Forum

Topic: Hulp gevraagd voor mijn game AC creed 3 liberation

Anoniem's avatar

hallo iedereen ,

Ik heb dringend hulp nodig voor mijn spel Assasin creed 3 liberation.
Opdracht is ….Zoek de concurrent en schakel hem uit.

Via walktrough gelezen dat ik naar de groene zone moet gaan ,en het arendsoog gebruiken om doelwit te vinden.
Ik deed dit maar ik vind die niet?
Wat moet ik verder nog doen om die concurrent te vinden.?
Heeft iemand dit al gespeeld en waar zit die concurrent?
Ik kan momenteel niet verder in mijn spel.
Alvasst bedankt ,

Patricia

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Pfew, goeie vraag… Ik kan me de missie wel vaag herinneren, maar weet zo niet waar die concurrent zat. Een video-walkthrough op YouTube kan je vast verder helpen.

  2. 12 XP
    Patricia's avatar

    Hallo Vloetje,

    Bedankt om te reageren .
    Ik ben ondertussen op you tube gaan kijken , en via een video zag ik “DE TIP” wat ik eigenlijk moest doen .
    Ik kan nu verder spelen.
    bedankt voor de tip!!!

  3. 12 XP
    Patricia's avatar

    Hey ,nu had ik de oplossing gekregen van Vloetje en wil mijn spel niet meer laden in sequense 9 ….pffff
    Zwart scherm met een wazige figuur te zien …verder niks meer .

  4. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Heb je al op internet gezocht of meer mensen dat probleem hebben? Misschien is er wel een oplossing voor. Het zou zonde zijn als je weer helemaal overnieuw moet beginnen.

  5. 12 XP
    Patricia's avatar

    Hallo,

    bedankt om te reageren ,

    ;ja ik heb gezocht of er nog zijn maar blijkbaar niet
    Ik krijg tijdens het laden (dus overgang naar volgende level ) een witte driehoek met uitroepteken te zien ???

    Dit spel werd via de shop gedownload ….ik vrees ervoor dat ik mijn spel moet verwijderen en opnieuw downloaden 🙁

    bedankt ,

  6. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Dat icoontje wat je te zien krijgt ie volgens mij het teken dat de game opslaat. Ik zou zo geen oplossing weten.
    Heb je PlayStation Plus? Zo ja, dan kan je nog één ding proberen: upload je savedata van de game naar de cloud server. Dit kan je kiezen als je op je homescreen de game selecteert, het staat dat bovenaan bij die kleine icoontjes. Als je je savedata hebt geuploaded, kan je de game verwijderen en weer opnieuw downloaden. Als je dat hebt gedaan kan je je savedata weer downloaden. Dan kan je de game opstarten en kijken of het dan wel goed gaat.
    Als dat niet goed gaat zit er helaas echt niks anders op om overnieuw te beginnen.. 🙁

  7. 12 XP
    Patricia's avatar

    ik ben nu terug gekeerd naar het vorige level ,en zal kijken of hij dan het volgende level wilt laden.
    zoniet zal ik uw raad opvolgen en lid worden van Playstation +.
    ik ken dat niet en zal de stappen volgen dat u hier neerschreef.
    vriendelijk bedankt ,

  8. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Je kan ook je save game via de content manager naar je PS3 of PC back-upen

    Hier kan je lezen hoe je de content manager op de PC krijgt.

    http://manuals.playstation.net/document/nl/psvita/cm/installcma.html

  9. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    ik ben nu terug gekeerd naar het vorige level ,en zal kijken of hij dan het volgende level wilt laden.
    zoniet zal ik uw raad opvolgen en lid worden van Playstation +.
    ik ken dat niet en zal de stappen volgen dat u hier neerschreef.
    vriendelijk bedankt ,

    Ik weet niet of je speciaal hiervoor PS Plus wil nemen. Kost wel weer aardig wat he?

  10. 12 XP
    Patricia's avatar

    Ik weet niet of je speciaal hiervoor PS Plus wil nemen. Kost wel weer aardig wat he?

    ik heb dat programma de content m……geinstalleerd op de pc maar dat werkt niet bij .Psp vita en de pc connecten niet ?
    Ik heb alles geprobeerd maar het lukte niet .
    Ik heb dus de PS+ geprobeerd ….en de game verwijderd , opnieuw gedownload.Nu wachten tot de download klaar is.
    Het is mijn dagje niet bloijkbaar.
    Hoe kan ik connecten met mijne pc dan?voor mijn foto’s enzo…

    Bedankt he

    Je kan ook je save game via de content manager naar je PS3 of PC back-upen

    Hier kan je lezen hoe je de content manager op de PC krijgt.

    http://manuals.playstation.net/document/nl/psvita/cm/installcma.html

    Hallo

    Bedankt voor uw antwoord.Het programma werkt niet bij mijne pc??? Ik kan geen connectie maken met de 2 .als ik de vita aansluit op pc krijg ik niks te zien ?
    Ik had graag gehad dat het wel werkte zodat ik andere gegevens kon overmaken ,vb foto’s ………….
    Bedankt

  11. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Gebruik je de usb kabel of via wifi

    Als je het prog. op je pc heb staan verbind je jou vita met usb.
    Dan ga je op je vita naar de content m.
    Dan moet het gelukt zijn als het goed is.
    De rest doe je allemaal op de vita

  12. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    Hallo,

    bedankt om te reageren ,

    ;ja ik heb gezocht of er nog zijn maar blijkbaar niet
    Ik krijg tijdens het laden (dus overgang naar volgende level ) een witte driehoek met uitroepteken te zien ???

