Forum

Topic: Freerecordshop verkoopt geen fysieke ps4 games?

Anoniem's avatar

Ik was in Freerecordshop Hilversum en ik vroeg of ze ps4 games verkopen. zegt een van die medewerkers dat ze nog niet binnen zijn en GEEN idee hebben wanneer die binnen komen. De console zelf kunnen ze wel vergeten tot 2014, want daar weten ze ook niks van zeiden ze. Ook vroeg ik of dat voor andere freerecorshops geldt en die medewerker zei ja, alle Freerecordshops in heel nederland verkopen geen fysieke ps4 games dus ik dacht WTF. Daarom mijn vraag aan jullie. Is dat waar? of hebben jullie ergens ps4 games gezien in FRS winkel bij jullie in de buurt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Who cares? De prijzen van FRS zijn sowieso altijd veel te hoog, dus die kan je beter vermijden.

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Gamemania kan je beter ook gaan vermijden. €70 per PS4 game. “t Is dat ik nog een bon van de GM heb en dus daar Killzone ga halen. Voor de rest haal ik mijn PS4 games elders

  3. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Gamemania kan je beter ook gaan vermijden. €70 per PS4 game. “t Is dat ik nog een bon van de GM heb en dus daar Killzone ga halen. Voor de rest haal ik mijn PS4 games elders

    wat ik wel merk is dat in bv: mediamarkt niet het volledige assortiment ps4 games wordt verkocht. Ik zocht battlefield 4 voor ps4 en kond deze enkel bij gamemania vinden. Ik spreek hier wel over Belgische stores.

  4. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    wat ik wel merk is dat in bv: mediamarkt niet het volledige assortiment ps4 games wordt verkocht. Ik zocht battlefield 4 voor ps4 en kond deze enkel bij gamemania vinden. Ik spreek hier wel over Belgische stores.

    Dat is mogelijk omdat de PS4-versie van BF4 was uitverkocht bij meerdere winkels van de week. Bij Saturn hier lag BF4 er dinsdag niet toen ik kwam, maar vrijdag hadden ze ze wel weer. Ik denk dat veel mensen BF4 bij hun PS4 kopen vanwege het kleine aanbod aan games op het moment. Overigens is die game helemaal niet af.. Geluid valt continu weg, veel lag, game crasht continu en zo zijn er nog veel meer bugs. Kut EA. Ik speel de game voorlopig ook niet meer totdat die is gefixed. Zit er niet op te wachten dat m’n PS4 naar de klote gaat door die game. Killzone multiplayer is minstens zo vermakelijk.

  5. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Frs,gm beide te duur.

  6. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Dat is mogelijk omdat de PS4-versie van BF4 was uitverkocht bij meerdere winkels van de week. Bij Saturn hier lag BF4 er dinsdag niet toen ik kwam, maar vrijdag hadden ze ze wel weer. Ik denk dat veel mensen BF4 bij hun PS4 kopen vanwege het kleine aanbod aan games op het moment. Overigens is die game helemaal niet af.. Geluid valt continu weg, veel lag, game crasht continu en zo zijn er nog veel meer bugs. Kut EA. Ik speel de game voorlopig ook niet meer totdat die is gefixed. Zit er niet op te wachten dat m’n PS4 naar de klote gaat door die game. Killzone multiplayer is minstens zo vermakelijk.

    Je ps4 zal hier geen last door ondervinden hoor. En trouwens, het crashen en dergelijke heb ik nog maar 1 keer gehad, voor de rest heb ik de multiplayer van bf4 perfect kunnen spelen.

  7. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Bestaat Freerecordshop nog?

  8. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Bestaat Freerecordshop nog?

    In een uitgeklede versie. Zootje winkels zijn gesloten

  9. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    In Capelle A/D IJssel hebben ze ook geen PS4 games.
    Wel PS3 games, GT6 , 69.99…. en dat is nog geen eens de special edition.

  10. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Gewoon dat soort winkels vermijden voor je games, waarom zou je 70 euro willen betalen voor een PS4-game?

  11. 3140 XP
    moes's avatar

    Gewoon dat soort winkels vermijden voor je games, waarom zou je 70 euro willen betalen voor een PS4-game?

    haha op dit moment kan ik het niet vermijden, want ik heb nog een FRS tegoed bon van 84 euro liggen en die wil ik straks gebruiken voor BF4 PS4 versie, ALS ik mn ps4 straks krijg tenminste. ik heb mijn games aan FRS verkocht, vandaar die 84 euro tegoedbon. ik kan niks anders op dit moment.

  12. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Je ps4 zal hier geen last door ondervinden hoor. En trouwens, het crashen en dergelijke heb ik nog maar 1 keer gehad, voor de rest heb ik de multiplayer van bf4 perfect kunnen spelen.

