Forum

Topic: Unboxing ps4

Anoniem's avatar

Vandaag had ik examen in de namiddag. Mijn ps4 was juist geleverd in de winkel 🙁
De oplossing? MIJN ZUS GING ER ACHTER, ZIJ ZIT ER TOCH 5 min van te voet. En ik 40 minuten met de trein 😀

Dus in haar middag pauze heeft ze hem gaan halen. Vervolgens ben ik hem gaan ophalen 😀


Deze zak maar als vermomming gebruikt zodat ik geen conflicten op straat kreeg 😀
Tenslotte moest deze zak nog een paar kilometers reizen: inclusief op de fiets een km’ke 😛 . Na 2 lichte botsen op de grond begon mijn hart tekeer te gaan.. Maar gelukkig leefde het ding nog 😛


Allright, thuis gearriveerd. De zenuwen van enthousiasme gingen maar eens op hol. Is dit ding wel echt? Heb ik hem echt???


JAAAAAA, hij is echt. Omg ik droomde niet


Check up: bovenkant, zenuwen slaan op hol!


Oké, oké het is echt !!!!


Toch nog maar eens de andere kant bekijken, voor veilig gevoel te hebben. Nee jong gewoon omdat ik het wil 😛


Holy shit het is echt!!!!!!!!! Nu weet ik het zeker!!


Nog een laatste blik, bye bye doos


I’m opening it!!! ORGASME!!!!!!!!!!!!!!!!


THIS IS FOR THE PLAYERS!!!!!!!


Holy shit…WAAAHHHHHHH FOR THE GOD DAMN GAMERS !!!


This is for the recruits, weg ermee 😀


COMING CLOSER AND CLOSER!!!!!


SAY WHAAAAAAAAA T THIS IS FOR THE REAL GAMERS!!!!!!!! ORGASME!!! STILL MOMENT, SONY BEDANKEN


Oh, boy. What a badboy!!!


NICE!!!!! Almost there!


You gotta be kiddin me, Sony let me god damn breath!


I can’t god damn breath! Enough with pictures from this badboy!


Allright orgasm to the limit !

YOU JOKING RIGHT???

THIS IS ORGASM TO THE LIMIT, WAPOOOOOW(vanossgaming)

….

Allright normaal ging ik het gisteren doen maar kon er gewoon niet afblijven!

Wat ik merkte: alles werkt perfect, juist voor de update vond hij geen internet. Gelukkig is de update toch gelukt…

Ik heb die 3 +- 400mb wel 5 keer mogen downloaden. Internet ging altijd weg bij de laatste seconden wanneer hij aan het downloaden was 🙁

Achter dit waren alle problemen zogoed als weg. Ik was echt verbaasd van de os. Het is echt slick AND smooth .

Die games en updates downloaden gaat echt aangenaam vooruit. En van mp naar menu gaan??? SICK!!!!!! Ik wist niet dat je mp kon laten multitasken

Allee kga jullie nu laten, want ik moet nog een eitje pellen met de wachters in Havana 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Nice, maar waarom heb je 2x killzone?

  2. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    haha leuk gedaan!

  3. 247 XP
    robinho123's avatar

    leuk gemaakt

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Leuk! Maar idd, waarom 2x Killzone?

  5. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Nice, maar waarom heb je 2x killzone?

    Mijn bundel die ik wou kopen was de kale versie. Maar ik had niet veel te kiezen. Mijn retailer heeft toch nog een ps4 kunnen bemachtigen voor mij. Eindelijk zijn allereerste ps4 in zijn winkel :). En deze was dus voor mij bestemd. Hij kon enkel aan de bundel geraken dus daarom heb ik killzone. Bovendien had ik alle andere games al op release… Toen mijn ps4 niet geleverd was.

    Vandaar dubbel killzone.

    Kga trouwens eentje terug binnen doen, hij betaald me de game toch gewoon terug omdat hij wist dat ik killzone al bij hem had gekocht 🙂
    ….

    Anyways: tot nu toe mijn bevindingen over de games …

    BF4: dik in orde
    Ghosts: lijkt me echt gewoon de ps3 versie… De online suckt voor dood: bij deze is mw2 nog steeds de winnaar voor mij
    Assassin’s creed black flag: grafisch niet echt super ,maar de belichting maakt het wel next gen. Bovendien is de game gewoon puur genieten. Nog maar een paar missies gedaan omdat ik deze keer niet wil rushen…
    Killzone: grafisch echt verbluffend, heeft mij omver geblazen…. De mp daarentegen is niet echt mijn ding
    …,
    Al bij al: is de ps4 echt een magnifieke Console maar is het game aanbod echt zeer mager. Dankzij de nieuwere versies vs ps3 heb je toch nog tijd zoet. Tegen dan komen infamous en watch dogs, DRIVECLUB aan bod ^^

    Anyways, kga jullie weer laten: de pizza wordt koud 😀

  6. 3140 XP
    moes's avatar

    leuk om iemand te zien genieten van de ps4. mijn verhaal zie je straks in het jaar 4020 wanneer ik hem krijg !! stay tuned !!

  7. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Mooi gedaan,vind ghost ook tegenvallen op ps4 pff gfx geen vooruitgang bijna.BF4 is echt vet,alleen heb af en toe lagg doordat ik soms in USA server speel,lang geen bf game gespeeld.KZ is echt een pareltje,maar online is de besturing helaas weer crap.

  8. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Mooi gedaan,vind ghost ook tegenvallen op ps4 pff gfx geen vooruitgang bijna.BF4 is echt vet,alleen heb af en toe lagg doordat ik soms in USA server speel,lang geen bf game gespeeld.KZ is echt een pareltje,maar online is de besturing helaas weer crap.

    Edit: blijkbaar zijn de eerste 2 missies saai daarna vond ik ghosts gewoon de Max
    De multiplayer van ghosts is zeker niet beter dan mw2 maar het voelt allemaal veel beter nu. Mijn headset was gewoon verkeerd ingesteld. En er waren constant campers die dag …. De community is het probleem niet ghosts ^^

  9. 821 XP
    Crusader's avatar

    Ik vond de graphics van AC4 er wel goed uit zien eigenlijk.
    Speel deze nu dagelijks en weinig BF4/KZ:SF