Forum

Topic: Ruilen Sultan GTA online.

Anoniem's avatar

Ik zou mijn Sultan graag willen ruilen tegen een Cheetah,Entity XF of een Adder, omdat ik niet genoeg online dollars heb voor deze auto’s
Of stuur een bericht waartegen je wilt ruilen tegen een sultan.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 518 XP
    recsto's avatar

    is de sultan niet gratis? of is dat een andere auto

  2. 1061 XP
    megafire777's avatar

    is de sultan niet gratis? of is dat een andere auto

    Sultan is niet gratis maar wel de goedkoopste auto om te upgraden en terughalen

    Hoop dat iemand erin teapt maar ik zou geen auto van een miljoen ruilen voor een auto die je als karin sultan in het spel kan vinden en upgraden

  3. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Wil me Bifta wel ruilen tegen je Sultan. Hahahaha.. ^_^ Get your own Adder. Lol..

  4. 288 XP
    shooterman100's avatar

    Sultan kan je gewoon gratis vinden in de woestijn

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Van mij mag je alles hebben heb een vliegtuig, adder, cheetah, entity en nog wat rotzooi. Even kijken of ik nog me wachtwoord weet dan is het van jou.

  6. 15 XP
    LolXd's avatar

    Welke auto is eigenlijk beter: de Adder of de Entity XF?

  7. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Welke auto is eigenlijk beter: de Adder of de Entity XF?

    De Adder heeft een hogere topsnelheid maar de Entity een snellere acceleratie.
    Als je dus over korte afstanden gaat racen kun je het beste de Entity nemen en over lange afstanden het beste de Adder.

    Ik wil trouwens ook wel auto´s ruilen. Ik heb van van die random hackers 300 mil gekregen dus ik heb genoeg geld om de duplicate glitch te doen.
    Kijk wel even deze video (of een andere) over hoe je de glitch moet doen.
    http://www.youtube.com/watch?v=huIttcWSoBQ

  8. 15 XP
    LolXd's avatar

    @Scrappy-_-coco0 Hoe krijg je geld van die random hackers?

  9. 28 XP
    Wu-rag3n's avatar

    Ik wil je best wat geld geven ! als je me toevoegt op psn en me een berichtje stuurt (via psx of via psn) dan zorg ik ervoor dat je binnekort wat geld hebt ! 😀

  10. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    @Scrappy-_-coco0 Hoe krijg je geld van die random hackers?

    Ze kiezen je gewoon random uit is luck. Ze sturen random geld naar mensen zodat het bannen van de mensen die daadwerkelijk hacken/ glitchen moeilijker uit te zoeken zijn.

  11. 150 XP
    Hotaru's avatar

    Vergeet niet om het ontopic te houden. Het spreken over: het verkrijgen en of distribueren van hacks, wordt hier niet toegestaan!

  12. 4 XP
    firebird_01's avatar

    hoe kan je ruilen dan want wilde een maatje een auto geven omdat hij die kwijt was en ik hem wel had maar hij kon hem niet in zijn garage zetten.