Forum

Topic: Ps3 blijft hangen

Anoniem's avatar

Goedemiddag,

Ik probeer een spel te downloaden via de store maar telkens als ik er op klik loopt het systeem meteen vast dit is bij mij alle software paketten

Heb t geprobeerd met Grid 2 en nog een ps+ game en ja ik heb ps+!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    kijk eens of je geheugen niet te vol is 🙂

  2. 16 XP
    King-jeroen95's avatar

    kijk eens of je geheugen niet te vol is 🙂

    Heb nog meer dan 200 gb over :p

  3. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Het issue zou te maken kunnen hebben met de laatste store update.

    Welke firmware versie heb je momenteel geinstalleerd? De laaste optionele (4.53) of de laatste verplichte (4.50).

    Je zou nog kunnen proberen de games via de SEN store (via een browser op de pc) te downloaden of als download aanzetten en kijken of de games dan wel gedownload worden.

  4. 16 XP
    King-jeroen95's avatar

    Het issue zou te maken kunnen hebben met de laatste store update.

    Welke firmware versie heb je momenteel geinstalleerd? De laaste optionele (4.53) of de laatste verplichte (4.50).

    Je zou nog kunnen proberen de games via de SEN store (via een browser op de pc) te downloaden of als download aanzetten en kijken of de games dan wel gedownload worden.

    Heb alles recent geupdated store ook kan zijn dat het n fout in store is wamt het is dus bij alles ook demo’s mja morge ps4

  5. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Heb alles recent geupdated store ook kan zijn dat het n fout in store is wamt het is dus bij alles ook demo’s mja morge ps4

    dat is mijn vermoeden dus ook, je zou de workaround via de pc kunnen proberen.

  6. 919 XP
    Floepert's avatar

    Ik zou het niet weten sorry.

  7. 3 XP
    Armageddonx7's avatar

    Goedemiddag,

    Ik probeer een spel te downloaden via de store maar telkens als ik er op klik loopt het systeem meteen vast dit is bij mij alle software paketten

    Heb t geprobeerd met Grid 2 en nog een ps+ game en ja ik heb ps+!

    Hier het zelfde probleem. 250GB Slim, versie 4.53 met 180GB vrij

  8. 16 XP
    King-jeroen95's avatar

    Probleem opgelost, installeer de store opnieuw en dan doet ie t weer:)

  9. 3 XP
    Armageddonx7's avatar

    Probleem opgelost, installeer de store opnieuw en dan doet ie t weer:)

    Bedankt voor de tip, alles werkt weer!
    MArco

  10. 1 XP
    jeffjeff's avatar

    Probleem opgelost, installeer de store opnieuw en dan doet ie t weer:)

    Supper bedankt is gelukt!!!

    Thanks!