Forum

Topic: ac4 social events/ uplay/ acinitiates

Anoniem's avatar

Goedenavond/morgen iedereen:)

Na heel wat uren in assassins creed te stoppen kreeg ik tijdens een sequentie waarin ik het eiland niet af mocht een melding dat ik een social event(bij mij een white whale) had gevonden. En het zou zo moeten zijn dat je deze events normaliter tot vaak tegen komt. Helaas heb ik last van het uplay probleem waar nog steeds geen fix voor is.

Uplay is er namelijk niet op aangepast om meer dan 100 vrienden aan te kunnen(vreemd genoeg heb ik er 84) en dat geeft dus problemen blijkbaar.

Ik krijg dus geen social events op die ene na en geen van mijn vrienden kan mijn schepen zien.
Ook heb ik gemerkt dat de uplay en acinitiates integratie niet werkt want de multiplayer spullen die geunlockt zouden moeten worden. Worden bij mij dus ook niet unlockt.

Iemand hier ook last van of een oplossing?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ik weet er niet het fijne van, maar een paar dingen zijn mij wel opgevallen:

    * Ik kreeg gisteren voor het eerst via een PSN-vriend die ook AC4 speelt de locatie van die witte walvis door. En ook hielp hij mij gisteren met de naval missions, waardoor ik ze sneller afrondde. Ik heb eens gekeken of ik hem ook kon helpen, maar heb geen idee waar ik dit kan vinden!
    Dus dan lijkt het alsof hij MIJ wel kon zien en helpen, maar ik HEM niet… Al weet ik niet of deze conclusie juist is.

    * De spullen die ik bij U-play heb unlocked kan ik gebruiken. In de singleplayer in ieder geval, multiplayer heb ik nog niet gedaan.

    * En ik vind het jammer dat de companion app niet werkt op m’n Xperia. Op de S3 van m’n vriendin dan weer wel… Maar nu kan ik niet op het werk vlootjes op pad sturen tijdens het sanitair ontspannen… 😛

  2. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ben gisteren volgens mij ook naar zo’n missie op zee toe gegaan.. maar kon er niks doen/zien. Ik heb ook nog geen idee hoe het werkt ‘maar ben er eigenlijk ook nog niet zo mee bezig geweest’.