    Dit spel werd via de shop gedownload ….ik vrees ervoor dat ik mijn spel moet verwijderen en opnieuw downloaden 🙁

    bedankt ,

    er zijn heel veel mensen die dit probleem hebben aangezien dit de grootste bug van het spel was wat “gefixed” was door ubisoft

  13. 12 XP
    Patricia's avatar

    ik ben nu bezig met back up via pc.ik heb dus nu 2 keuze’s om mijn opslag te maken.
    het is gelukt via de pc en de online PS+.
    maar mijn spel blijft nog steeds hangen nu ,wil niet laden.
    dus ik zal moeten herbeginnen ,met de vraag of hij op dat level terug blijft hangen.
    Is weer zwart scherm met dreihoek en uitroepteken.
    Normaal als het spel een ander level laad is het een gewone driehoek.
    Nu ja ,aan allen hierin dit topic dikke mercie !!!!

    er zijn heel veel mensen die dit probleem hebben aangezien dit de grootste bug van het spel was wat “gefixed” was door ubisoft

    ja in het begin …maar dan stuurden ze een patch en was ok daarna.Maar nu op level 9 laad hij niets.die driehoek wijst op iets toch he ?

  14. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    na die patch had ik nogsteeds problemen met het spel ik ben er met heel vaak proberen ineens doorheen gekomen wel pas na een stuk of 20 pogingen

  15. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    De aanhouder wint zeggen ze wel eens.

  16. 12 XP
    Patricia's avatar

    ja maar is niet leuk om zo te spelen vind ik.
    De spellen zijn niet goedkoop en ik vind dat zoiets niet kan.
    Er zitten teveel fouten in …..ofwel kan je figuur plots niet meer bewegen ,laadproces zit vast ..is altijd iets .
    Deze morgen terug een poging gedaan ,weer niet willen laden op dat niveau .
    Maar ben tevreden met dit forum hier ,hier kreeg ik tenminste antwoord .thx

  17. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Maar je hebt nu toch een.back-up van de savedata? Dan kan je toch de game opnieuw downloaden en dan de savedata weer op je vita zetten? Misschien helpt dat en dan hoef je niet weer helemaal overnieuw te beginnen.

  18. 12 XP
    Patricia's avatar

    ja ik heb het spel al 2x opnieuw gedownload ,maar helpt niet .
    jammer …

  19. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    ja maar is niet leuk om zo te spelen vind ik.
    De spellen zijn niet goedkoop en ik vind dat zoiets niet kan.
    Er zitten teveel fouten in …..ofwel kan je figuur plots niet meer bewegen ,laadproces zit vast ..is altijd iets .
    Deze morgen terug een poging gedaan ,weer niet willen laden op dat niveau .
    Maar ben tevreden met dit forum hier ,hier kreeg ik tenminste antwoord .thx

    Gelijk heb je hoor als je een game koopt mag je er van uitgaan dat hij af is.
    oke problemen hou je en kunnen gelukkig door een patch opgelost worden.
    Maar ik vind dat dat een uitzondering moet zijn.
    Kijk maar naar BF4 zijn nu all meerdere patch voor uitgebracht en werkt nu nog niet goed.

  20. 12 XP
    Patricia's avatar

    tja ,een foutje kan soms …maar niet het gehele spel vind .
    Wat het ergste nog is ….dat je nergens terecht kan met dit soort problemen .Ze zetten een telefoon nummer bij de handleiding en blijkt dan als je belt je geen gehoor krijgt .Ik vind het geen reclame voor de Ps vita …..ik heb er mijn buik van vol nu ….Zelfs op Ps site forum ook geen gehoor .technische ondersteuning noemen ze dat dan !!!!
    Voor dit spel is er 1 patch en die heeft toen geholpen ,maar waar blijven deze voor de andere?
    Ik ben teleurgesteld in de support van PS.
    Ik geef het op ..

  21. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ja moedeloos word je er van.
    En het ergste is dat iedereen het maar accepteert.
    Ik heb gelukkig met mijn Vita nog geen probleem gehad met games.
    Maar over de games op de PS4 is er weinig goeds te zegen.
    Dan bedoel ik over de werking van de games en nalatigheid van de ontwikkelaars.

  22. 12 XP
    Patricia's avatar

    hallo ;
    Ik heb eindelijk nieuws!!!
    Ik heb een telefoon nr gevonden die werkt van Ps helpdesk!
    Die persoon was heel vriendelijk ,en heeft me nu gezegd wat ik moet doen .Eindelijk zeg , een telefoon nummer die actief was /is!
    alé ,ik hou jullie op de hoogte .Oja @ aarjen ….kan je die online opslag die er nu opstaat verwijderen. En hoe zie ik dat hij dat automatisch zelf de opslag doet ….1x daags. ?
    Mercikes ……

    Patricia

  23. 12 XP
    Patricia's avatar

    hallo

    ik heb eindelijk het spel uitgespeeld.
    Dankzij jullie hulp en deze van de helpdesk,deze laatste zei me wat ik kon doen .
    Hop naar het volgende spel .
    Bedankt,

    Groetjes

  24. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Mooi om te horen, top!