de Saturn. Ik dacht mooi, 42 euro voor een game. Dat is dus alleen zo als je er 3 haalt…. -__-

    Of als je m via internet besteld…..

  9. 140 XP
    Wes1987's avatar

    Of als je m via internet besteld…..

    daar is hij uitverkocht 🙁

  10. 362 XP
    Coelers's avatar

    Dat is balen zeg. Hopen dat ie snel weer op voorraad is dan.

  11. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    Mede PS4-Bezitters: Ik heb even een vraagje!

    Op dit moment heb ik alleen Fifa14 en Cod Ghosts voor mijn Ps4. (ik heb bf4 verkocht omdat ik hem niet leuk vond).
    Nu wil ik graag een game extra hebben, ik twijfel tussen AC4 Black Flag en NFS Rivals.

    Ik heb AC1, 2 & Brotherhood met veel plezier gespeeld, bij Revelations ben ik afgehaakt omdat ik het te eentonig en herhalend begon te vinden. Ik heb dus ook 3 niet gespeeld. Is AC BlackFlag leuk om te spelen als je 2 delen van het verhaal gemist hebt? Dat is namelijk t puntje waarop ik twijfel.

    Over NFS Rivals hoor ik gemengde verhalen. Het schijnt niet zo fijn te spelen voor een racegame omdat deze maar 30 fps is…. In hoeverre heb je hier last van? De laatste NFS game die ik kapot gespeeld heb is NFS Underground… (best lang geleden dus). Wat zijn jullie ervaringen met Rivals? Is het tof of wordt het snel saai? En die 30fps? is dat storend???\

    Thankssss

    Ik zou voor ac4 gaan het Is echt een mooi spel met goeie graphics en een heel nieuw verhaal en ik vind dat de laatste tijdnfs te eentonig wordt of het Is en remake van een oudere versie zoals rivals lijkt verdacht veel op en eerdere deel genaamd undercover vind ik dan maar het Is inderdaad lastig als je beide games wel leuk vind ik moet wel zeggen dat je bij ac4 echt verbetering ziet tussen de ps3 en ps4 maar ja het blijft lastig

  12. 586 XP
    Zuko's avatar

    AC4 singelplayer is geweldig, maar als je hem uitgespeeld heb leg je hem in de kast en raak je hem niet meer aan.
    NFS Rivals is erg leuk, zowel de racer als de politie kant is erg leuk om te spelen en als je het maximale level bereikt heb kan je nog online free roamen.

    Als je 1 game kan kiezen dan zou ik voor NFS rivals kiezen, maar heb je genoeg geld voor 2, neem ze dan allebei.