    Toch neem ik liever geen risico’s. Speelde veel GTA IV op de X360 waar modders je console vaak lieten vastlopen voor de “fun”. M’n X360 is daardoor enorm naar de klote gegaan waardoor deze veel trager is geworden dan voorheen. Nu is het een voordeel dat BF4 niet vastloopt, maar ik een crashrapport te zien krijg maar toch ben ik er niet gerust op dat het geen schade toebrengt aan het systeem. Ik wacht liever tot de game normaal functioneert voordat ik de game opnieuw ga spelen.

    Overigens ben ik blij voor je dat je verder geen problemen hebt met BF4, je bent één van de weinige gezien het hele internet volstaat met klachten over bugs die in de game zitten. Het is duidelijk te zien dat de game gewoon niet af is maar ze de game toch gereleased hebben om lekker te kunnen profiteren van alle day-one adopters van de PS4 die een game zoeken. Battlefield 4 is het voorbeeld van hoe Watch Dogs zou zijn als Ubisoft de game niet uigesteld zou hebben. Verschil is dat EA het geen ene moer kan schelen wat voor game ze afleveren, als het geld maar binnenstroomt.

  13. 3140 XP
    moes's avatar

    weet iemand of het beter is als ik gewoon battlefield 4 ps3 versie koop en dan later upgrade naar ps4 digitale versie. is dat eigenlijk wel mogelijk ?

  14. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Toch neem ik liever geen risico’s. Speelde veel GTA IV op de X360 waar modders je console vaak lieten vastlopen voor de “fun”. M’n X360 is daardoor enorm naar de klote gegaan waardoor deze veel trager is geworden dan voorheen. Nu is het een voordeel dat BF4 niet vastloopt, maar ik een crashrapport te zien krijg maar toch ben ik er niet gerust op dat het geen schade toebrengt aan het systeem. Ik wacht liever tot de game normaal functioneert voordat ik de game opnieuw ga spelen.

    Overigens ben ik blij voor je dat je verder geen problemen hebt met BF4, je bent één van de weinige gezien het hele internet volstaat met klachten over bugs die in de game zitten. Het is duidelijk te zien dat de game gewoon niet af is maar ze de game toch gereleased hebben om lekker te kunnen profiteren van alle day-one adopters van de PS4 die een game zoeken. Battlefield 4 is het voorbeeld van hoe Watch Dogs zou zijn als Ubisoft de game niet uigesteld zou hebben. Verschil is dat EA het geen ene moer kan schelen wat voor game ze afleveren, als het geld maar binnenstroomt.

    Ik ben inderdaad één van de weinige, maar ik denk dat ik gewoon veel geluk zal gehad hebben met de servers. Waar ik wel een probleem mee heb dat is de singleplayer savedata, deze verdwijnt steeds opnieuw na het spelen van de multiplayer. Gelukkig was ik zo slim om mijn complete singeplayer data op de PSplus servers te uploaden

  15. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Je ps4 zal hier geen last door ondervinden hoor. En trouwens, het crashen en dergelijke heb ik nog maar 1 keer gehad, voor de rest heb ik de multiplayer van bf4 perfect kunnen spelen.

    Speel je wel multiplayer? En conquest large? Zo ja, dan is het onmogelijk dat je nergens last van hebt.
    Je kan niet geluk hebben met zogenaamde “goede servers”

  16. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Speel je wel multiplayer? En conquest large? Zo ja, dan is het onmogelijk dat je nergens last van hebt.
    Je kan niet geluk hebben met zogenaamde “goede servers”

    Ja, deze modes speel ik en ik heb maar 1x gehad dat de game crashte, ik lieg er heus niet om, het positieve mag ook gezegd worden. Kijk naar livestreams, daar gamen ze uren op rij zonder een crash. Het bewijs is er.

  17. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ja, deze modes speel ik en ik heb maar 1x gehad dat de game crashte, ik lieg er heus niet om, het positieve mag ook gezegd worden. Kijk naar livestreams, daar gamen ze uren op rij zonder een crash. Het bewijs is er.

    Dan speel je veel snachts en s’ochtends denk ik, want ik heb gemerkt tijdens die uren dat BF4 niet veel crashed, anders zou ik het niet weten hoe ik jouw verhaal geloofwaardig moet maken voor mezelf 😉

  18. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Dan speel je veel snachts en s’ochtends denk ik, want ik heb gemerkt tijdens die uren dat BF4 niet veel crashed, anders zou ik het niet weten hoe ik jouw verhaal geloofwaardig moet maken voor mezelf 😉

    De keren dat ik battlefield online speelde waren inderdaad s’ochtends, maar er zijn toch echt genoeg streams in de dag waarop geen crashes te zien zijn. En de crashes die er zijn, daar vertrouw ik DICE voor, ze zullen de problemen heus wel oplossen geef ze gewoon wat tijd, GTA 5 werkte wel helemaal niet online. Battlefield werkt wel MAAR met de nodige crashes. Ik zeg niet dat het normaal is dat deze problemen er zijn, maar zulke fouten worden echt opgelost hoor, maak je geen zorgen 🙂