Forum

Topic: PS3 gebruikers account

Anoniem's avatar

Nu ik me ps4 straks na me werk gaat ophalen heb ik een vraag over mijn gebruikers account op de ps3 aangezien ik me ps3 te koop gaat zetten. Kan ik mijn gebruikers account op me ps3 verwijderen en hem dan gewoon weer gebruiken op de ps4 ? of is die dan volledig verwijdert ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Nee je verwijdert hem dan alleen van je ps3 en met je username/mailadres en je wachtwoord zetje hem zo op je ps4 heb ik ook gedaan ging perfect. Alles gaat mee. Zelfs je trophys

  2. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    Bah, vieze rotterdammer, jou help ik niet. Stinkvolk

  3. 8831 XP
    7th-son's avatar

    je kunt hem deactiveren in het xmb, alleen verwijderen vind ik persoonlijk ook niet genoeg
    deactiveren kan ook altijd nog via http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/
    en dan kijken bij account beheren
    let op: via de website kan alleen 1x per half jaar

  4. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Zou aanraden je profiel te verwijderen, gezien deze verder opgeslagen is op de Sony servers waardoor je m wel kunt gebruiken op je ps4.
    Verder zou ik daarna, puur voor de zekerheid, de ps3 terugzetten naar fabrieksinstellingen. Dit zorgt ervoor dat er ook geen rest data achterblijft zoals savegames, installs, etc.
    De koper krijgt dan ook echt een kale ps3.

  5. 53 XP
    RS010's avatar

    Bah, vieze rotterdammer, jou help ik niet. Stinkvolk

    Haha triest kind… zoals je ziet heeft de rest me wel geholpen, bedankt gasten !!

  6. 382 XP
    e-man's avatar

    jammer dit weer.. maar ik zie dat je geholpen bent….

  7. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    je kunt hem deactiveren in het xmb, alleen verwijderen vind ik persoonlijk ook niet genoeg
    deactiveren kan ook altijd nog via http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/
    en dan kijken bij account beheren
    let op: via de website kan alleen 1x per half jaar

    Idd je moet je account nog wel deactiveren op je PS3, deactiveren via sony’s site werkte voor mijn defecte ps3 niet, ik moest contact opnemen met Sony zelf om mijn ps3 te deactiveren.

  8. 8831 XP
    7th-son's avatar

    Idd je moet je account nog wel deactiveren op je PS3, deactiveren via sony’s site werkte voor mijn defecte ps3 niet, ik moest contact opnemen met Sony zelf om mijn ps3 te deactiveren.

    Dat is wel heel apart! Ik kon er destijds zelf een ps3 mee deactiveren die stuk was!
    Geloof wel dat alles dan gedeactiveerd werd, maar dat is een kwestie van ps3 opstarten en opnieuw activeren