Topic: Hulp gevraagd voor mijn game AC creed 3 liberation
Patricia
hallo iedereen ,
Ik heb dringend hulp nodig voor mijn spel Assasin creed 3 liberation.
Opdracht is ….Zoek de concurrent en schakel hem uit.
Via walktrough gelezen dat ik naar de groene zone moet gaan ,en het arendsoog gebruiken om doelwit te vinden.
Ik deed dit maar ik vind die niet?
Wat moet ik verder nog doen om die concurrent te vinden.?
Heeft iemand dit al gespeeld en waar zit die concurrent?
Ik kan momenteel niet verder in mijn spel.
Alvasst bedankt ,
Patricia
Pfew, goeie vraag… Ik kan me de missie wel vaag herinneren, maar weet zo niet waar die concurrent zat. Een video-walkthrough op YouTube kan je vast verder helpen.
Hallo Vloetje,
Bedankt om te reageren .
Ik ben ondertussen op you tube gaan kijken , en via een video zag ik “DE TIP” wat ik eigenlijk moest doen .
Ik kan nu verder spelen.
bedankt voor de tip!!!
Hey ,nu had ik de oplossing gekregen van Vloetje en wil mijn spel niet meer laden in sequense 9 ….pffff
Zwart scherm met een wazige figuur te zien …verder niks meer .
Heb je al op internet gezocht of meer mensen dat probleem hebben? Misschien is er wel een oplossing voor. Het zou zonde zijn als je weer helemaal overnieuw moet beginnen.
Hallo,
bedankt om te reageren ,
;ja ik heb gezocht of er nog zijn maar blijkbaar niet
Ik krijg tijdens het laden (dus overgang naar volgende level ) een witte driehoek met uitroepteken te zien ???
Dit spel werd via de shop gedownload ….ik vrees ervoor dat ik mijn spel moet verwijderen en opnieuw downloaden 🙁
bedankt ,
Dat icoontje wat je te zien krijgt ie volgens mij het teken dat de game opslaat. Ik zou zo geen oplossing weten.
Heb je PlayStation Plus? Zo ja, dan kan je nog één ding proberen: upload je savedata van de game naar de cloud server. Dit kan je kiezen als je op je homescreen de game selecteert, het staat dat bovenaan bij die kleine icoontjes. Als je je savedata hebt geuploaded, kan je de game verwijderen en weer opnieuw downloaden. Als je dat hebt gedaan kan je je savedata weer downloaden. Dan kan je de game opstarten en kijken of het dan wel goed gaat.
Als dat niet goed gaat zit er helaas echt niks anders op om overnieuw te beginnen.. 🙁
ik ben nu terug gekeerd naar het vorige level ,en zal kijken of hij dan het volgende level wilt laden.
zoniet zal ik uw raad opvolgen en lid worden van Playstation +.
ik ken dat niet en zal de stappen volgen dat u hier neerschreef.
vriendelijk bedankt ,
Je kan ook je save game via de content manager naar je PS3 of PC back-upen
Hier kan je lezen hoe je de content manager op de PC krijgt.
http://manuals.playstation.net/document/nl/psvita/cm/installcma.html
Ik weet niet of je speciaal hiervoor PS Plus wil nemen. Kost wel weer aardig wat he?
ik heb dat programma de content m……geinstalleerd op de pc maar dat werkt niet bij .Psp vita en de pc connecten niet ?
Ik heb alles geprobeerd maar het lukte niet .
Ik heb dus de PS+ geprobeerd ….en de game verwijderd , opnieuw gedownload.Nu wachten tot de download klaar is.
Het is mijn dagje niet bloijkbaar.
Hoe kan ik connecten met mijne pc dan?voor mijn foto’s enzo…
Bedankt he
Hallo
Bedankt voor uw antwoord.Het programma werkt niet bij mijne pc??? Ik kan geen connectie maken met de 2 .als ik de vita aansluit op pc krijg ik niks te zien ?
Ik had graag gehad dat het wel werkte zodat ik andere gegevens kon overmaken ,vb foto’s ………….
Bedankt
Gebruik je de usb kabel of via wifi
Als je het prog. op je pc heb staan verbind je jou vita met usb.
Dan ga je op je vita naar de content m.
Dan moet het gelukt zijn als het goed is.
De rest doe je allemaal op de vita
er zijn heel veel mensen die dit probleem hebben aangezien dit de grootste bug van het spel was wat “gefixed” was door ubisoft
ik ben nu bezig met back up via pc.ik heb dus nu 2 keuze’s om mijn opslag te maken.
het is gelukt via de pc en de online PS+.
maar mijn spel blijft nog steeds hangen nu ,wil niet laden.
dus ik zal moeten herbeginnen ,met de vraag of hij op dat level terug blijft hangen.
Is weer zwart scherm met dreihoek en uitroepteken.
Normaal als het spel een ander level laad is het een gewone driehoek.
Nu ja ,aan allen hierin dit topic dikke mercie !!!!
ja in het begin …maar dan stuurden ze een patch en was ok daarna.Maar nu op level 9 laad hij niets.die driehoek wijst op iets toch he ?
na die patch had ik nogsteeds problemen met het spel ik ben er met heel vaak proberen ineens doorheen gekomen wel pas na een stuk of 20 pogingen
De aanhouder wint zeggen ze wel eens.
ja maar is niet leuk om zo te spelen vind ik.
De spellen zijn niet goedkoop en ik vind dat zoiets niet kan.
Er zitten teveel fouten in …..ofwel kan je figuur plots niet meer bewegen ,laadproces zit vast ..is altijd iets .
Deze morgen terug een poging gedaan ,weer niet willen laden op dat niveau .
Maar ben tevreden met dit forum hier ,hier kreeg ik tenminste antwoord .thx
Maar je hebt nu toch een.back-up van de savedata? Dan kan je toch de game opnieuw downloaden en dan de savedata weer op je vita zetten? Misschien helpt dat en dan hoef je niet weer helemaal overnieuw te beginnen.
ja ik heb het spel al 2x opnieuw gedownload ,maar helpt niet .
jammer …
Gelijk heb je hoor als je een game koopt mag je er van uitgaan dat hij af is.
oke problemen hou je en kunnen gelukkig door een patch opgelost worden.
Maar ik vind dat dat een uitzondering moet zijn.
Kijk maar naar BF4 zijn nu all meerdere patch voor uitgebracht en werkt nu nog niet goed.
tja ,een foutje kan soms …maar niet het gehele spel vind .
Wat het ergste nog is ….dat je nergens terecht kan met dit soort problemen .Ze zetten een telefoon nummer bij de handleiding en blijkt dan als je belt je geen gehoor krijgt .Ik vind het geen reclame voor de Ps vita …..ik heb er mijn buik van vol nu ….Zelfs op Ps site forum ook geen gehoor .technische ondersteuning noemen ze dat dan !!!!
Voor dit spel is er 1 patch en die heeft toen geholpen ,maar waar blijven deze voor de andere?
Ik ben teleurgesteld in de support van PS.
Ik geef het op ..
Ja moedeloos word je er van.
En het ergste is dat iedereen het maar accepteert.
Ik heb gelukkig met mijn Vita nog geen probleem gehad met games.
Maar over de games op de PS4 is er weinig goeds te zegen.
Dan bedoel ik over de werking van de games en nalatigheid van de ontwikkelaars.
hallo ;
Ik heb eindelijk nieuws!!!
Ik heb een telefoon nr gevonden die werkt van Ps helpdesk!
Die persoon was heel vriendelijk ,en heeft me nu gezegd wat ik moet doen .Eindelijk zeg , een telefoon nummer die actief was /is!
alé ,ik hou jullie op de hoogte .Oja @ aarjen ….kan je die online opslag die er nu opstaat verwijderen. En hoe zie ik dat hij dat automatisch zelf de opslag doet ….1x daags. ?
Mercikes ……
Patricia
hallo
ik heb eindelijk het spel uitgespeeld.
Dankzij jullie hulp en deze van de helpdesk,deze laatste zei me wat ik kon doen .
Hop naar het volgende spel .
Bedankt,
Groetjes
Mooi om te horen, top!